Ollaan rakentamassa mökkiä ja pitäsi hakea lainaa siihen.
Minkälaisia marginaaleja nykyään on .
Sen verran on menny aikaa edellisestä lainasta ettei mitään käsitystä nykytilanteesta
Möllilainan marginaali
4
55
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mökkilainan . Rillit kateissa
- Anonyymi
Valitettavasti ihan mahdoton sanoa, kun se riippuu niin monesta asiasta. Mitkä on tulot, mitkä on menot, paljonko on lainaa ennestään, miten on aiemmin hoitanut velvoitteensa, miten hyvä on neuvottelemaan, onko pankilla epäilys että lähdet muualle jos ei tarjous ole kohdallaan, missä olet töissä ja minkälainen työhistoria, onko vakituinen paikka vai määräaikainen, haetko yksin lainaa vai puolison kanssa jne jne jne...
Mutta tuossa haitarissa se marginaali tulee olemaan: 0,5->1,5%
Sanomattakin selvää, että mitä paremmin on talousasiat ja mitä parempi asiakas olet pankille, niin sitä pienempi marginaali. Mitä huonompi asiakas ja mitä enemmän riskiä lainassa pankille, niin sitä isompi.
Mutta kannattaa huomioida, että ei se marginaalikaan kaikkea ratkaise. Paljonko on muut lainakulut ja hyväksytkö erilaisia vakuutuksia sinne, korkokattoja yms.- Anonyymi
Eli millaisen vaikutelman annat itsestäsi, möllit joutuu tyytymään suurempaan marginaaliin.
- Anonyymi
Alle 250k ei kannata edes harkita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716