Miten peruukin saa pysymään päässä???

Anonyymi

Olen nyt vuoden sisällä innostunut peruukeista. Minulla ei pysy kunnolla päässä edes huivit, joten onko mitään liimatonta menetelmää, jolla peruukin saa pysymään? Omia hiuksia on, mutta etuala ja etenkin ohimot ovat niin ohuet/harvahiuksiset, ettei niihin voi mitään pinnejä tai klipsejä laittaa, jopa pyöräilykypärän käyttö katkoo omia hiuksiani.

Verkkokaupassa näin siikonipantoja, lace front -peruukille tarkoitettuja. Ei vaan viitsisi kiinapostilla tilata, ja kun ei tiedä, kuinka epämukava tai hankalakäyttöinen se on (eli repiikö taas omia hiuksia tukun irti). Helpointa olisi ajella kaljuksi, mutten nyt sitä halua, vaikka olen monesti sen tehnyt.

Eli onko peruukki mahdollinen ratkaisu??? Pääni väärän mallinen siihen? Toki baseball-hattu tekohiuksilla pysyy päässä, mutta peruukki tai korkealle sidottu huivi ei. Sen peruukkisukan kanssa on sama juttu. Nousee koko ajan ylöspäin.

Kun hyvännäköinen peruukki raikastaisi niin paljon olemusta...

5

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin minulla saatiin televisiosarjassa muutaman jakson kuvauksissa peruukki pysymään kohtuullisessa liikunnassakin (mm. kevyttä can-can tanssia) pysymään kun laittoivat pään täyteen pieniä lettejä omista hiuksista ja peruukki kiinnitettiin niihin.
      Itsellänikin on muutama "halpisperuukki" ja kyllä ne pysyy pysyy päässä kuin myssy, kunhan on oikeaa kokoa (pieni voi alkaa "kiivetä" ylöspäin).

      • Anonyymi

        Minulla on tainnut olla osittain ongelma se, että netistä tilatut peruukit ovat todellisuudessa liian suuria. Ja haluaisin pitkät hiukset, vaikka polkka näyttää ihan hyvältä minulla. Tilasin (kiinapostin kautta...) silikonipantoja. Voin ainakin alkuun testata huivilla, lisääkö se pitoa. Kun ei ne huivitkaan päässä kunnolla pysy. Peruukinalusmyssy pysyy paremmin päässä, kun alle pistää lakkaa. Tosin en pese päivittäin hiuksia, joten en tykkää laittaa lakkaa, jollei ole hiustenpesupäivä. Täytyy jatkaa harjoittelemista ja opetella tuunaamaan peruukkeja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tainnut olla osittain ongelma se, että netistä tilatut peruukit ovat todellisuudessa liian suuria. Ja haluaisin pitkät hiukset, vaikka polkka näyttää ihan hyvältä minulla. Tilasin (kiinapostin kautta...) silikonipantoja. Voin ainakin alkuun testata huivilla, lisääkö se pitoa. Kun ei ne huivitkaan päässä kunnolla pysy. Peruukinalusmyssy pysyy paremmin päässä, kun alle pistää lakkaa. Tosin en pese päivittäin hiuksia, joten en tykkää laittaa lakkaa, jollei ole hiustenpesupäivä. Täytyy jatkaa harjoittelemista ja opetella tuunaamaan peruukkeja...

        Mitä hiuksia yrität pestä? Eihän peruukinkäyttäjällä ole mitään hiuksiakaan. Kysy vaikka joltain kansanedustajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hiuksia yrität pestä? Eihän peruukinkäyttäjällä ole mitään hiuksiakaan. Kysy vaikka joltain kansanedustajalta.

        Kyllä ne peruukitkin pestään, ja kyllä ihmisellä voi olla omiakin hiuksia jäljellä siitä huolimatta että käyttää peruukkia.
        Ystävällälleni koeteltiin monet peruukit ennenkuin löytyi sopiva, näneltä lähti hiukset syöpähoidon vuoksi.
        Niin että se on aika tarkkaa touhua että saa sellainen joka istuu kunnolla.


    • Anonyymi

      Osta laadukas peruukki peruukki liikkeestä ammattilainen osaa auttaa sopivan peruukin löytämisessä. Helsingissä on monta hyvää liikettä. Esim. Heinilan peruukki liike kasarmikatu 6 sinne pitää tilata aika ensin sovitukseen hyvän peruukin saa 300- 600 eurolla ei tarvii olla aito hius kuituperuukit on ihan hyviä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe