Kukahan se virittelee kuolemanloukkuja poluille, näitä on Suomessa jatkuvasti, kannattaa mennä kyttäämään varta vasten, niin saadaan tekijät kiinni. Keskittyvät etelä- ja keskiseen Suomeen. Onko siellä väestö jotenkin erilaista?
Vaijereita yli tien ulkoilupoluilla
8
125
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma,etteivät P-K:n sanomalehdet ole aiheeseen tarttuneet. Luulisi,että
kuuluisi medialle tiedottaa tälläisestä.- Anonyymi
Et taida osata lukea, vai miksi moinen kuvitelma?
- Anonyymi
Täkäläinen media kiertää kuin kissa kuumaa puuroa kaikkea vähänkin negatiivista mikä liittyisi Pohjois-Karjalaan.
eiköhän sen kaikki kyläläiset tiedä kuka niitä vaijereita sinne virittelee. On tehnyt samaa jo kymmeniä vuosia. Eikä tää oo ees ainut jolla sama tauti.
- Anonyymi
No taitaa olla sama ihminen kyseessä. Ollaan samoilla paikoilla käyty jo kymmeniä vuosia sienessä. Myös suunnistajat ja muut ulkoilijat ovat käyttäneet samoja maisemia/polkuja. No yllätykseksi tämä heppuli oli sitten kaadellut puita niin, että kaikki polut tukossa. Ja vielä niin ovelasti ja ristiin, että kulku kyseisellä alueella on lähes mahdotonta. No oma metsä ja oma lupa, ilmeisesti. Kannattaisi kuitenkin hankkiutua ammattiauttajan puheille. Sen verran viitseliäästi oli toiminut tämä hahmonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No taitaa olla sama ihminen kyseessä. Ollaan samoilla paikoilla käyty jo kymmeniä vuosia sienessä. Myös suunnistajat ja muut ulkoilijat ovat käyttäneet samoja maisemia/polkuja. No yllätykseksi tämä heppuli oli sitten kaadellut puita niin, että kaikki polut tukossa. Ja vielä niin ovelasti ja ristiin, että kulku kyseisellä alueella on lähes mahdotonta. No oma metsä ja oma lupa, ilmeisesti. Kannattaisi kuitenkin hankkiutua ammattiauttajan puheille. Sen verran viitseliäästi oli toiminut tämä hahmonen.
Onko tästä ihmisestä todellista vaaraa muille ihmisille?
Tuli vaan mieleen eräs sarjahurmaaja.
Aika pitkään sai hän temmeltää seuraamuksitta...
- Anonyymi
Kontsulaiset ratkaisevat rikosasiat omissa piireissään. Älä vaan sotkeennu!!!
- Anonyymi
Kiitos sinulle, jos mielesi keveni.
Minä käyn muutaman kerran vuodessa SINUN maillasi, keräämässä sieniä ja marjoja.
Kiitos sinulle, että sain ajattelemisen aihetta.
Sinulla menee ilmeisesti huonommin, kuin minulla.
Olen köyhä, keppi, kerjäläinen.
Minussa ei liene kadehdittavaa,
Ehkä sinulle ei riitä, että olen edes olemassa.
No sitä minä en itse päättänyt!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot16317417Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4610017Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?445879Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463200Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.172885Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252812"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562682Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862608- 1381860
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen401857