Onko ihastuksesi kaikkea muuta kuin ihannetyyppiäsi?

Anonyymi

Ei näytä ihannetyypiltäsi millään lailla eikä muutenkaan ole sellainen, johon aiemmin olisit kuvitellut ihastuvasi.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitään ihannetyyppiä.
      Oon ihastunut elämäni aikana hyvin eri näköisiin ja kokoisiin miehiin. Luonteessa on tietysti useimmilla ollut jotain samaa. Sellainen the boss asenne. Ei perässä vedettävä vaan mies jota ei tossun alle ole millään ilveellä painettavissa.

    • Anonyymi

      Oli aikoinaan ns. paha poika-vaihe. No se onneksi meni ohi jo aikoja sitten, nykyään näen sellaiset tyypit elämänkoululaisina, syvää myötähäpeää tuottaa vain. Ulkonäöllisesti olen kyllä aina tykännyt tietynlaisesta tyypistä, mutta sitä en ala tässä ruotimaan ;P

    • Anonyymi

      Lässytys pois

      • Anonyymi

        Maminpoitsu on taas pahalla tuulella


      • Anonyymi

        Kaihertaako joku?


      • Anonyymi

        Onhan noita tyrkkyjä tarjolla. Oletko ronkeli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan noita tyrkkyjä tarjolla. Oletko ronkeli?

        Missä orrella noita tyrkkyjä killuu, onko joku sovellus että laulaako tinder, tuleeko onnellista pannukakkua vai riittääkö palstojen mielikuvitushahmot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä orrella noita tyrkkyjä killuu, onko joku sovellus että laulaako tinder, tuleeko onnellista pannukakkua vai riittääkö palstojen mielikuvitushahmot?

        Joku mies valitti, että Tinderissä on vain seksin vonkaajanaisia, oli löytänyt kuitenkin helmen näiden joukosta, joka haki muutakin.

        Tuskin kotiin kellekään tulee paitsi tilaamalla jostakin seuranhakupalstalta.


    • Anonyymi

      Eikö ole tullut koskaan mieleen ihastuksen huumassa, että ei tuo kyllä ole ollenkaan mun tyyppiä? Ja ihmettelee itseään. Joku vain kolahti.

    • Anonyymi

      Ei ole oikeastaan mitään tyyppiä. Kieltämättä sellaiset syvälliset, herkät miehet vetoavat minuun eniten.
      Seksuaalista vetoa olen tuntenut kaiken maailman rontteihin ja niistä jutuista ei mitään hyvää ole koskaan seurannut. Sellaiset tyypit haistan nykyään jo pitkän matkan päästä ja kierrän kaukaa.
      Machoilevat kukot eivät myöskään kiinnosta.

      Se ketä täällä kaipailen vaikuttaa syvälliseltä tyypiltä, vaikken häntä kovin hyvin vielä tunne. Ja plussana myös se että tunnen häntä kohtaan myös seksuaalista vetoa.

    • Anonyymi

      Mulla ei oo mitään ihannetyyppiä. Olen aina uteliaalla mielellä useimpien ihmisten kanssa.

    • Anonyymi

      Juu siis mies ei ollut sinnepäinkään ikinä ollut nähnytkään hänen oloista, mutta niin vaan oli hurmaava.

    • Anonyymi

      Olen tutustunut mukavaan mieheen, jonka epäilen olevan hyvinkin ihastunut minuun. On useamman kerran kehunut kauniiksi ja mukavaksi ym.
      Se mikä ihmetyttää, olen täysin eri tyyppiä, kuin miehen edelliset tyttöystävät. Siis vastakohta kaikin puolin. Edelliset: lyhyehköjä, leveäkasvoisia, pienirintaisia blondeja. Minä : pitkä, kapeakasvoinen, rintava brunetti.
      Voiko miehillä noin maku muuttua?

      • Anonyymi

        Oletko ei_mia?

        Sähän haukuit mut kun olin lyhyt blondi ja hoikka kun luulit et sun T-mies niin panee mun kans. Oikein kyselit jonkun levee naama blondin ulkonäköö et onko mielestänne kaunis kun luulit et mun naamakerroin levee. Todellisuudessa oon kapee kasvoilta

        Ikävää et kisaat miehen suosiosta etkö tajua ettei sydämeen mennä kissatappeluin kun rakkaus ei syty kuviteltuja kilpailijoita haukkuen ja lyttäillen

        Eikä millään pahalla. En kaipaa mitään T-miehiä. Saat sen pitää ilman tappelua.

        En muutenkaan ota mieheksi ketään joka ei vapaaehtoisesti siihen halua ja jos kissatappelu ja vastustajan kuolema on ainoo tapa saada joku niin eihän se oo aitoa eikä toinen oo siinä vapaaehtoisesti

        Ei tää oo kaunari tyyppinen kisa kieroillen alttarille pääsystä. Parisuhteiden tarkoitus on kestääkin. Ei siis pidä tavotella pääsyä suhteeseen vaan suhteen kestävyyttä. Kestävä ei ole suhde jossa toinen
        Ei oo vapaaehtoisesti tai jos oot hätävara ja se kakkosvaihtoehto kun ykkösvaihtoehdon vastustaja mukiloi pois kisasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ei_mia?

        Sähän haukuit mut kun olin lyhyt blondi ja hoikka kun luulit et sun T-mies niin panee mun kans. Oikein kyselit jonkun levee naama blondin ulkonäköö et onko mielestänne kaunis kun luulit et mun naamakerroin levee. Todellisuudessa oon kapee kasvoilta

        Ikävää et kisaat miehen suosiosta etkö tajua ettei sydämeen mennä kissatappeluin kun rakkaus ei syty kuviteltuja kilpailijoita haukkuen ja lyttäillen

        Eikä millään pahalla. En kaipaa mitään T-miehiä. Saat sen pitää ilman tappelua.

        En muutenkaan ota mieheksi ketään joka ei vapaaehtoisesti siihen halua ja jos kissatappelu ja vastustajan kuolema on ainoo tapa saada joku niin eihän se oo aitoa eikä toinen oo siinä vapaaehtoisesti

        Ei tää oo kaunari tyyppinen kisa kieroillen alttarille pääsystä. Parisuhteiden tarkoitus on kestääkin. Ei siis pidä tavotella pääsyä suhteeseen vaan suhteen kestävyyttä. Kestävä ei ole suhde jossa toinen
        Ei oo vapaaehtoisesti tai jos oot hätävara ja se kakkosvaihtoehto kun ykkösvaihtoehdon vastustaja mukiloi pois kisasta

        Voihan vanha elähtänyt vihtahousu, virittelemäsi seksikäs kissatappelukuviotrollaus on sairasta kamaa, eikä kukaan muu taida susta tapella kuin sinä itse sielustasi, jos näin voi enää sanoa. Luinpa taas sellaista skeidaa, että oksat poies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan vanha elähtänyt vihtahousu, virittelemäsi seksikäs kissatappelukuviotrollaus on sairasta kamaa, eikä kukaan muu taida susta tapella kuin sinä itse sielustasi, jos näin voi enää sanoa. Luinpa taas sellaista skeidaa, että oksat poies

        Ei se kuule vaadi mitään muuta kuin ei_mian sairaan pään luulot ja mielikuvituksen et joku kirjoittaja on hänen T-miehen kimpus.

        Sit se alkaa tappeleen luullen jotain.

        Tosiasiassa se tappelee oman mustasukkaisuusharhan kans

        Mä en tappeluissa jostain T-miehistä ole sen kans ollut koskaan.

        Se on kuvitellut musta jotain kilpailijaa itselleen palstan kirjoittelun perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan vanha elähtänyt vihtahousu, virittelemäsi seksikäs kissatappelukuviotrollaus on sairasta kamaa, eikä kukaan muu taida susta tapella kuin sinä itse sielustasi, jos näin voi enää sanoa. Luinpa taas sellaista skeidaa, että oksat poies

        Lisäksi huvittanut seurata et se on selvästi kuvitellut mut joksikin työpaikaltaan kauniiksi luokittelemakseen 45-50 v blondiksi

        Hän on olettanut mun olevan joku tuttavansa jostain työpaikaltaan jonka kanssa muka kisaa töissään samasta T-miehestä

        Sekin et oon rankasti nuorempi kuin 45-50 v
        Toisekseen työpaikassani ei oo miehiä ollenkaan


    • Anonyymi

      Tumma tukka ja ruskeat silmät vetää puoleensa. Oikeastaan en kiinnostu rentuista melkein koskaan. Jotain siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Ylitarjontaa nykyisin


    • Anonyymi

      Ei ulkonäkökriteerejä, mutta sydämen tulisi olla paikallaan ja käytöksen kohdillaan, pieni pilke silmäkulmassa.

    • Anonyymi

      Sinähän sen tiedät...mutta mitä sitten..

    • Anonyymi

      Ei mulla ole koskaan ollut mitään ihannetyyppiä ennenkuin ihastuin häneen.
      Hän on nyt sitä ihannetyyppiä.

    • Anonyymi

      Meni täysin metsään tällä kertaa. Ulkoisesti täysin erilainen kuin yleensä ja sisäisesti taas tälläkin kertaa samanlainen kuin aina ennenkin.
      Luulin toisenlaiseksi kun antoi sellaisen kuvan itsestään.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan, minulla on aina tietty miestyyppi joka vetoaa. Henkilökohtaisesti en voisi ihastua sellaiseen joka on mielestäni ruma, tyhmä, luuseri, tms.

    • Anonyymi

      Olen ihastunut eri näköisiin. Se miten synkkaa ratkaisee ja arvomaailma. Tää lusmu pääs kyllä yllättämään vähän takavasemmalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3361
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      164
      1386
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1092
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe