Aihe

Luokan vaihto

Anonyymi

Oon nyt siis 7lk ja mulla ei oo ketää kaverii samalla luokalla ja kaikki muutvtuntee toisensa joten en oikee pääse porukkaan mukaan. Mun kaveri haluis et vaihdan sen kaa samalle luokalle, mut se on kai jo löytäny sieltä uuden/uusia kavereita enkä oikee usko pääseväni enää porukkaa mukaan. Onhan mun koulussa vielä se kolmaski 7lk, mut siel on mun kaks muuta kaverii ja tiiän et jäisin siellä kolmannekspyöräks. Haluisin ehkä jäädä eniten tälle luokalle mil oon, vaik oonki tääl yksinäinen. Pitäiskö mun vaihtaa luokkaa vai jäädä tälle luokalle?

0

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        394
        25330
      2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
        Maailman menoa
        727
        16358
      3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
        Maailman menoa
        399
        15103
      4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
        Kotimaiset julkkisjuorut
        111
        12663
      5. Uskotteko että kumppaninne on teille se oikea

Haluaisin kuulla, että kuinka moni oikeasti on sellaisessa parisuhteessa jossa kumppanina on se ”elämä rakkaus”? Että pystyisi sanomaan rehellisesti e
        Parisuhde
        84
        1911