Kelan viestin esim yms lukea kun pitää tunnistautua, en ole osannut, pitää mennä tietokoneella kirjautumaan ja voi sitten puhelimella päästä tietoihin.
Voiko puhelimella
6
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kellään tietoa?
Älypuhelimella voi kirjauta Kelan sivuille, kun sinulla on mobile sovellus. Nordea.
Itselläni ei edes ole tietokonetta.- Anonyymi
2lesken kirjoitti:
Älypuhelimella voi kirjauta Kelan sivuille, kun sinulla on mobile sovellus. Nordea.
Itselläni ei edes ole tietokonetta.Mutta kun avoinna on kirjautuminen, en osaa pin koodi A ja varmennetta käyttää yhtäaikaa, kuinka se tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun avoinna on kirjautuminen, en osaa pin koodi A ja varmennetta käyttää yhtäaikaa, kuinka se tapahtuu.
En ymmärrä kysymystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun avoinna on kirjautuminen, en osaa pin koodi A ja varmennetta käyttää yhtäaikaa, kuinka se tapahtuu.
KELA
Kirjaudutaan kuin pankkiin
En käytä itse mobiilipankkisovellusta turvallisuussyistä mutta pääsen pankkiin eri pankkein tunnuslukusovellutuksilla
Täällä ohjeissa
https://www.kela.fi/asiointi
on sininen kohta
KIRJAUDU VERKKOASIOINTIIN
Ja siitä klikkaus pankkitunnuksilla sisään
- Anonyymi
Eri puhelimissa saattaa olla erilaiset toiminnot tuon suhteen joten neuvoa en tässä ala antamaan, mutta kyllä minun nokialaisellani onnistuu. Eihän siinä tarvitse olla kuin kaksi sovellusta auki ja käyttää vuorotellen toista ja toista. Etsi googlesta puhelimesi käyttäjäohjeet, sieltä luulisi ohjeen löytyvän, minä ainakin löysin omaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564