Hei Kamuttaja, et ole vielä todistanut

Anonyymi

että olet oikeasti olemassa. Jos olet vain kuin pilvenhattara.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kun muistutit asiasta.
      Minulla on "Syysrieha" Piiroislouhilla 31.9.2020 klo 22.00 alkaen, heti täyden kun noustessa.
      Siellä voi ottaa minun kanssa selfietä, ja jaan nimikirjotuksia.
      Sinne tulee monta julkkista, eikä ole maskipakkoa.
      Myrkkynuolikääpiöt paistaa villisikaa ja nautimme kuusenkerkkämehua, joten voi tulla omalla autolla.
      Ruokailu on buffet, ja sen jälkeen kuorolaulua (Yksi haamu seiso Marjaanan ovella).
      Laitan tähän linkin, että voitte harjoitella.
      https://www.youtube.com/watch?v=KQdRxTp_D-E
      Tervetuloa kaikki.

      • Minä ole jo muuripadan varannut sopan keittoon Piiroslouhen juhlaan.


      • Anonyymi
        ruskisoldat kirjoitti:

        Minä ole jo muuripadan varannut sopan keittoon Piiroslouhen juhlaan.

        Eikö sinulla ole kunnon kattiloita? Minä en syö mistään pyykkipadasta, siellä kun on vielä Sunot ja Surfit pohjalla.


      • Anonyymi

        "Myrkkynuolikääpiöt paistaa villisikaa"

        Tuostapa tuöi mieleen kysyä onko Mustanaamio mukana?

        Muuten en kehtaa sinne asti vaivautua tulemaan, sillä sen verran on matkaa etten kehtaa kalliilla kotimaisella bensalla ajella. Ne kun on nuo Venäjän rajat kiinni, niin ei päästä tankkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Myrkkynuolikääpiöt paistaa villisikaa"

        Tuostapa tuöi mieleen kysyä onko Mustanaamio mukana?

        Muuten en kehtaa sinne asti vaivautua tulemaan, sillä sen verran on matkaa etten kehtaa kalliilla kotimaisella bensalla ajella. Ne kun on nuo Venäjän rajat kiinni, niin ei päästä tankkaamaan.

        Minä näin eilen siellä jonkun ihmeellisissä ihonmyötäisissä haalareissa valkealla hevosella ja sillä oli iso vuoristosusi mukana, Katseli paikkoja ja lähti pakoon kun näki minut.
        Lothar.


    • Anonyymi

      Kamuttaja on kovalevy, joka vörkkii itsetoimintaohjelmalla ja lukee Lieksan historiakirjoja.

      • Anonyymi

        Minäkin tulen Suomen Turusta ilman muuta ja jälkruuaksi valmistan Hurrihyydykettä Tukholmalaisilla raaka aineilla.


      • Anonyymi

        Juu, Kaamuttaja on bittejä ja tiedostona se on useita megatavuja. Minä onnistuin lataamaan sen omalle koneelleni. Nyt minulla on kaikki Kamuttajan tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Kaamuttaja on bittejä ja tiedostona se on useita megatavuja. Minä onnistuin lataamaan sen omalle koneelleni. Nyt minulla on kaikki Kamuttajan tiedot.

        Minä en tule jos ei hissanmaik pistää avauspuhetta ja kerro alueen luolaston historiikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tulen Suomen Turusta ilman muuta ja jälkruuaksi valmistan Hurrihyydykettä Tukholmalaisilla raaka aineilla.

        Tuo toki Matti ja Teppo mukanasi?

        A niin, kyl määki Turuus..


      • Anonyymi

        Kamuttaja on jo niin vanha että sen on pakko olla lerppu.. ;-)


    • Anonyymi

      Kamu juksaa, ei Piiroislouhella voi olla juhlia kun Louhi on jäänyt tien alle.

      • Anonyymi

        Käypäs katsomassa . Sieltä tien alta se löytyy kuten muutkin luolastot. Siinä ei tosin ole lähellä pysäköintipaikaa, joten varaudu kävelemään parisataa metriä.


      • Anonyymi

        Ei se haittaa jos louhen katon yli kulkee tie siellä se luolasto on koskematta. Mulla o kesäloma vasta syyskuussa ja tuen silloin Lieksaan taas vanhoja vanhempiani tapaamaan. Aion tosiaan tutkia Piiroislouhien aluetta oikein kunnolla. Täytyy siellä olla vielä joku väylä sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa jos louhen katon yli kulkee tie siellä se luolasto on koskematta. Mulla o kesäloma vasta syyskuussa ja tuen silloin Lieksaan taas vanhoja vanhempiani tapaamaan. Aion tosiaan tutkia Piiroislouhien aluetta oikein kunnolla. Täytyy siellä olla vielä joku väylä sisälle.

        Kermaan uima kilpailu päättyy sunnuntaina höllentää tai sitten ja äimän huolimatta siitä jäävää arvoinen juttu mihinkään suuntaan hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypäs katsomassa . Sieltä tien alta se löytyy kuten muutkin luolastot. Siinä ei tosin ole lähellä pysäköintipaikaa, joten varaudu kävelemään parisataa metriä.

        Vai tien alle. Miten sinne pääsee kun tie on tehty hirveistä kallionjärkäleistä, miljoona tonnia isoa kiveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tien alle. Miten sinne pääsee kun tie on tehty hirveistä kallionjärkäleistä, miljoona tonnia isoa kiveä.

        Isä oli rakentamassa ja kertoi ettei kalliota räjäytetty ollenkaan päältäpäin joten luolasto on kunnossa kun vain joku aukko löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä oli rakentamassa ja kertoi ettei kalliota räjäytetty ollenkaan päältäpäin joten luolasto on kunnossa kun vain joku aukko löytyy.

        minäkin laskin alleni päksyihini,mutta tein sen hitaaaasssti.Päästin ensin vain vähäsen pissaa pöksyihini ja kun tunsin miten ne kastuivat lämpöisestä pissastani vein käteni päksyihini ja aloin hitaasti hieromaan itseäni sieltä jo ennestäänkin lämpöisestä paikasta.Pikkuhiljaa kiihottuessani,ja lämmön tarpeen haluni lisääntyessä pissasin päksyhini niin monta kertaa että ne olivat jo litimärät. tunsin miten aloin olla jo lähellä huippua,pissasin pöksyihini vielä kerran pusertaen kaiken pissan itsestäni ulos päksyihini ja laukesin niin kovaa että meinasin pyörtyä.Jos luulet että tämä on tarua niin sitten kyllä erehdyt......
        Entä mitä sinä teet kun sinä "lasket allesi"!
        ..


    • Anonyymi

      Lettuni sai tänään mukavasti rusketutsta, koska se oli levitettynä.

    • Anonyymi

      Uni tulee takaisin kotiin ja muistamisesta minun oikeus käyttää sitä elvytystä erityisen tärkeää ennen hyvin alkaneen köyhyyttä ja pienet lapset kotiin hissanmaik

    • Anonyymi

      Vanhana Partalanmäen asukkaana voin teille kertoa, että koko louhi ei ole satua. Minulla on pari hyvää sukeltajaystävää. He ovat olleet kouluttautumassa, voimalaitoksen yllä ja alapuolella. Eskimokanoottiakin on käytetty, varsin, pohjatietouden hiomiseen. Arvoituksellisen luolan suuaukko ei ehkä ole, heidän mielestään, yllä, vaan alla. Ei sitä teillä peitellä. Kenpä tietäisi sen?

      PS. Minä olen sopinut tapahtumassa olevani jokerikortti. Suoritan myös pellehypyn sillalta kuohuihin. Ilman sukelluslaitteita, näytän toteen, että tulen Lieksan joen pinnalle Kissakarin kalastuskielto alueen rajan kohdalla. Tuuman tarkkuudella;)

      https://www.youtube.com/watch?v=otu1glwow_w

      • Anonyymi

        Se louhi voisi olla todella mielenkiintoinen tutkimuskohde historioitsijoille. Sitä ei tiedä kuinka vanhasta asumisesta siellä on jälkiä.
        Nuori lieksalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se louhi voisi olla todella mielenkiintoinen tutkimuskohde historioitsijoille. Sitä ei tiedä kuinka vanhasta asumisesta siellä on jälkiä.
        Nuori lieksalainen.

        Olen ajatellut sitä samaa monesti. Olisikohan se vielä mahdollista jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut sitä samaa monesti. Olisikohan se vielä mahdollista jotenkin?

        Tuskin on enää ehken joskus olisi ollut ennen voimalan rakennusta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin artikkelin ja totesin sinun ymmärtäneen artikkelin juuri päinvastoin mitä siinnä kerrotaan.

        Niinpä, mutta kun ei ymmärrä edes noin selvää kirjoitusta kuka on kenenkin puolella, niin se todistaa vuorenvarmasti viestin lähettäjän olevan kantalieksalainen!
        Muuta mahdollisuutta ei yksinkertaisesti ole.


    • Anonyymi

      Eipä sitä aina tiedä; Mistä kyse. Jos oikein pitkäpartainen väittää; tai tosi kalju. Joka ajatus ei silvi joka sielulle. Lieneekö sielun ja järjen ymmärrys (UM) jotakuinkin useilla kirjoittajilla hakemisen kautta havuisessa. Tohdin monessa olla eri mieltä. Aloittajan kanssa varsinkin olen läsnä;) Kamuttajan tiedostan jo tarpeeksi suurella tasolla. Aloittelin näitä juttuja, kaikenlaisia, ajattelemaan amatöörinä joskus monta vuotta sitten. Syntymäni jälkeen oli jopa jokellus kausi. Nyt ajattelen hieman huumorilla, sopivalla ymmärtämättömällä tosikypsyydellä. On siinä aitoa vaikeutta, ymmärtää asioita yhtä aikaa, oikein tai väärin.
      Laiva, joka usvassa on unemme, purjeemme, vie loppujen lopuksi sinne, minne haluamme.

      • Anonyymi

        Oletko sinä hissanmaikk alkuillasta joka siten yöllä on täysin tiltannut. ainakin yhtä sekava olet,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä hissanmaikk alkuillasta joka siten yöllä on täysin tiltannut. ainakin yhtä sekava olet,

        Mv lehti mielistelee venäjää, ei edes tuomiste venäjän sekaantumista Valko-venäjän politiikkaan. Kaksi johtajaa Putin ja Lukasenka kaksi epärehellisyyden perikuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mv lehti mielistelee venäjää, ei edes tuomiste venäjän sekaantumista Valko-venäjän politiikkaan. Kaksi johtajaa Putin ja Lukasenka kaksi epärehellisyyden perikuvaa.

        Narut nauraa naakka nappia nostavat nokka nenästä jos olisin sellaista sillä hetkellä hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narut nauraa naakka nappia nostavat nokka nenästä jos olisin sellaista sillä hetkellä hissanmaik

        Hissa on FSB:n agentti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe