Huonoa työtä Tytti Määttä

Anonyymi

Kaupungin talous sukeltaa eikä sopeuttamistoimet ole uskottavia, Tönölän Hyvinvointi-keskus meni kintuille ja salattiin, yritystuet virkavalmisteltiin laittomasti ja hallinto-oikeus kaatoi päätökset, pyrky Keskustan puheenjohtajaksi floppasi. Miten kuvittelet voivasi vielä jatkaa kaupungin johdossa?

22

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sopii kysyä, miten on esim naapurikunnassa Sotkamossa asiat hoidettu verrattuna Kuhmoon. Ei tällaista sukeltamista ja velaksi elämistä enää pitkään voi katsoa. Alkaa olla vastuunkannon aika!

• Anonyymi

Itseppä ollaan valittu ja nyt kärsitään. Puhetta, sometusta riittää, mutta ne näytöt. Ne puuttuu täysin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseppä ollaan valittu ja nyt kärsitään. Puhetta, sometusta riittää, mutta ne näytöt. Ne puuttuu täysin!

Puhetta riittää tosiaan, mutta saavutusten salkku on hyvin ohut. Tämän johdosta pysyy pitkään meidän kuhmolaisten veronmaksajien riesana, kun ei muualle pääse . Ne näytöt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhetta riittää tosiaan, mutta saavutusten salkku on hyvin ohut. Tämän johdosta pysyy pitkään meidän kuhmolaisten veronmaksajien riesana, kun ei muualle pääse . Ne näytöt?

Vaalien jälkeen..

• Anonyymi

Eikös se Tönölän törttöily kuitenkin ollut EV;n viimeinen ponnistus? Pitääkö uuden kaupunginjohtajan kantaa siitäkin vastuut? Soppari liene vasta ens keväänä katkolla. Moni muukin vanha päätös ja ratkaisu on vasta nyt realisoitunut. Eipä TM vielä paljoa ole ehtinyt kynsiään näyttää kun ollut sotkuja siel sun tääl selvitettävänä. Vähän jos löytys yhteishenkee ja rotia niin olis Kuhmokin mukavampi paikka asua.

• Anonyymi

Ka joopa joo... missä TM tiedottaminen asioista ja avoimuus.. hei haloo. Osannut kyllä sassaroida lisää.. mihin sitä yhteishenkee ja rotia hänen tekemisten takia tarvitaan!!? Hoitaisi vain hommansa kuhmolaisten etujen mukaan. Veri ei taida olla tässä tapauksessa vettä sakeampaa.
        Hyvin esittelee lakattuja kynsiään milloin missäkin. Jotkut puhuu turhakkeista/turhakkeena.

• Anonyymi

Seli seli seli
        Jos tj ei tässä kuluneessa ajassa saa kuluja ja alaisia järjesykseen niin vapaa siirtymään eteenpäin elämässä.
        Aikaa ollut todella paljon, mutta kun ei ole edes aikomusta tehdä sitä työtä mihin palkattiin.

• Anonyymi

Ihan tänä kesänä tuli tappiinsa Tönölän töppäys ja Tytti Määtän piikkiin.

• Anonyymi

Ei käytä itse maskia.

• Anonyymi

Tönölän asiat salattu.

• Anonyymi

Pienet pinkin T-paidan alla.

• Anonyymi

Ei lomauta jonnii joutavaa siipiporukkaansa, vaikka koronan takia, vaikkei heillä mitään tekemistä. Ei osaa tehdä päätöksiä, vaikka mediassa niin itsestään markkinoi.

• Anonyymi

Koronapelolla lamautti kaiken toiminnan Kuhmossa pitkäksi aikaa. Herää kysymys, miksi.

• Anonyymi

Missä on Tytin maski, vai onko meikki tärkeämpää?

• Anonyymi

Ihan älytön linja TM:llä, että koko kunta laitetaan tuolla lailla kiinni. Onko niin suuri tarve kiillottaa kunnanjohtajalla vain omaa kilpeään?

• Anonyymi

Kiillottaapa mitä kiillottaa..
        Se on jo turhaa, kun on P..ska jo housussa..
        Olis ajatellut asiaa jo alkukesästä, eipä ollut uutinen tuolla turistimäärällä et milloin karkaa lapasesta. Saapi mitä tilaa..
        onneksi suositukset ovat vain suosituksia

• Anonyymi

Olen aina pitänyt kainuulaisnaisia omituisina ja jopa kaheleina, mutta tämä Määttään kohdistunut arvostelu ja kateus ylittää kaiken aikaisemman.

• Anonyymi

Puuttuu auktoriteetti ja siksi alaiset kävelee yli ja pyyhkii vielä kenkänsäkin. Alaiset ei tottele, kun ei siitä mitään seuraa, ei ole Tytistä nyrkkiä pöytään laittamaan, että jotain tapahtuisi, höpöttelee vain somessa ja hoitaa itsetuntoaan omien kuvien jakamisella. Siksi huono ilmapiiri: huono ilmapiiri. Kaikki keskeiset strategiat myös puuttuu.

• Anonyymi

Minä, minä....

• Anonyymi

3 uutta tartuntaa Kuhmossa TAAS, ja Yle vain ylistää Kuhmoa Tytti Määtän hyvästä viestinnästä. Se siitä YLE:stäkin.

• Anonyymi

Kyllä me tästä selviämme , Tytti on tehnyt hyvää työtä omalta osaltaan, tehkäämme mekin samoin itse kukin.

Mitä olisitte itse muuten tehnyt kaupunginjohdon asemassa? Olen tyytyväinen tehtyihin toimenpiteisiin.

• Anonyymi

Todella outoa tuo johtajan esiintyminen korona jutuissa mediassa. Ensinnäkin yhdessäkään kuvassa ei ole näkynyt maskia naamalla.
      Toiseksi joka ikisessä videossa uutisissa niin meinaa panna nauruksi koko asian. Onko oma ego ja esiintyminen niin tärkeää että se vie voiton tästä koronastakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27