SM HUSQVARNA 125

Hei haluaisin tietää tuosta hussesta (sm 125)enemmän esim. Kuinka paljon rahaa menee eniten kuitenki sen huolloista. Esimerkkejä haluaisin tietää kuinka usein öljyt täytyy tt husseen vaihtaa ja suodattimet. Mitä on "Alakerta remppa" ja myöskin kuinka tehokas tämä vehe on. Tiedän vain että mäntä täytyy vaihtaa usein ja öljyt myös mutta haluan mtös tietää mitä katsoa kun semmoista ostaa ja kertokaa vaan kaikki mitä tiedätte koska tätä olen tosiaan jo pitkään miettinyt ja hakenut tietoa. SUURI KIITOS KAIKILLE JOTKA VASTAA :)

2

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin "alakerta" tarkoittaa kiertokankea, sen laakereita, tiivisteitä, ja tärkeimpänä kampiakselia. "yläkerta" tarkoittaa mäntää, sylinteriä männänrenkaita yms. Muita mäntään kuuluvia pikku osia. Mäntää pitää vaihtaa noin 10000 km välein mikä ei ole kauheen usein verrattuna kisapiikkeihin koska husqvarna sm on ns. Katulaiska eli se on katuajoon tarkoitettu joten huoltovälit on pidemmät. Öljyt on hyvä vaihtaa 2000-4000 km välein ja ilmansuodattimen vaihtovälistä en tiiä mut ainakin sillon vähintään pestä ja öljytä kun on likainen ja tarvittaessa ostaa uusi ja öljytä. Perus tt husse ei oo mikään älyttömän tehokas, alottelijalle kuitenkin sopiva. Jos tehoo haluut niin pitäs olla ainakin tehoputki, isompi kaasari, vforce3, pyttykoro, ehkä wr pyttyä tai 144cc pyttyä. Kun ostat niin älä osta 2007 tai 2008 vuosimallia koska niissä on sähköinen pa säädin ja sähköt aivan helvetistä. Sitä uudemmat on ihan ok luotettavia ja 2006 luotettavin vuosimalli.

Varmasti jäi jotain kertomatta eli kysy ihmeessä ja kirjoittelen lisää jos tulee mieleen jotain.

Ps. Mulla itellä on Husqvarna Sm vuosimallia 2010 tekniikkana Rinon putki, 36mm Keihinin kaasari ja pyttykoro.

• Anonyymi

KIITOS! En tosiaan muista käyttäjäni salasanaa jonka laitoin😂😂 mutta kiitos kaikesta minkä kerroit ja selitit tämmöselle alottelevalle tyypille. Mutta jos voisit kertoo et mitä pitäs kattoo näis ku sellasta menee ostaan ja onko muka "leipoja". Kiitos vielä kerran!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe