Olen satunnainen polttaja enkä tunne Suomessa myytäviä merkkejä eikä kaupassakaan niistä saa tietoa.
Myydäänkö slim savukkeita Suomessa?
Löytyykö Mallu Goldia kevyempää laatumerkkiä?
Ja kyllä, tiedostan ettei tämä ole terveellistä, mutta olen aikuinen ja minä nyt nautin siitä, en tupruttele muita häiriten ja aion jatkaa silläkin uhalla. Enkä jeesustele vaikkapa niille jotka valitsevat muita terveydelleen haitallisia nautintoja.
Slim tai kevyt laatumerkki?
Anonyymi
1
114
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kassalta saa pyydettäessä listan missä on kerrottu myytävät merkit. Lopeta öyhytys jo oman itsesi tähden. Terveys menee ja polonium kasaantuu keuhkoihin aiheuttaen syöpää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435