Jälkioireet + pahoinvointi

Anonyymi

Olen kärsinyt migreenistä jokusen vuoden ja yleensä kaava on aina selvä - aura/näköhäiriö, käsi/kasvot puutuu, päänsärkyä ei kohtauksen aikana, mutta seuraavina päivinä yskiessä ja kumartuessa päätä särkee.

Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana uutena jälkioireena tullut inhottava pahoinvointi. Kohtauksen aikana ei okseta, mutta useampana päivänä sen jälkeen etenkin aamuisin vatsassa kiertää ja kuplii, on pahoinvointia ja oksettaa, välillä täytyykin käydä oksentamassa että olo helpottaisi. Erityisesti ärsyttää jälkioireiden ja pahoinvoinnin pitkä kesto, lääkkeenä syön Primperania mutta tuntuu että se ei aina tuohon pahoinvointiin juuri auta. Lääkärillä kävin toteamassa että taustalla ei ole mitään muuta, suljettiin kasvainta jne. pois, aivopaine ei ole koholla joten pahoinvoinnin syynä on mitä todennäköisimmin juuri migreenin jälkioireet.

Keväällä pahemman kohtauksen jälkeen muistaakseni kärsin tästä reilun viikon ja nyt mennään jo neljättä päivää kohtauksen jälkeen pahoinvoinnin kanssa. Yöllä välillä hikoiluttaa, välillä paleltaa. Ruokahalua ei juurikaan ole, välillä pitää pakottautua vähän syömään.

Onko kellään ollut samanlaisia jälkioireita ja jos niin miten olette niitä hoitaneet?

1

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla kohtaus- tai estolääkettä? Kuinka usein migreenikohtauksia tulee?

Primperan ei kaikille sovi pahoinvointiestolääkkeeksi. Itselläni on zofran ja se on ollut hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe