Syyskausi/Covid 19

Anonyymi

Jokos on jonkinlaista käsitystä, saadaanko judotoiminta ajettua jälleen ylös eri paikkakunnilla syksyn tullen. Palaako harrastajat, tuleeko uusia, jatkaako vetäjät jne. Kovasti on osalla väellä uskoa, että syksyllä voi kilpailuja järjestellä. Osa päätöksistä on tehty keväällä, että siirretään syksyyn kisat, mutta olisiko vielä kuitenkin järkevämpää rauhoittaa syksy isommista tapahtumista (kyllä niihin judokisoihin kuitenkin pakkaantuu liikuntasaleihin helposti - 200 henkilöä huoltajineen, kilpailijoineen, järjestäjineen...). Mitä mieltä väki on asiasta?

15

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kilpaillaan maskit päässä ja saman vastustajan kanssa

      • Anonyymi

        Luulen,että etenkin syyskauden tapahtumat kannattaa jättää väliin,etenkin pääkaupunkiseudun...valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen,että etenkin syyskauden tapahtumat kannattaa jättää väliin,etenkin pääkaupunkiseudun...valitettavasti.

        Samaa mieltä etenkin jos väkeä tulee myös laivojen kautta. Maltetaan vielä ja seurataan tilannetta.Josko ensi vuonna päästään sitten turvallisemmin kisaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä etenkin jos väkeä tulee myös laivojen kautta. Maltetaan vielä ja seurataan tilannetta.Josko ensi vuonna päästään sitten turvallisemmin kisaamaan.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006607356.html Tämän mukaan pääkaupunkiseudulle ei tulisi mennä.


    • Anonyymi

      Seuraillut tässä muiden lajien (joukkuelajien) kilpailu/turnauskutsuja vs. judokilpailuiden. Muissa lajeissa tuntuu, että on otettu huomioon covid 19 paremmin. Esimerkiksi, joukkueen pitää poistua rakennuksesta oman pelin jälkeen, yleisöä ei sallita, pukukopit ei käytännössä käytössä, vaan varusteet puetaan valmiiksi muuallalla, kasvosuojat huoltajilla/valmentajilla pakollisille paikalla olijoille jne. Miten nyt sitten judokilpailuiden suhteen? Onko niin, että erillistä ohjeistusta ei kutsuihin laiteta, vaan jokainen toimii oman ajatusmaailman mukaan?

      • Anonyymi

        Älkää tulko, kiitos! Pysykää kotona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää tulko, kiitos! Pysykää kotona!

        Kumpaakohan tässä nyt tarkoitetaan... Älkää tulko, jos noin pelottaa vai älkää tulko vielä, vaiko, että maltetaan vielä tovi, että nähdään mihin suuntaan tautitilanne kehittyy. Luetun ymmärtäminen on ajoittain haasteellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaakohan tässä nyt tarkoitetaan... Älkää tulko, jos noin pelottaa vai älkää tulko vielä, vaiko, että maltetaan vielä tovi, että nähdään mihin suuntaan tautitilanne kehittyy. Luetun ymmärtäminen on ajoittain haasteellista.

        Kun epäilet sairastuttavasi muut tai pelkäät saavasi sen judotoiminnasta, niin pysy kotona ja käy lenkillä, sekä tee tandokukurenshua ja odota aikoja parempia.
        Kiitos!
        Menikö selkeämmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun epäilet sairastuttavasi muut tai pelkäät saavasi sen judotoiminnasta, niin pysy kotona ja käy lenkillä, sekä tee tandokukurenshua ja odota aikoja parempia.
        Kiitos!
        Menikö selkeämmin?

        Muuten hyvä, mutta... kun kaikki ei toimi noin, että ymmärtävät olla poissa. Tällöin ne, jotka terveenä tulevat kisoihin ja noudattavat ohjeita, eivät enää välttämättä terveinä lähde pois. Jos kaikki toimisivat vastuullisesti, niin eihän tässä olisi mitään hätää. Mutta, kun tarvitsee väkisin mennä ulkomaille, käydä terasseilla, festareilla...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Perutaan kaikki ja keskitytään siihen tärkeimpään, kotisaliharjoitteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perutaan kaikki ja keskitytään siihen tärkeimpään, kotisaliharjoitteluun.

        Sopii. Perutaan syksyn tapahtumat. Harjoitellaan kotisalilla ja katsotaan sitten ensi vuonna, kuka on harjoitellut ja kuka ei =)


      • Anonyymi

        Kai tätä kierretään silleen , että ei ole yli 50 henkilön sarjoja kisoissa :=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii. Perutaan syksyn tapahtumat. Harjoitellaan kotisalilla ja katsotaan sitten ensi vuonna, kuka on harjoitellut ja kuka ei =)

        No, sun / teidän kannattaa jäädä kotiin!


    • Anonyymi

      Eli, luetaan kuin piru raamattua. Voi, voi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe