Ollaan rakentamassa mökkiä ja pitäsi hakea lainaa siihen.
Minkälaisia marginaaleja nykyään on .
Sen verran on menny aikaa edellisestä lainasta ettei mitään käsitystä nykytilanteesta
Möllilainan marginaali
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mökkilainan . Rillit kateissa
- Anonyymi
Valitettavasti ihan mahdoton sanoa, kun se riippuu niin monesta asiasta. Mitkä on tulot, mitkä on menot, paljonko on lainaa ennestään, miten on aiemmin hoitanut velvoitteensa, miten hyvä on neuvottelemaan, onko pankilla epäilys että lähdet muualle jos ei tarjous ole kohdallaan, missä olet töissä ja minkälainen työhistoria, onko vakituinen paikka vai määräaikainen, haetko yksin lainaa vai puolison kanssa jne jne jne...
Mutta tuossa haitarissa se marginaali tulee olemaan: 0,5->1,5%
Sanomattakin selvää, että mitä paremmin on talousasiat ja mitä parempi asiakas olet pankille, niin sitä pienempi marginaali. Mitä huonompi asiakas ja mitä enemmän riskiä lainassa pankille, niin sitä isompi.
Mutta kannattaa huomioida, että ei se marginaalikaan kaikkea ratkaise. Paljonko on muut lainakulut ja hyväksytkö erilaisia vakuutuksia sinne, korkokattoja yms.- Anonyymi
Eli millaisen vaikutelman annat itsestäsi, möllit joutuu tyytymään suurempaan marginaaliin.
- Anonyymi
Alle 250k ei kannata edes harkita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724