ID3 kiinnostaa

Anonyymi

Nyt kaasu- bensaauto ja uuden ID3:n toimintamatkaisoimmilla akuilla reilu 500 km joka riittää itselleni noin viikon - puolentoista ajoihin. Saa nähdä tulee sähköautoilija. ID3 myös OK näköinen ja kuulemma tilava.

49

3076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa, mutta kun vedän usein peräkärryä yli 300 km päähän, yli 50 % lisääntynyt erergian kulutus lyhentää ajomatkan nykyisillä rajoituksilla 500 kilometristä 300 kilometriin ja kun teen sitä myös talvisin, niin ruetaan lähentelemään 200 km toimintamatkaa. Se panee jo mietteliääksi!

      • Anonyymi

        ID.3lla ei voi vetää lainkaan. Sun pitää valita joku toinen auto.


      • Anonyymi

        Voi kauheaa, nyt pitää koko sähköauto asia miettiä ihan uudestaan koko maailmassa jos on noin paha tilanne. Kyllä on perkeleellinen tilanne jos pitää vetää yhtenään peräkärryä yli 300km päähän, ei tana dieselit pakollisiksi kaikille ja iso sellainen.


    • Anonyymi

      Nyt saa halvalla vuoden saksassa ulkovarastoituja, hinnat alkaen 40 tonnia, valtio tukee 2 tonnia.

      Saksassa samat ruosteiset ja homeiset romut maksaa 26 tonnia.

      Odotan jo innolla näkeväni ensimmäisen ID.3 urpon suomessa niin pääsee vittuilemaan ja kertomaan faktoja autojen säilytyksestä ja laadusta.

      Moni fiksu perui ennakkotilauksen edellä mainituista syistä, siksi niitä löytyy vielä tyhmemmille.

      • Anonyymi

        Ja softakin bugittaa kun eivät osaa koodata, Tesla ratkaissut samat jutut jo vuosia sitten, Volkkari on perässähiihtäjien ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja softakin bugittaa kun eivät osaa koodata, Tesla ratkaissut samat jutut jo vuosia sitten, Volkkari on perässähiihtäjien ykkönen.

        Se softa joka ei ole valmis on AR HUD. Teslalla ei ole mitään vastaavaa.


      • Anonyymi

        "Saksassa samat ruosteiset ja homeiset romut maksaa 26 tonnia."

        Ei näytä menevän millään jakeluun että tuo 26.000 ei ole 1st Editionin hinta vaan sen pieniakkuisen perusmallin. Vertailet hintaa kahdesta täysin eri mallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja softakin bugittaa kun eivät osaa koodata, Tesla ratkaissut samat jutut jo vuosia sitten, Volkkari on perässähiihtäjien ykkönen.

        Väärin, perässähiihtäjien kunkkujen kunkku on Toyotan itselataava fossiilipoltin. Toyotaltahan ei muita löydykkään ja hölmöt ostaa, mutta kuinka kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja softakin bugittaa kun eivät osaa koodata, Tesla ratkaissut samat jutut jo vuosia sitten, Volkkari on perässähiihtäjien ykkönen.

        Onko taas vähän vanhaa juttua ja korjattukin. Onneksi Toyotalla autot ruostuvat edelleen, varastoinnista riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko taas vähän vanhaa juttua ja korjattukin. Onneksi Toyotalla autot ruostuvat edelleen, varastoinnista riippumatta.

        Ei ole korjattu ID.3 ongelmia, jättivät luvatut ominaisuudet pois kun eivät osanneet toteuttaa niitä, tietotaito löytyy vain Teslalta, eikä se myy sitä volkkarille, varastoivat noita volkkareita vuoden ulkona ja silti hinnat alkaen 40 tuhatta suomessa. Tosin jokainen saa ostaa vaikka kuinka paskan auton, sillä suomi on vapaa maa, kukaan ei estä olemasta tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko taas vähän vanhaa juttua ja korjattukin. Onneksi Toyotalla autot ruostuvat edelleen, varastoinnista riippumatta.

        Tuo softajuttu oli täysi uutisankka. Kaikissa tuonkokoisissa softaprojekteissa on satoja virheitä 3-4 kuukautta ennen toimitusta.
        Jos olisi niin se tarkoittaisi että testaamaan ei olla vielä päästy tai sitä ei ole tehty kunnolla.
        Tämä AR on vielä kesken ja toimitetaan Q1-2021.
        On kuulemma huikea teknologia.
        https://youtu.be/c20foKCk1VU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, perässähiihtäjien kunkkujen kunkku on Toyotan itselataava fossiilipoltin. Toyotaltahan ei muita löydykkään ja hölmöt ostaa, mutta kuinka kauan.

        Minä pysähdyn sitten tuolla Toyotan fossiilipolttimella siihen rinnallesi kysymään, että loppuiko huippu VW:stäsi virta, kun täällä tienpientareella pysähdyksissä nökötät.....😂🤣😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pysähdyn sitten tuolla Toyotan fossiilipolttimella siihen rinnallesi kysymään, että loppuiko huippu VW:stäsi virta, kun täällä tienpientareella pysähdyksissä nökötät.....😂🤣😁

        Aika kesy yritys. ID.3 kulkee yhdellä 30 min stopilla Helsingistä Rovaniemelle.
        Nollapäästöt kun kulkee verkkosähköllä eikä bensasta poltetulla.

        Kaksi euroa per sata kilsaa ja 7,1 sekuntia 0-100 kmh.
        Tojo ryystää bensaa 6-9 euron edestä ja lyllertää niin hitaasti että kiihtyvyys mitataan kalenterilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kesy yritys. ID.3 kulkee yhdellä 30 min stopilla Helsingistä Rovaniemelle.
        Nollapäästöt kun kulkee verkkosähköllä eikä bensasta poltetulla.

        Kaksi euroa per sata kilsaa ja 7,1 sekuntia 0-100 kmh.
        Tojo ryystää bensaa 6-9 euron edestä ja lyllertää niin hitaasti että kiihtyvyys mitataan kalenterilla.

        No johan olet iltaunen nähnyt!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan olet iltaunen nähnyt!!!

        Samaa mieltä. Mitähän on VW Fanaatikko vetänyt illan päätteeksi?....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kesy yritys. ID.3 kulkee yhdellä 30 min stopilla Helsingistä Rovaniemelle.
        Nollapäästöt kun kulkee verkkosähköllä eikä bensasta poltetulla.

        Kaksi euroa per sata kilsaa ja 7,1 sekuntia 0-100 kmh.
        Tojo ryystää bensaa 6-9 euron edestä ja lyllertää niin hitaasti että kiihtyvyys mitataan kalenterilla.

        Mun Ford liikahtaa 5.5 sataseen, lähtee launch controllin ja parannetun alustan ansiosta kuin hauki kaislikosta, melkein hirvittää kyyti, matka-ajossa vie 5.1 litraa satasella. Alustan muutokset teki pienen ihmeen, kaikki moottorin teho välittyy nyt suoraan katuun, paras viritys mitä ikinä tehny, koneeseen sais lisäpotkua softalla, mutta mitä turhaa kun tuokin repii kivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun Ford liikahtaa 5.5 sataseen, lähtee launch controllin ja parannetun alustan ansiosta kuin hauki kaislikosta, melkein hirvittää kyyti, matka-ajossa vie 5.1 litraa satasella. Alustan muutokset teki pienen ihmeen, kaikki moottorin teho välittyy nyt suoraan katuun, paras viritys mitä ikinä tehny, koneeseen sais lisäpotkua softalla, mutta mitä turhaa kun tuokin repii kivasti.

        Mun viritetty GT-R liikahtaa virityspalikoiden ansiosta 2 sek. nollasta sataan. Matka-ajossa vie 4L/100km. Alustaan ei ole tarvetta tehdä muutoksia, kun neliveto välittyy suoraan asfalttiin jo noillakin tehdasvirityksillä. Lisäpotkuakin saa, mutta mitä turhaan, kun tuollakin virityksellä jää ihan kaikki suomen katuautot kuin seisomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan olet iltaunen nähnyt!!!

        Hauska nähdä että VW on lyönyt pöytään sellaiset kortit ettei tojohönöt pysty edes uskomaan. Helppo ennustaa että tässä on VW:llä suuren luokan menestyjä.
        Sillä pääsee Helsingistä Rovaniemelle yhdellä 30 min ruokapaussilla. Talvikelillä vaatii että ABC:lla ottaa ruuan päälle sumpit eli lataa 45 minuuttia.

        ID.3 on Volkswagenin ensimmäinen täyssähköauto, joka käyttää MEB-alustarakennetta

        Suurikokoisin akku mahdollistaa jopa 550 kilometrin toimintamatkan

        290 kilometriä lisää toimintamatkaa vain 30 minuutin latauksella (100 kW)

        ID.3:n perusmallin hinta Saksassa alkaen alle 30 000 €

        Akku, toimitusketju ja tuotanto: ID.3 toimitetaan asiakkaille CO2-neutraalina

        ID.3:n Open Space -konsepti tarjoaa enemmän tilaa kuin mikään muu auto tässä kokoluokassa ja asettaa uuden standardin

        Ajaminen on helpompaa kuin koskaan aikaisemmin – kuljettaja tietää välittömästi miten toimia

        MEB-alustarakenteen takavetorakenne tarjoaa ideaalin painojakauman ja dynaamisen auton hallinnan

        Kattava valikoima kuljettajaa avustavia järjestelmiä takaa maksimaalisen turvallisuuden ja mukavuuden

        https://www.volkswagen.fi/fi/mallit/id3.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun viritetty GT-R liikahtaa virityspalikoiden ansiosta 2 sek. nollasta sataan. Matka-ajossa vie 4L/100km. Alustaan ei ole tarvetta tehdä muutoksia, kun neliveto välittyy suoraan asfalttiin jo noillakin tehdasvirityksillä. Lisäpotkuakin saa, mutta mitä turhaan, kun tuollakin virityksellä jää ihan kaikki suomen katuautot kuin seisomaan.

        Ja silti luet VW palstaa, et taida olla tyytyväinen virityksiin, taitaa olla vittumainen ajettava muualla kuin radalla, paljon nähny videota romutetuista superautoista, niillä on vittumaista ajaa rajoitusten mukaan ja kun alat kaahaa kolari on väistämätön kiska olet kädetön homo jota tuupitaan hanuriin.

        Kuinka monella muuten luulet olevan varaa tollasiin auyoihin suomessa, aika harvalla, joten ihan turha keulia, olen ehkä kerran nähnyt moisen, ei sius kovin tod. näk että tulis valoihin rinnalle.

        Mä oon paras kuski, muista se, just äsken kyykytin yhen kyykkypyörän, tuli mutkatiellä ihan vitun kovaa ja takapuskuriin, sitten tuli pieni silta ja sen jälkeen heti tiukka 90 asteen kurvi, sinne jäi "Rossi" keräilee itteensä kun huippujätkä karautti horisonttiin. Opetelkaa edes ajamaan ennenkuin haastatte rattimiehen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikös sen sähkö golffin toimintamatka pitänyt olla jotain 300 km niin testeissä pääsivät peräti 90km kun pakkasen puolella oli.
      Ja autossa paleli jo -15pakkasessa,eli jos tää uus sähköviritelmä samaa tasoa niin pian saa halvalla käytettyjä kun vaihtavat takaisin bensa/dieseleihin.

      • Anonyymi

        Kun postaus alkaa sanalla "Eikös..." ja viittaa edellisen sukupolven sähköautoon niin tiedetään että nyt on jamppa kalastelemassa ja täysin tyhjän päällä. Kovin on kevyet ja täysin vanhentuneet eväät. Kehottaisin heittään nuo pilaantuneet eväät roskikseen ja päivittämään tietosi.
        Aloitapa vaikka lukemalla https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2020

        Siellä kerrotaan hyvin selkeästi että kaikki sähköautot lämpiävät selkeästi nopeammin kuin polttikset. 10 asteen pakkasessa ID:tä lähin verrokki eli Audi säilytti 75% rangestaan eli eteni yli 300km yhdellä latauksella.
        Huomionarvoinen seikka on se että jos Audi olisi osallistunut polttis-talvitestiin niin se olisi voittanut sen.
        Luepa tuo vertailu ja kerro sen jälkeen mitä mieltä olet. Tieto vähentää tuon postauksesi kaltaisia aivopieruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun postaus alkaa sanalla "Eikös..." ja viittaa edellisen sukupolven sähköautoon niin tiedetään että nyt on jamppa kalastelemassa ja täysin tyhjän päällä. Kovin on kevyet ja täysin vanhentuneet eväät. Kehottaisin heittään nuo pilaantuneet eväät roskikseen ja päivittämään tietosi.
        Aloitapa vaikka lukemalla https://tekniikanmaailma.fi/lehti/5b-2020

        Siellä kerrotaan hyvin selkeästi että kaikki sähköautot lämpiävät selkeästi nopeammin kuin polttikset. 10 asteen pakkasessa ID:tä lähin verrokki eli Audi säilytti 75% rangestaan eli eteni yli 300km yhdellä latauksella.
        Huomionarvoinen seikka on se että jos Audi olisi osallistunut polttis-talvitestiin niin se olisi voittanut sen.
        Luepa tuo vertailu ja kerro sen jälkeen mitä mieltä olet. Tieto vähentää tuon postauksesi kaltaisia aivopieruja.

        Olen edelleen sitä mieltä että sen näkee sitten kun se tulee tänne tositoimiin.
        nuo testit ja koeajot eivät vaikuta minun ostopäätökseen vaan ihan itse kokeilen mikä minulle sopii parhaiten.
        Voihan olla että tämä uus ID kulkee kutakuinkin luvatun matkan ja on lämmin myös talvella.
        Audista kokemuksia että bensana ja automaattina en tule enää laittamaan.


    • Anonyymi

      Ei kyllä oikein kiinnosta. Siitä vw:lle pointsit, että ovat apinoineet Citroenin muotoilua ja saaneet kanttilaatikkoonsa muotoa.

      Jos tuo olis kansanauto, sen pitäisi maksaa 20t€. Saa olla todellinen vw-uskovainen, jotta tuollaisesta tötteröstä maksaa 40-50t€.

      2016 ostin uuden vw:n ja se oli kyllä viimeinen sitä merkkiä, niin mitätön verme kaikilta ominaisuuksiltaan, että oi voi. En usko sähkön myötäkään tekevän vaikutusta.

    • Anonyymi

      "Olen edelleen sitä mieltä että sen näkee sitten kun se tulee tänne tositoimiin.
      nuo testit ja koeajot eivät vaikuta minun ostopäätökseen vaan ihan itse kokeilen mikä minulle sopii parhaiten."

      Erittäin täysipäinen kommentti. Huvittaa nämä TSI-DSG-kommentit ID.3:sta jossa ei edes ole kumpaakaan tekniikkaa. Ja kun olen lisäksi ajanut TSI:llä ja DSG:llä nyt noin 15 vuotta korjaamattakaan pennilläkään kumpaan teknologiaa.
      Täytyy olla aika pahvi jos ei näe tapaukseen liittyvää ironiaa. Tuplahuti joka ainoastaan naurattaa.

      ID.3 on todellinen game changer.

    • Anonyymi

      Onko totta, että ID.3 julkistus myöhästyy taas, ja tapahtuu vasta joulukuussa?

      • Anonyymi

        Kun elää niin näkee. Trollit yrittää pelata aikaa ja häslätä.
        Mikään ei kuitenkaan muuta sitä että ekat 30.000 ID.3:tä toimitetaan ensi kuussa ja tämän vuoden tuotantomäärä on 100.000 autoa.
        Ensi vuonna 300.000.

        Kannattaa alkaa etsimään nopeasti uusia trollausyrityksiä sillä nämä ovat hyvin nopeasti vanhoja. Oikeasti naurattaa katsoa näitä säälittäviä yrityksiä. ID.3 on sellainen menestyjä että nämä heikot trollaukset herättävät lähinnä hilpeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun elää niin näkee. Trollit yrittää pelata aikaa ja häslätä.
        Mikään ei kuitenkaan muuta sitä että ekat 30.000 ID.3:tä toimitetaan ensi kuussa ja tämän vuoden tuotantomäärä on 100.000 autoa.
        Ensi vuonna 300.000.

        Kannattaa alkaa etsimään nopeasti uusia trollausyrityksiä sillä nämä ovat hyvin nopeasti vanhoja. Oikeasti naurattaa katsoa näitä säälittäviä yrityksiä. ID.3 on sellainen menestyjä että nämä heikot trollaukset herättävät lähinnä hilpeyttä.

        Tuo ei ollut trollaus, vaan aivan rehellinen kysymys. Odotan itsekin ID.3:sta. Täällä on kieltämättä melko negatiivinen ilmapiiri, ja se johtaa helposti rivien välistä lukemiseen ja tarkoitusperien hakuun silloinkin kun kommentoidaan "in good faith".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ollut trollaus, vaan aivan rehellinen kysymys. Odotan itsekin ID.3:sta. Täällä on kieltämättä melko negatiivinen ilmapiiri, ja se johtaa helposti rivien välistä lukemiseen ja tarkoitusperien hakuun silloinkin kun kommentoidaan "in good faith".

        Jos on "in good faith" niin kävisi lukemassa asiasta VW:n sivuilta eikä huutelisi täällä tuollaisia hevosmiesten tietotoimiston uutisia. Mistä olet saanut "tietoa" että toimitusten alku siirtyisi joulukuulle?
        VW on ilmoittanut jo kaksi vuotta sitten että toimitukset ovat kesällä 2020. Koronan vuoksi toimitukset siirtyivät syyskuulle eli 1st Editionin toimitukset tapahtuvat nyt 2-6 viikon sisällä.
        VW:hän tekee näyttävän launchin ID.3:lle ja toimittaa 30.000 autoa samana päivänä. Päivämäärää ei vielä ole julkaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on "in good faith" niin kävisi lukemassa asiasta VW:n sivuilta eikä huutelisi täällä tuollaisia hevosmiesten tietotoimiston uutisia. Mistä olet saanut "tietoa" että toimitusten alku siirtyisi joulukuulle?
        VW on ilmoittanut jo kaksi vuotta sitten että toimitukset ovat kesällä 2020. Koronan vuoksi toimitukset siirtyivät syyskuulle eli 1st Editionin toimitukset tapahtuvat nyt 2-6 viikon sisällä.
        VW:hän tekee näyttävän launchin ID.3:lle ja toimittaa 30.000 autoa samana päivänä. Päivämäärää ei vielä ole julkaistu.

        Tässä vielä liunkki jos Googlen käyttö ei ole tuttu juttu. Siinä heti aloitus-sivulla lukee että toimitukset alkavat syyskuussa.

        https://www.volkswagen.fi/fi.html

        Ole hyvä.


    • Anonyymi

      Ja omapaino on tietysti suuri, hirveä möhkäle kuluttaa varaosia tolkuttomasti?

      • Anonyymi

        Oletko täysin sekaisin? Sähköauton voimalinjassa on noin 30 liikkuvaa osaa kun polttiksessa määrä on yli 2.000. Arvaa kumpaan tarvitaan varaosia kun kilometrejä tulee.
        Polttis kaipaa öljyä, filttereitä, tulppia jne vuosittain. Sähkömoottori ei tarvitse mitään tuollaista huoltoa.

        ID.3 painaa 1,600kg. Vertailun vuoksi Corolla painaa 1,445kg. Eipä ole kovin iso ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täysin sekaisin? Sähköauton voimalinjassa on noin 30 liikkuvaa osaa kun polttiksessa määrä on yli 2.000. Arvaa kumpaan tarvitaan varaosia kun kilometrejä tulee.
        Polttis kaipaa öljyä, filttereitä, tulppia jne vuosittain. Sähkömoottori ei tarvitse mitään tuollaista huoltoa.

        ID.3 painaa 1,600kg. Vertailun vuoksi Corolla painaa 1,445kg. Eipä ole kovin iso ero.

        Pari sataa tulee Suomeen ensimmäisessä erässä ensi kuussa.


    • Anonyymi

      no jaaa

      vetyautot tulee niin E autosta ei saa mitään vaihdossa?

      osta mieluummin vanha VWaudiskodaseat 1,9 tdi ja aja vielä 10 vuotta

      • Anonyymi

        Ei tarvitse Osssssi laittaa kysymysmerkkiä tuohon. Se on varmaa että Näistä eka erän volsuista ei takuulla saa enää mitään kun vetyautot tulevat. Ne ovat vähintään 30 vuotta vanhoja siinä vaiheessa.


    • Anonyymi

      Miksi VW valmisti 30 000 ID.3:sta vuodeksi ulkovarastoon jo syksyllä 2019, jos kerran toimitukset alkaa vasta syksyllä 2020, avaatteko K-Auton homopojat vähä taustoja (peräreiän voitte pitää tulpattuna).

      • Anonyymi

        Tästä voi lukea tietoa ID.3:n aikataulusta.
        https://insideevs.com/news/380506/vw-id3-delay-reach-market/
        Valmistus siis aloitettiin Marraskuussa ja silloin linjalta tuli ulos muutama auto per päivä. Niillä testattiin ja kehitettiin tuotantolinjan toimivuutta. Sen jälkeen tahti on pikkuhiljaa kiihtynyt ja tehdas valmistaa 1.500 autoa päivässä normikunnossa.
        Alkupään autot on varastoitoitu ja niitä käytetään esittelyautoina sitten kun VW katsoo ajan oikeaksi.
        Jutun ulkopuolelta voin kertoa että asiakkaille toimitettavan 1st Edition erän valmistus alkoi keväällä Korona-hässäkän vaatiman tauon jälkeen.
        Mirelenkiintoista nähdä pääseekö VW tänä vuonna tavoitteeseensa valmistaa 100.000 ID.3a. Todennäköisesti korona-seisokki esti tavoitteen toteutumisen täysimääräisenä. Luvut me tiedetään Tammikuussa.

        Nyt ei mene enää pitkään kun voit nähdä uuden ajan sähköauton liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voi lukea tietoa ID.3:n aikataulusta.
        https://insideevs.com/news/380506/vw-id3-delay-reach-market/
        Valmistus siis aloitettiin Marraskuussa ja silloin linjalta tuli ulos muutama auto per päivä. Niillä testattiin ja kehitettiin tuotantolinjan toimivuutta. Sen jälkeen tahti on pikkuhiljaa kiihtynyt ja tehdas valmistaa 1.500 autoa päivässä normikunnossa.
        Alkupään autot on varastoitoitu ja niitä käytetään esittelyautoina sitten kun VW katsoo ajan oikeaksi.
        Jutun ulkopuolelta voin kertoa että asiakkaille toimitettavan 1st Edition erän valmistus alkoi keväällä Korona-hässäkän vaatiman tauon jälkeen.
        Mirelenkiintoista nähdä pääseekö VW tänä vuonna tavoitteeseensa valmistaa 100.000 ID.3a. Todennäköisesti korona-seisokki esti tavoitteen toteutumisen täysimääräisenä. Luvut me tiedetään Tammikuussa.

        Nyt ei mene enää pitkään kun voit nähdä uuden ajan sähköauton liikenteessä.

        "Alkupään autot on varastoitoitu ja niitä käytetään esittelyautoina sitten kun VW katsoo ajan oikeaksi."

        Tähän korjaus. Siis varastoidut autot ovat näitä alkupään autoja ja sen lisäksi alkupään autoja on annettu VW:n työntekijöille kenttätestaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alkupään autot on varastoitoitu ja niitä käytetään esittelyautoina sitten kun VW katsoo ajan oikeaksi."

        Tähän korjaus. Siis varastoidut autot ovat näitä alkupään autoja ja sen lisäksi alkupään autoja on annettu VW:n työntekijöille kenttätestaukseen.

        nyt menee kusetus jo mauttomaksi, pidätte saatana K-Auton homot asiakkaita ihan pilkkananne, törkeet petos syytteet lävähtää kun äänikirja kajahtaa!!!


    • Anonyymi

      Täällä ne kenttätestit tehtiin, aika monta tuhatta varastoissa ympäri saksaa, poliisivartiotkin paikalla?

      Salaisia ID.3 ulkovarastoja, tuhansia valmiita autoa, poliisit vahtimassa ettei paikalle pääse kuvaamaan, häytintutkat valvoo siellä myös ettei varastojen aitoja ylitetä.

      Tyyppi löytää useita paikkoja joissa näitä romuja säilötään ulkona kosteassa ja kylmässä.

      https://electrek.co/2020/03/17/vw-id-3-stockpile-thousands-electric-cars/

      Youtube video, todella huumorintajuinen kaveri, katsokaa muuten miten syrjäisiin paikkoihin näitä on säilytty, jonnekin jumalan selän taakse. Sieltä ne teidän "uudet" volkkarirt tulee :)

      https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=pqTN9wmEIFk&feature=emb_logo

      Tämä on kylmä totuus, ette te mitään uusia autoja saa, te saatte vuoden ulkona varastoituja homeisia ja ruosteisia romuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ID.3 on sähäkkä perheauto, kulkee jop 550 km/h

      • Anonyymi

        Mach2 saavutetaan suihkumoottorilla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin Audi lensi kuuhun (projekti oli salainen, varsinaista videomateriaalia siitä ei ole, mutta hieno animaatio löytyy)

      https://www.youtube.com/watch?v=gOxi94mOhrw

      Nämä VW konsernin teoriat toimii tosi hyvin teoriassa.

      • Anonyymi

        Tesla on Marsissa 7.10.2020. Tai ainakin 0.050 AU:n päässä. Eli n. 7500000 km. Tai 25 valosekunnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tesla on Marsissa 7.10.2020. Tai ainakin 0.050 AU:n päässä. Eli n. 7500000 km. Tai 25 valosekunnin.

        https://www.whereisroadster.com/

        Tässä linkki. Täällä menee Tesla Roadster!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe