Mun naapuri ei siedä sitä , että taloyhtiön asukkaat kokoontuvat grillaamaan kesäisin. Hän syö pelkästään kasviksia ja ei siedä meidän kuulemma sairasta lihan syöntiä. Nyt viikko sitten meidän grilli löytyi rikottuna ojasta ja ei ole vaikee arvata kuka on ollut asialla. Sevasta ei kiinnosta paskaakaan ja edes varoitusta ei ole saanut! Samaista tyyppiä myös haittaa jos pihan lapset leikkii leikkikentällä ja vähänkin kuuluu ääntä. Tollasen pitäis muuttaa autiolle saarelle niin ei olis häiriötekijöitä. Hän on jopa valittanut vanhempieni liki 30v vanhasta autosta vaikka se on normaalilla parkkipaikalla. Kuulemma ruman näköinen! Ite ajaa jollain saatanan sähköautolla jonka merkkiä en oo nähnyt , mutta joku pieni. Koulusta , kun tuun niin aina jotain mun vanhemmista valittaa. Mitä voisi tehdä? Usein me järkkäämme grillijuhlat ja usein myös meidän grilliä käytetään niin siksi hän varmaan eniten ahdistelee mun perhettä. Levittänyt myös perättömiä huhuja koko muusta naapurustosta ympäri seinäjokea.
Mikä naapuria vaivaa!
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Vastasit lopuksi itse ihmettelyysi, kun kirjoitit järjestäväsi usein "grillijuhlia". Vai onko naapurisi tai sinä itse esittänyt vaihoehtoisen eli trumppilaisen totuuden kolmen viikon kaljagrillijuhlistasi.
- Anonyymi
Grillaajat vois ostaa mökin itselleen ja grillata siellä. Tulee vaan turhia kustannuksia ja hajuhaittoja muille. Vastustan aina grillinostoehdotuksia.
- Anonyymi
No, hänellä nyt vaan on hyvin vaikeaa, koska maailma hänen ympärillään on vääränlainen. Ei tuollaiseen kannata kiinnittää huomiota. Tosin tuon grillin hajoittamisen olisin itse palkannut siten, että naapurin pihaan ilmestyy grillihiiliä öisin, eikä kukaan tiedä, mistä ne sinne oikein tulee. Postilaatikostakin niitä löytyy vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1721925Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51694