Onko teillä mukana?

Anonyymi

Kun lähdette treffeille tai pitämään hauskaa, niin onko teillä muka mitä?
Siis tottakai pesulla käydään ja puhdasta päälle, mutta onko varalta "seksi pikkarit", sellaiset mitkä voi baari illan jälkeen toisen luona pesulla ennen puuhia pukea.
Entäs liukkarit ja muut?
Itse kuljetan huuhteluaine raikkaita seksi pikkareita ja liukkaria aina mukana.
Alan liikkeissä on ihania mini purkkeja, maulla tai tuoksulla varustettuna.

103

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Treffit tarkoittavat minulle enemmänkin vain kahvilla/kaljalla käymistä, jos juttu etenee suhteeseen niin siinä vaiheessa tulee petihommat mukaan kuvioon. Yhden yön juttuja en harrasta.

      • Anonyymi

        Sama mulla. Tunteet on jo mukana ja tunnetaan edes jonkin verran ennen kuin petihommiin...yhdenillanjuttuja ei ole joten ei ole ollut tarvetta kuljetella mukana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. Tunteet on jo mukana ja tunnetaan edes jonkin verran ennen kuin petihommiin...yhdenillanjuttuja ei ole joten ei ole ollut tarvetta kuljetella mukana..

        Tapailen kolmea edelleen, harvakseltaan, erikseen. En tuputtaudu. Seksipikkareitaan eivät ole esitelleet mutta liukkautta on ollut riittävästi. Tunteet ovat pelissä meillä kaikilla mutta ei parisuhteeseen saakka, ei ehkä tarvettakaan.


    • Anonyymi

      Minkälaisia juttuja harrastat jos liukkaria tarttee 😳

      • Anonyymi

        Hyväilyt tuntuvat liukkaana ihanilta.


      • Anonyymi

        No Eikö se tee sormettamisestakin miellyttävämpää ja nuolemisesta ainakin suuseksisuojan kanssa.


      • Anonyymi

        Minä kans kiinnitin huomiota liukkariin, eiköhän meillä naisilla ole liukkarit ihan itsellä 😀. Taitaapi olla kirjottaja joku ??? No mikä lie, huvinsa kullakin 😬


    • Anonyymi

      Anteeksi nyt vaan, mutta minusta ihmeellinen kysymys. Miksi pitäisi olla tuollaisia mukana? Ei tulisi mieleenikään seksi, jos tarvisin siihen jotain liukastetta.

    • Anonyymi

      Siis liukkarit aina mukana kassissa, mitä vitsiä...
      No, ei tulis meileenkään.
      Kyllä nainen kostuu ihan itsestäänkin...
      Mitään seksipikkareita ei myöskään niihin hommiin tarvita.
      Riittää, kun ottaa mukaan rempseän mielen ja vähän pilkettä silmäkulmaan. Petipuuhiin ei mikään kiire myöskään ole, vaikka kivaa seuraa löytyisikin. Voi tapailla uudestaan ja katsoa mihin se johtaa.
      No, jokainen tietysti tyylillään, ei siinä mitään. Mutta kyllä vähän ihmetyttäisi ihminen, joka kulkee liukkarit ja pikkarit kassissa ympäriinsä. Vähän tulee seksityöntekikä fiilis...en kyllä välttämättä tyypin matkaan lähtisi.

    • Anonyymi

      Ei tietyn tyylisissä liukkareissa mitään vikaa ole, vaikka liukastetta löytyisikin omasta takaa. Antaa kivan lisätuntuman, etenkin jos on sellainen lämmittävä aine.. Ja ihan naisille ne on suunnattu, heteroille, lesboille ja kaikki siltä väliltä. Mut en tosiaan kuljettele niitä mukanani.

      • Anonyymi

        Liukkaria käytän masturboidessa, tulee miellyttävä tuntuma. Ihoni on hyvin herkkä, ja siksi myös lelujen kanssa käytän.
        Se että käyttää esim makuliukastetta tuo kivaa fiilistä, eikä se tarkoita että ei omat emättimen liukasteet riitä.
        Mutta nää on makuasioita, mä en lähtisi arvostelemaan muiden seksitapoja, jokainen voi nauttia miten haluaa. Kun liukkaria käytän en ole sen huonompi tai parempi lesbo kuin muutkaan. Kellään kumppanilla ei ole ollut mitään negaa sanottavaa tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liukkaria käytän masturboidessa, tulee miellyttävä tuntuma. Ihoni on hyvin herkkä, ja siksi myös lelujen kanssa käytän.
        Se että käyttää esim makuliukastetta tuo kivaa fiilistä, eikä se tarkoita että ei omat emättimen liukasteet riitä.
        Mutta nää on makuasioita, mä en lähtisi arvostelemaan muiden seksitapoja, jokainen voi nauttia miten haluaa. Kun liukkaria käytän en ole sen huonompi tai parempi lesbo kuin muutkaan. Kellään kumppanilla ei ole ollut mitään negaa sanottavaa tästä.

        Niin vaikka olis märkä niin kyllä liukkari sormissa tai leluissa tekee hyvää ja lisää nautintoa. Suuseksissuojien kanssa etenkin tarpeen..


    • Anonyymi

      En harrasta yhden illan juttuja.
      Enkä kuljeta erikseen mitään pikkareita mukana. 😊

    • Anonyymi

      Mitähän saatanaa? Ei tässä mitään helppoja olla.

      • Anonyymi

        Noh, antaisitko, jos tulisin liukkarit ja pikkarit kassissa sun luo? Vois ottaa ihan useammat pikkarit niin saisit valita kuosin ihan itse. Ruskeat ja keltaiset voisi ehkä jättää kotiin.
        Helppohan ei toki tarvitse olla, en sellaista haluakaan, mutta voisin vähän hieraista liukkarin kanssa ja siitä sitten voisi edetä, jos siltä tuntuu. Tuntuu varmasti, mutta jää arvoitukseksi onko tunne hyvää vai huonoa. Voihan se olla siltä väliltäkin ehkä.
        Jos tuntuu, ettei ekana iltana pysty vielä antamaan niin tulen sitten toisena iltana uudestaan ja liukkarit toki sitten myös kassissa mukana ja pikkareita suuri valikoima. Keltaisia ja ruskeitakin voi jo toisena iltana ottaa mukaan. Pitäisiköhän ne rintsikatkin ottaa vai jättää kokonaan pois. Mistä noita tietää etukäteen, ehkä laitan vain kassiin niitäkin mukaan ihan vain varmuuden vuoksi, vaikka kymmenet erilaiset, onhan noita kuteinkin kertynyt. Voisi sitten rauhassa miettiä mitä laittaa vai laittaako sittenkään mitään. No ehkä se pelkkä liukkari sitten riittää, jos pääsee hieraisemaan. Joko saa tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, antaisitko, jos tulisin liukkarit ja pikkarit kassissa sun luo? Vois ottaa ihan useammat pikkarit niin saisit valita kuosin ihan itse. Ruskeat ja keltaiset voisi ehkä jättää kotiin.
        Helppohan ei toki tarvitse olla, en sellaista haluakaan, mutta voisin vähän hieraista liukkarin kanssa ja siitä sitten voisi edetä, jos siltä tuntuu. Tuntuu varmasti, mutta jää arvoitukseksi onko tunne hyvää vai huonoa. Voihan se olla siltä väliltäkin ehkä.
        Jos tuntuu, ettei ekana iltana pysty vielä antamaan niin tulen sitten toisena iltana uudestaan ja liukkarit toki sitten myös kassissa mukana ja pikkareita suuri valikoima. Keltaisia ja ruskeitakin voi jo toisena iltana ottaa mukaan. Pitäisiköhän ne rintsikatkin ottaa vai jättää kokonaan pois. Mistä noita tietää etukäteen, ehkä laitan vain kassiin niitäkin mukaan ihan vain varmuuden vuoksi, vaikka kymmenet erilaiset, onhan noita kuteinkin kertynyt. Voisi sitten rauhassa miettiä mitä laittaa vai laittaako sittenkään mitään. No ehkä se pelkkä liukkari sitten riittää, jos pääsee hieraisemaan. Joko saa tulla?

        Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, antaisitko, jos tulisin liukkarit ja pikkarit kassissa sun luo? Vois ottaa ihan useammat pikkarit niin saisit valita kuosin ihan itse. Ruskeat ja keltaiset voisi ehkä jättää kotiin.
        Helppohan ei toki tarvitse olla, en sellaista haluakaan, mutta voisin vähän hieraista liukkarin kanssa ja siitä sitten voisi edetä, jos siltä tuntuu. Tuntuu varmasti, mutta jää arvoitukseksi onko tunne hyvää vai huonoa. Voihan se olla siltä väliltäkin ehkä.
        Jos tuntuu, ettei ekana iltana pysty vielä antamaan niin tulen sitten toisena iltana uudestaan ja liukkarit toki sitten myös kassissa mukana ja pikkareita suuri valikoima. Keltaisia ja ruskeitakin voi jo toisena iltana ottaa mukaan. Pitäisiköhän ne rintsikatkin ottaa vai jättää kokonaan pois. Mistä noita tietää etukäteen, ehkä laitan vain kassiin niitäkin mukaan ihan vain varmuuden vuoksi, vaikka kymmenet erilaiset, onhan noita kuteinkin kertynyt. Voisi sitten rauhassa miettiä mitä laittaa vai laittaako sittenkään mitään. No ehkä se pelkkä liukkari sitten riittää, jos pääsee hieraisemaan. Joko saa tulla?

        Ai, hitto. Vähän jo kostuin, kun luin tuon. Saa tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        Älä tule miehiä täältä etsimään. Mene vaikka homopalstalta kyselemään ovatko miehiä vai Mikkihiiriä. Tämä on naisille.


    • Anonyymi

      Mun mielestä ihan siistiä että varaudut. Ja Täällä taas tekopyhä tiukkapipojengi on "en harrasta yhen yön juttuja" - joo ei varmaan niin. kuka uskoo?
      Mitähän nunnia tää porukka on? alle 30 v neitsyitä vissiin
      Voi hyvänen aika kun heterot on meitä edellä valovuoden. Hävettää melkein.
      Ihan sama kun ois kundi tai heteromimmi ja kondomit mukana. Peruskauraa. Eli hotlips liukkaria ja pikkarit on ok. Vahva jess!! 👍

      • Anonyymi

        Joo en harrasta yhden illan juttuja. Ei se tarkoita sitä et pitäisin sitä jotenkin pahana asiana. Ihan jos itse tykkää niin siitä sitten vaan.
        Itse en tunne vetoa/halua seksuaalisesti jos ei oo vahvaa ihastumista ja tunnetta toiseen.


      • Anonyymi

        "Tekopyhä tiukkapipojengi", no joillekin meistä seksi perustuu rakkauteen... Ja kondomit ovat ehkäisyä varten, millä tavoin liukkari on rinnastettavissa siihen?


      • Anonyymi

        No ei kellään ole mitään liukkareita ja pikkareita mukana... Haloo leidi.
        Mieti nyt vähän, jos menet jonkun luokse jatkoille ja esittelet kassin pohjalta löytyvät liukkarit ja pikkarit sille... :D Voi vähän pitkään sua katsoa sen jälkeen. Ota nyt nuo seksikamat laukustasi helvettiiin. Vanhoilla mummoilla ymmärrän nuo vaihtoalkkarit ja kalsarit kulkemassa mukana, jos vähän karkailee, mutta ei nuori nainen sellaisia luulisi tarvitsevan. Vai vielä ihan Hotlipsiä. :D


      • Anonyymi

        Itse harrastin sinkkuna yhden illan juttuja, mutta siis mihin tarvitsee liukkaria? Ymmärrän, jos haluu kantaa puhtaita pikkareita mukana, mutta en vain sen takia että haluaa mennä keikistelemään ne päällä jonkun eteen. Varsinkin kun on kerran jo ottanut ne pois. Suihkun jälkeen turha enää pukea. Ja siis tää liukkari, itse olisin varmaan hypännyt ikkunasta alas, jos joku puolituntematon vetäisi laukusta liukkarin esiin ja alkaa seksiä ehdottelemaan. Oon tottunut siihen että on kosteet paikat siinä vaiheessa muutenkin. Ja mun mielestä liukkari ei tunnu hyvältä millään tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekopyhä tiukkapipojengi", no joillekin meistä seksi perustuu rakkauteen... Ja kondomit ovat ehkäisyä varten, millä tavoin liukkari on rinnastettavissa siihen?

        Taitaa olla tuo liukkaria mukana kantava tiukka ihan jostain muualta kuin pipon ympäryksestä... Tai voihan se sitä piponympärystäänkin tietysti voidella, en noista tiedä.
        Liukkarilla voi vissiin sitten ehkäisyn korvata vai mitä tuo horisee? Toki eihän me tytöt keskenään ehkäisyä tarvita, mutta kyllä meillä ainakin liukuu ilman liukkariakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse harrastin sinkkuna yhden illan juttuja, mutta siis mihin tarvitsee liukkaria? Ymmärrän, jos haluu kantaa puhtaita pikkareita mukana, mutta en vain sen takia että haluaa mennä keikistelemään ne päällä jonkun eteen. Varsinkin kun on kerran jo ottanut ne pois. Suihkun jälkeen turha enää pukea. Ja siis tää liukkari, itse olisin varmaan hypännyt ikkunasta alas, jos joku puolituntematon vetäisi laukusta liukkarin esiin ja alkaa seksiä ehdottelemaan. Oon tottunut siihen että on kosteet paikat siinä vaiheessa muutenkin. Ja mun mielestä liukkari ei tunnu hyvältä millään tavalla

        Just näin. Väkisin, kun ei väännä kenenkään kanssa niin mitään liukkareita ei kyllä tarvita. Oikea nainen, kun vieressä niin kyllä paikat kostuu jo ihan itsestään.

        Jos vetää liukkarit laukusta esiin niin siinä kyllä tunnelma latistuu ja se oli sitten siinä. Saa varmaan koko purkin tunkea eikä luista siltikään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Väkisin, kun ei väännä kenenkään kanssa niin mitään liukkareita ei kyllä tarvita. Oikea nainen, kun vieressä niin kyllä paikat kostuu jo ihan itsestään.

        Jos vetää liukkarit laukusta esiin niin siinä kyllä tunnelma latistuu ja se oli sitten siinä. Saa varmaan koko purkin tunkea eikä luista siltikään. :D

        Siis käyttekö ennen seksiä aina pesulla?
        Eli jos alkaa tekee mieli niin oho odotas vähän käyn ensin suihkussa. En ihan tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Väkisin, kun ei väännä kenenkään kanssa niin mitään liukkareita ei kyllä tarvita. Oikea nainen, kun vieressä niin kyllä paikat kostuu jo ihan itsestään.

        Jos vetää liukkarit laukusta esiin niin siinä kyllä tunnelma latistuu ja se oli sitten siinä. Saa varmaan koko purkin tunkea eikä luista siltikään. :D

        Kyse ei ole siitä ettei kiihottuisi. Liukkaria voi käyttää esim rintojen hyväilemisessä. Täällä tuntuu olevan aika suppea seksielämä monella. Ihminen on koko kroppa. Hierontaöljy on myös kiva
        Juttu esileikkejä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tekopyhä tiukkapipojengi", no joillekin meistä seksi perustuu rakkauteen... Ja kondomit ovat ehkäisyä varten, millä tavoin liukkari on rinnastettavissa siihen?

        Mitä ihmeellistä siinä on jos joku pitää mukanaan pikkuhousut ja liukuvoiteen? Vapaa maa mutta moralistit huutaa pää punaisena että kun seksiä voi harrastaa vaan jos rakastaa? Huh,tunkkaista ja ankeaa tuntuu olevan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kellään ole mitään liukkareita ja pikkareita mukana... Haloo leidi.
        Mieti nyt vähän, jos menet jonkun luokse jatkoille ja esittelet kassin pohjalta löytyvät liukkarit ja pikkarit sille... :D Voi vähän pitkään sua katsoa sen jälkeen. Ota nyt nuo seksikamat laukustasi helvettiiin. Vanhoilla mummoilla ymmärrän nuo vaihtoalkkarit ja kalsarit kulkemassa mukana, jos vähän karkailee, mutta ei nuori nainen sellaisia luulisi tarvitsevan. Vai vielä ihan Hotlipsiä. :D

        Vanhoista ihmisistä voi kirjoittaa kauniistikkin ja arvostaen.kyllä sinustakin mummo tulee aikanaan aivan varmaa se.mutta minkäs sille voi jos ei ole sivistystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla tuo liukkaria mukana kantava tiukka ihan jostain muualta kuin pipon ympäryksestä... Tai voihan se sitä piponympärystäänkin tietysti voidella, en noista tiedä.
        Liukkarilla voi vissiin sitten ehkäisyn korvata vai mitä tuo horisee? Toki eihän me tytöt keskenään ehkäisyä tarvita, mutta kyllä meillä ainakin liukuu ilman liukkariakin.

        Pidetään nyt ihan asiallisena tämä keskustelu. Aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis käyttekö ennen seksiä aina pesulla?
        Eli jos alkaa tekee mieli niin oho odotas vähän käyn ensin suihkussa. En ihan tajua.

        Tilanteen mukaan,voi mennä vaikka suihkuun kaksin 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kellään ole mitään liukkareita ja pikkareita mukana... Haloo leidi.
        Mieti nyt vähän, jos menet jonkun luokse jatkoille ja esittelet kassin pohjalta löytyvät liukkarit ja pikkarit sille... :D Voi vähän pitkään sua katsoa sen jälkeen. Ota nyt nuo seksikamat laukustasi helvettiiin. Vanhoilla mummoilla ymmärrän nuo vaihtoalkkarit ja kalsarit kulkemassa mukana, jos vähän karkailee, mutta ei nuori nainen sellaisia luulisi tarvitsevan. Vai vielä ihan Hotlipsiä. :D

        No en todellakaan esittele kassin sisältöä.
        Nähtävästi tapoja on monia.
        Itse kunnioituksesta toista kohtaan pidän itseni puhtaana.
        Enkä tee pesuista tai vaatteiden vaihdosta numeroa, vaan hoidan sen "nenää puuteroidessa".
        En ole mikään mummeli, en jakorasia, enkä mies. Pitkä baari ilta tansseineen vaan sattaa ola hikinen 😅.
        Itselläni äärimmäisen herkät paikat, joten pidän kosketuksesta enemmän liukkarin kanssa.
        Pidän seksistä, siinä hommassa puhtaus on puoli ruokaa😜.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanteen mukaan,voi mennä vaikka suihkuun kaksin 😁😁

        Juu ihanaa esileikkiä pestä toisensa saippualla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä ettei kiihottuisi. Liukkaria voi käyttää esim rintojen hyväilemisessä. Täällä tuntuu olevan aika suppea seksielämä monella. Ihminen on koko kroppa. Hierontaöljy on myös kiva
        Juttu esileikkejä varten.

        Nimenomaan, liukkari on vaan kiva lisämauste. Ei tarkoita että sitä käyttää ne jotka ei ite kostu. Ei jestas näitä tyhjän naurajia täällä jotka osoittaa vaan tietämättömyytensä ja tyhmyytensä kommenteillaan ja nauramisillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä ettei kiihottuisi. Liukkaria voi käyttää esim rintojen hyväilemisessä. Täällä tuntuu olevan aika suppea seksielämä monella. Ihminen on koko kroppa. Hierontaöljy on myös kiva
        Juttu esileikkejä varten.

        Joo hyväilyt ympäri kehoa tuntuu paremmilta, kun on liukastetta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis käyttekö ennen seksiä aina pesulla?
        Eli jos alkaa tekee mieli niin oho odotas vähän käyn ensin suihkussa. En ihan tajua.

        Siis onko sellaisiakin jotka ei käy? Kyllä sekä oma että kumppanin puhtaus on tosi tärkeetä 😛 alapesu riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, liukkari on vaan kiva lisämauste. Ei tarkoita että sitä käyttää ne jotka ei ite kostu. Ei jestas näitä tyhjän naurajia täällä jotka osoittaa vaan tietämättömyytensä ja tyhmyytensä kommenteillaan ja nauramisillaan.

        Ap tosiaan ei puhunut pelkistä treffeistä vaan myös hauskanpidosta. Ja on fiksua varautua. Eihän hän sitä tarkoita että laukun sisältöä esittelisi jossei ole tilanne, että niitä liukkareita ja kalsareita tarvitaan. ihan normia pitää vaihtoalusvaatteita mukana, muutenkin vaikkei seksiä harrastaiskaan. Ja Eihän sitä tiedä vaikka jatkoille ja sohvalle nukkumaan. Aamulla suihkun jälkeen puhdasta päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan esittele kassin sisältöä.
        Nähtävästi tapoja on monia.
        Itse kunnioituksesta toista kohtaan pidän itseni puhtaana.
        Enkä tee pesuista tai vaatteiden vaihdosta numeroa, vaan hoidan sen "nenää puuteroidessa".
        En ole mikään mummeli, en jakorasia, enkä mies. Pitkä baari ilta tansseineen vaan sattaa ola hikinen 😅.
        Itselläni äärimmäisen herkät paikat, joten pidän kosketuksesta enemmän liukkarin kanssa.
        Pidän seksistä, siinä hommassa puhtaus on puoli ruokaa😜.

        Niin mut siis miten teet pesun huomaamattomasti toisen luona?
        Oon ihan pihalla näistä asioista. Siks kyselen.
        Eli kun meet treffeille ja meet toisen luokse niin jos ei ole edes varma mistään seksistä... Nii kyllähän sen bidee suihkun käytön kuulee toinen...
        Joo niin kuin varmaan tajusit et mul ei oo mitään kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut siis miten teet pesun huomaamattomasti toisen luona?
        Oon ihan pihalla näistä asioista. Siks kyselen.
        Eli kun meet treffeille ja meet toisen luokse niin jos ei ole edes varma mistään seksistä... Nii kyllähän sen bidee suihkun käytön kuulee toinen...
        Joo niin kuin varmaan tajusit et mul ei oo mitään kokemusta.

        En Kai sen tarvi olla huomaamatonta, voisin itse ainakin siinä vaiheessa kun seksi on varmaa, sanoa että hetki niin käyn pesulla tms. Tai jos haluaa suihkuun että mennäänkö yhdessä pesulle? Jos fiilikset menis toisella jostain puhtaudesta huolehtimisesta/pesusta niin ohhoh ja voivoi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En Kai sen tarvi olla huomaamatonta, voisin itse ainakin siinä vaiheessa kun seksi on varmaa, sanoa että hetki niin käyn pesulla tms. Tai jos haluaa suihkuun että mennäänkö yhdessä pesulle? Jos fiilikset menis toisella jostain puhtaudesta huolehtimisesta/pesusta niin ohhoh ja voivoi...

        Yleensä on pessyt jo ennen treffejä niin en kyl oikein tajua et just ennen seksiä odotas käyn pesulla ellei sit yhdessä käy suihkussa.
        Ei mua ainakaan haittaa jos toinen ei ihan just oo käyny alapesuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä on pessyt jo ennen treffejä niin en kyl oikein tajua et just ennen seksiä odotas käyn pesulla ellei sit yhdessä käy suihkussa.
        Ei mua ainakaan haittaa jos toinen ei ihan just oo käyny alapesuilla.

        No meitä on monenlaisia. Itse oon muutenkin hygienian suhteen tarkka, ehkäpä sit tositarkka. Mut kävisin ja toivoisin et toinenkin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meitä on monenlaisia. Itse oon muutenkin hygienian suhteen tarkka, ehkäpä sit tositarkka. Mut kävisin ja toivoisin et toinenkin käy.

        Kyllä mustakin pitää olla paikat puhtaana ja vasta pesty, varsinkin jos nuolemista haluaa. Mutta jos se ei ole mielessä niin ei tarvii olla ihan just suihkusta tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mustakin pitää olla paikat puhtaana ja vasta pesty, varsinkin jos nuolemista haluaa. Mutta jos se ei ole mielessä niin ei tarvii olla ihan just suihkusta tullut.

        Ai, no kesken kaiken lähtee pesulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no kesken kaiken lähtee pesulle...

        No mieluusti jos viimeks aamulla käyny suihkussa ja illalla haluais. En kylläkää nole törmännyt lesboon, joka ei tätä ole hoitanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mieluusti jos viimeks aamulla käyny suihkussa ja illalla haluais. En kylläkää nole törmännyt lesboon, joka ei tätä ole hoitanut.

        Harvoin tilaisuus seksiin tulee mitenkään suunnitellusti joten kun se on kohdalla niin siihen tartutaan eikä aikailla. Muutenkin arvostan enemmän sellaista tilanteeseen heittäytymistä enkä mitään suunniteltua suoritusta johon pitäisi erikseen valmistautua. Normaali intiimihygienia riittää kyllä siihen että seksiin voi heittäytyä koska vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin tilaisuus seksiin tulee mitenkään suunnitellusti joten kun se on kohdalla niin siihen tartutaan eikä aikailla. Muutenkin arvostan enemmän sellaista tilanteeseen heittäytymistä enkä mitään suunniteltua suoritusta johon pitäisi erikseen valmistautua. Normaali intiimihygienia riittää kyllä siihen että seksiin voi heittäytyä koska vain.

        Seksistä en voi nauttia jos toinen ei ole puhdas. Se on myös toisen kunnioittamista. Jos sulle maistuu päivän hionnut niin hyvät sulle. Harvassa on nämä. Harvemmin lenkkipolulla tulee vastaan nainen jonka kanssa mennään metsään extempore sekstailemaan. Ei ole ainakaan omalle kohdalle sattunut. Sitä odotellessa. Jos on yhtään sellainen olo että vois mennä sekstailuksi jossain kohtaa niin kyllä sitä valmistuu siihen peseytymällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hyväilyt ympäri kehoa tuntuu paremmilta, kun on liukastetta..

        Ethän se nyt jumangekkulis voi mennä toisen lakanoihin pyörimään liukkarilla voidellun roppasi kanssa... Niljakkaat on kuule lakanat ja petivaatteet sen jälkeen.
        Jokapäivä ei lakanoita jaksa pestä, mutta joka päivä pitää sutturaa saada, mutta ei mitään voideltua, kun eihän siitä mitään otetta saa. Mutapainiksi menee, jos kädet lipsuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän se nyt jumangekkulis voi mennä toisen lakanoihin pyörimään liukkarilla voidellun roppasi kanssa... Niljakkaat on kuule lakanat ja petivaatteet sen jälkeen.
        Jokapäivä ei lakanoita jaksa pestä, mutta joka päivä pitää sutturaa saada, mutta ei mitään voideltua, kun eihän siitä mitään otetta saa. Mutapainiksi menee, jos kädet lipsuu.

        No ei joka päivä. Joskus tuokin on kivaa vaikka sotkuista onkin..Joskus on kiva vaihtaa kuivat lakanat sen jälkeen vaikkei mitään liukkareita olis käytetty...


    • Anonyymi

      Miksi aikuiset ihmiset keskustelevat jostain liukasteista? En keksi yhtään tilannetta, missä nainen voisi sellaista tarvita.

      • Anonyymi

        Lapsilleko ne liukasteet sit on? Joku muu voi tykätä käyttää vaikka sinä et 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilleko ne liukasteet sit on? Joku muu voi tykätä käyttää vaikka sinä et 😉

        Etkö oikeasti tiedä, että ne on tarkoitettu miehille? Miksi nainen käyttäisi liukastetta, kerro minulle syy?


      • Anonyymi

        Tässä ketjussa näkyy olevan miesten kommentteja, osa menee tyhmyyttään niihin mukaan inttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa näkyy olevan miesten kommentteja, osa menee tyhmyyttään niihin mukaan inttämään.

        Minustakin näyttää siltä, että jotkut eivät huomaa keskustelevansa miesten kanssa, vaikka ne kommentit erottaa helposti muista, ehkä tässä keskustelussa on hyvin nuoria kirjoittajia, siltä kyllä vaikuttaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilleko ne liukasteet sit on? Joku muu voi tykätä käyttää vaikka sinä et 😉

        Luulisi kaikkien ymmärtävän ettei liukuvoiteilla ole mitään roolia naisten välisessä seksissä, jos on perustiedot naisen seksuaalisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi kaikkien ymmärtävän ettei liukuvoiteilla ole mitään roolia naisten välisessä seksissä, jos on perustiedot naisen seksuaalisuudesta.

        Minä olen huomannut, ettei nuorilla ole nykyään tietoa niistä perusasioistakaan, mitkä keski-ikäisille ovat olleet aina selvillä, johtuu varmaan siitä, että monet nuoret hakevat tietonsa pornosta, eikä oikeista tietolähteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen huomannut, ettei nuorilla ole nykyään tietoa niistä perusasioistakaan, mitkä keski-ikäisille ovat olleet aina selvillä, johtuu varmaan siitä, että monet nuoret hakevat tietonsa pornosta, eikä oikeista tietolähteistä.

        Kyse on siitä, että nuoret eivät enää nykyään käsitä ettei seksipuuhiin pidä ryhtyä ellei ole kiihottunut. Yritetään harrastaa seksiä muodon vuoksi, vaikka ei ole mitään intoa jolloin se ei onnistu ilman näitä liukuvoiteita. Ongelma on ettei ymmärretä mistä seksissä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on siitä, että nuoret eivät enää nykyään käsitä ettei seksipuuhiin pidä ryhtyä ellei ole kiihottunut. Yritetään harrastaa seksiä muodon vuoksi, vaikka ei ole mitään intoa jolloin se ei onnistu ilman näitä liukuvoiteita. Ongelma on ettei ymmärretä mistä seksissä on kyse.

        Niin, ennen noista asioista kerrottiin koulussakin terveystiedon tunnilla, mutta sitä ei taida enää olla peruskoulun ohjelmassa. Minusta aika surullista.


      • Anonyymi

        Jos et itse käytä, niin ok. Moni muu käyttää ei varmaan oo sulta pois. Ja ihmetyttää täällä joittenkin jyrkkä ei kaikille seksiin liittyville kivoille asioille muutenkin. Ottakaa nyt hyvänen aika rennommin, ei mailaa kannata puristaa.
        Ilmeisesti peppuseksiäkään moni hyväksy, siinä liukuvoide on tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et itse käytä, niin ok. Moni muu käyttää ei varmaan oo sulta pois. Ja ihmetyttää täällä joittenkin jyrkkä ei kaikille seksiin liittyville kivoille asioille muutenkin. Ottakaa nyt hyvänen aika rennommin, ei mailaa kannata puristaa.
        Ilmeisesti peppuseksiäkään moni hyväksy, siinä liukuvoide on tarpeen.

        Mitä kivaa siinä on, jos seksiä harrastetaan ilman halua siihen? Ota itse rennommin, niin voi seksikin alkaa onnistua ilman apuvälineitä. Käännät koko asian ihan nurinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivaa siinä on, jos seksiä harrastetaan ilman halua siihen? Ota itse rennommin, niin voi seksikin alkaa onnistua ilman apuvälineitä. Käännät koko asian ihan nurinpäin.

        Eikä tässä mistään hyväksymisestä ole kysymys, vaan siitä, että niitä liukasteita ei tarvita, jos oikeasti haluaa seksiä. Ettekö millään ymmärrä yksinkertaista asiaa. Tässä keskustellaan naisten välisestä seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tässä mistään hyväksymisestä ole kysymys, vaan siitä, että niitä liukasteita ei tarvita, jos oikeasti haluaa seksiä. Ettekö millään ymmärrä yksinkertaista asiaa. Tässä keskustellaan naisten välisestä seksistä.

        Anna jo olla, ei ne mitään tajua vaikka toistaisit tuhat kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi kaikkien ymmärtävän ettei liukuvoiteilla ole mitään roolia naisten välisessä seksissä, jos on perustiedot naisen seksuaalisuudesta.

        Olen itse kyllä käyttänyt liukuvoiteita naisystäväni kanssa, ja itsekseni. Ja siis nainen olen.
        Se on vaan sellainen kiva lisä, ei mitenkään välttämätön tai pakollinen.
        Jos et itse asioista tiedä tai ymmärrä, niin älä tule pätemään virheellisillä tiedoillasi, nolaat vain itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tässä mistään hyväksymisestä ole kysymys, vaan siitä, että niitä liukasteita ei tarvita, jos oikeasti haluaa seksiä. Ettekö millään ymmärrä yksinkertaista asiaa. Tässä keskustellaan naisten välisestä seksistä.

        Ei sitä liukuvoidetta käytetäkään tarvitsemisen vuoksi... Ottakaa selvää asioista tai olkaa hiljaa. Jestas mitä säkissä kasvaneita täälläkin kommentoimassa. Tai jos olet kovin nuori, niin sit ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi kaikkien ymmärtävän ettei liukuvoiteilla ole mitään roolia naisten välisessä seksissä, jos on perustiedot naisen seksuaalisuudesta.

        Monenko naisen kanssa olet ollut?
        Mulla on ollut n 50 j a liukkaria on käytetty jos on ollut mukana, vaihtelevasti. Ja vakisuhteissa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussa näkyy olevan miesten kommentteja, osa menee tyhmyyttään niihin mukaan inttämään.

        kuinka niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö oikeasti tiedä, että ne on tarkoitettu miehille? Miksi nainen käyttäisi liukastetta, kerro minulle syy?

        Kaikkien seksileikkeihin tarkoitettu, ei ole mitään sukupuolirajoja. Ja Alkaa mennä neuroottiseksi koko keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse kyllä käyttänyt liukuvoiteita naisystäväni kanssa, ja itsekseni. Ja siis nainen olen.
        Se on vaan sellainen kiva lisä, ei mitenkään välttämätön tai pakollinen.
        Jos et itse asioista tiedä tai ymmärrä, niin älä tule pätemään virheellisillä tiedoillasi, nolaat vain itsesi.

        komppaan, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko naisen kanssa olet ollut?
        Mulla on ollut n 50 j a liukkaria on käytetty jos on ollut mukana, vaihtelevasti. Ja vakisuhteissa myös.

        No mulla on ollut 567 naista, jos laskuissa olen pysynyt mukana. Luulitko, että tuo sinun 50 kpl on jotenkin paljon ja olet nyt kokenut? Vakisuhteita on myös kahdeksan, joten kiirerttä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kivaa siinä on, jos seksiä harrastetaan ilman halua siihen? Ota itse rennommin, niin voi seksikin alkaa onnistua ilman apuvälineitä. Käännät koko asian ihan nurinpäin.

        Missä kohtaa olen sanonut ettei haluja ole? ja missä kohtaa oli mainittu, että tarvitsen välttämättä apuvälineitä? Lue näitä viestejä pariin kertaan jos ei mene jakeluun. Ei tod kannattaisi kommentoida jos luetunkin ymmärtäminen on hakusessa.


    • Anonyymi

      No selvää on, että monenlaisia mielipiteitä seksiin ja puhtauteen liittyen.
      Ei tuomita toisiamme.
      Ap olen ja en olisi osannut arvata, että aikuisten palstalla on näin tiukkapipoinen henki.
      Ne jotka eivät ole kokeilleet hyväilyä liukuvoitella, niin kokeilkaa,olette sitten kokemusta rikkaampia, vaikka ette jatkossa käyttäisikään.
      Puhtauden suhteen toivon, että raikkaana petiin.
      Jostain ne suhteetkin alkaa, ja joskus on se yhteinen kerta.
      Toisille enemmän ja toiselle ei mitään.
      Nautitaan toisistamme liukkaana ja puhtaina.
      T:seksi pikkarit

      • Anonyymi

        Sinä olet itse tiukkapipoinen, et ymmärrä seksistä ja nauttimisesta mitään, lisäksi et ymmärrä lukemaasi edes, mutta eihän se onneksi ole minulta pois. Ei olisi pitänyt sekaantua näin typerään keskustelunaiheseen, oli takuuvarmasti viimeinen kerta.


      • Anonyymi

        Eiköhän jokainen täällä ole kokeillut liukuvoiteita ja monenlaista muutakin. Peseytymisohjeitakaan ei kaivata, osataan ihan ilman netistä kysymistä.
        Ap:n täytyy vain kestää sitä, etteivät asiat ole kaikille vaikeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet itse tiukkapipoinen, et ymmärrä seksistä ja nauttimisesta mitään, lisäksi et ymmärrä lukemaasi edes, mutta eihän se onneksi ole minulta pois. Ei olisi pitänyt sekaantua näin typerään keskustelunaiheseen, oli takuuvarmasti viimeinen kerta.

        Ei näihin asiattomiin keskusteluihin kannata osallistua.


      • Anonyymi

        Kokemukseni mukaan estoisuus on yksi lesboseksin pahimpia ongelmia. Ei uskalleta heittäytyä ja nauttia estottomasti. Ja tämän kyllä huomaa jo jutellessa, vaikkei olisi vielä edes sänkyyn menty. Pahiten ennakkoluuloiset täälläkin tuomitsemassa liukkareitten käyttöä. Mitä se kellekään kuuluu? Eikä pystytä edes asialliseen mielipiteen muotoiluun vaan haukutaan alatyylisesti ja ilkeillään. Minkähänlainen sellainen ihminen on toisen kanssa, kysyn vaan. Turn Off.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan estoisuus on yksi lesboseksin pahimpia ongelmia. Ei uskalleta heittäytyä ja nauttia estottomasti. Ja tämän kyllä huomaa jo jutellessa, vaikkei olisi vielä edes sänkyyn menty. Pahiten ennakkoluuloiset täälläkin tuomitsemassa liukkareitten käyttöä. Mitä se kellekään kuuluu? Eikä pystytä edes asialliseen mielipiteen muotoiluun vaan haukutaan alatyylisesti ja ilkeillään. Minkähänlainen sellainen ihminen on toisen kanssa, kysyn vaan. Turn Off.

        Miten voi olla kokemusta seksistä naisten kesken, jos itse on mies? Pornosivut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan estoisuus on yksi lesboseksin pahimpia ongelmia. Ei uskalleta heittäytyä ja nauttia estottomasti. Ja tämän kyllä huomaa jo jutellessa, vaikkei olisi vielä edes sänkyyn menty. Pahiten ennakkoluuloiset täälläkin tuomitsemassa liukkareitten käyttöä. Mitä se kellekään kuuluu? Eikä pystytä edes asialliseen mielipiteen muotoiluun vaan haukutaan alatyylisesti ja ilkeillään. Minkähänlainen sellainen ihminen on toisen kanssa, kysyn vaan. Turn Off.

        No kyllä se estoisuus siitä lähtee kun tutustuu paremmin ja tuntee olonsa luontevaksi ja turvalliseksi toisen seurassa.
        Itse olen ainakin eritoten uuden naisen ja etenkin hyvin ihastuneena tosi ujo aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se estoisuus siitä lähtee kun tutustuu paremmin ja tuntee olonsa luontevaksi ja turvalliseksi toisen seurassa.
        Itse olen ainakin eritoten uuden naisen ja etenkin hyvin ihastuneena tosi ujo aluksi.

        Sehän on ihan inhimillistä ujostella.


    • Anonyymi

      Annatteko olla intiimialueen karvoituksen luonnollisena, siistittekö vai kokonaan kaikki pois vai miten? Onko teille väliä kumppanin karvoituksella?

      • Anonyymi

        Karvoituksen voi voidella liukkarilla niin hyvin luistaa sitten huulien välissä. Älä pois ajele missään nimessä.


      • Anonyymi

        itse sheivaan, ja jätän muutaman millin, on mi llyttävä. Ja jokainen voi itse päättää. en puutu kumppanini tekemisiin. hygienia pääasia,. Ja voi siis olla karvat tai ei, ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse sheivaan, ja jätän muutaman millin, on mi llyttävä. Ja jokainen voi itse päättää. en puutu kumppanini tekemisiin. hygienia pääasia,. Ja voi siis olla karvat tai ei, ihan sama.

        Milli sinne tai milli tänne. Mulla on niin pitkä, ettei tavara näy edes alta.


    • Anonyymi

      Kyllä, liukuvoidetta litran tuubi ja iso tekopenis kulkee aina matkassa mukana. Kauppareissuilla ja baari-iltoina myös. Eihän sitä tiedä milloin se sopiva tytteliini astuu eteen.
      Kerran kävi baari-illan jälkeen niin ikävästi, että olisi kerrankin ihanan naisen matkaan päässyt. Ihan siis aneli ja ruikutti, että haluaa saada minua heti. Eipä ollut mukana silloin liukkareita eikä muitakaan välineitä ja hirveä känni vielä päällänsä. Hyvä, että pystyssä pysyin taksijonossa. Piti vaan sanoa naiselle, että ehkä sitten toiseen kertaan menee. Eipä siinä toista kertaa sitten tullut. No, oli mulla vähän likaiset sukatkin niin hyvä, että ei niihin hommiin päästy alkuunsakaan. Kyllähän siinä vähän pihtarin maineen tietysti sai, mutta eihän sillä voi mitään.

      • Anonyymi

        :D :D :D :D :D
        Nauroin, että naapuritkin varmaan kuuli ja heräsi. Jollain on hyvä huumorintaju.


      • Anonyymi

        Naiivia, luuletko olevasi nokkela?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiivia, luuletko olevasi nokkela?

        Haluaisitko, että valutan tuubista lämmintä voidetta vähän sinunkin kireään...
        Voitaisiin katsella sen jälkeen mitä muuta kassista löytyy...
        Sinunkin kassi voidaan kyllä katsella läpi...
        Meille molemmille jotain kivaa ja kosteaa...
        Pitäisiköhän jo lähteä tulemaan vai tulitko jo?


    • Anonyymi

      Siis voi luoja tätä keskustelua täällä! 😆
      Oli ihan mukava lukea Kukkiksen ja Mehtiksen kirjoituksia kesällä täällä!🤩
      Vähän on heidän höpöttelyitään ikävä.

      • Anonyymi

        Näköjään tänne on ilmestynyt taas äijien pastan jauhantaa, just kun alkoi olla kiinnostavia keskusteluja. Aika samaa tasoa oli noiden sun mainitsemiesikin jutut elleivät ole tässäkin mukana. Uskovaiset on usein tietämättömiä seksistä ja hihittelevät ns. tuhmille vitseille.

        Tämän tyyppisiin otsikoihin ei kannata reagoida, näkee saman tien ettei ole naisen käsialaa. Joku äijä yrittää hankkia aineistoa oman käden onneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään tänne on ilmestynyt taas äijien pastan jauhantaa, just kun alkoi olla kiinnostavia keskusteluja. Aika samaa tasoa oli noiden sun mainitsemiesikin jutut elleivät ole tässäkin mukana. Uskovaiset on usein tietämättömiä seksistä ja hihittelevät ns. tuhmille vitseille.

        Tämän tyyppisiin otsikoihin ei kannata reagoida, näkee saman tien ettei ole naisen käsialaa. Joku äijä yrittää hankkia aineistoa oman käden onneen.

        Kerropa mulle miksi aloittaja ei olisi nainen?
        Mikä siitä nyt tekee niin oudon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa mulle miksi aloittaja ei olisi nainen?
        Mikä siitä nyt tekee niin oudon?

        Niinpä, heti kun ei aihe miellytä tai aiheuttaa kiristelyä niin on muka miehet kommentoimassa 😂 tyyliin koska minä en käytä liukkaria, kostun omasta takaa, joten aloittajan on pakko olla mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, heti kun ei aihe miellytä tai aiheuttaa kiristelyä niin on muka miehet kommentoimassa 😂 tyyliin koska minä en käytä liukkaria, kostun omasta takaa, joten aloittajan on pakko olla mies.

        No noin on vaan mahdutaan tänne kaikki eikö vaan. Onpahan tullut keskustelua. Osa haluaa monipuolista seksiä ja osa samanlaista mihin tottunut. Kukin löytää oman tyylinsä ja toivottavasti sopivanlaisen kumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään tänne on ilmestynyt taas äijien pastan jauhantaa, just kun alkoi olla kiinnostavia keskusteluja. Aika samaa tasoa oli noiden sun mainitsemiesikin jutut elleivät ole tässäkin mukana. Uskovaiset on usein tietämättömiä seksistä ja hihittelevät ns. tuhmille vitseille.

        Tämän tyyppisiin otsikoihin ei kannata reagoida, näkee saman tien ettei ole naisen käsialaa. Joku äijä yrittää hankkia aineistoa oman käden onneen.

        Uskovaiset on just niitä, jotka voitelee itsensä liukkarilla ja menee selälleen makaamaan ja odettaa, että toinen tekee kaiken. Miehen kanssa ovat elämäänsä eläneet ja tarkoitus vain ollut miellyttää miestään. Naisista ei ole kokemusta kuin haaveissa.
        Ei kyllä ole ikävä niiden juttuja tällä palstalla. Tajusivat poistua tai sitten anonyymisti ovat siirtyneet kirjoittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset on just niitä, jotka voitelee itsensä liukkarilla ja menee selälleen makaamaan ja odettaa, että toinen tekee kaiken. Miehen kanssa ovat elämäänsä eläneet ja tarkoitus vain ollut miellyttää miestään. Naisista ei ole kokemusta kuin haaveissa.
        Ei kyllä ole ikävä niiden juttuja tällä palstalla. Tajusivat poistua tai sitten anonyymisti ovat siirtyneet kirjoittelemaan.

        Kokemuksesta puhut vai 😅 vaikutat ilkeältä ihmiseltä joka kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Ja ateisti olen enkä koe tarvetta mollata muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta puhut vai 😅 vaikutat ilkeältä ihmiseltä joka kuvittelee olevansa parempi kuin muut. Ja ateisti olen enkä koe tarvetta mollata muita.

        Kirjoittele vain jatkossakin nimimerkin takaa. Huomaan kyllä, että itseäsi tulit tänne taas puolustamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noin on vaan mahdutaan tänne kaikki eikö vaan. Onpahan tullut keskustelua. Osa haluaa monipuolista seksiä ja osa samanlaista mihin tottunut. Kukin löytää oman tyylinsä ja toivottavasti sopivanlaisen kumppanin.

        Jännää että jonkun mielestä seksistä tulee monipuolista noinkin yksinkertaisella tavalla kuin alusvaatteilla, peseytymällä ja käyttämällä voiteita. Itse olen tottunut huomattavasti mielikuvituksekkaampaan seksielämään, mutta meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle.

        Eiköhän jokainen nainen huomaa, että valtaosa ketjun kommenteista on keskenkasvuisten teinipoikien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noin on vaan mahdutaan tänne kaikki eikö vaan. Onpahan tullut keskustelua. Osa haluaa monipuolista seksiä ja osa samanlaista mihin tottunut. Kukin löytää oman tyylinsä ja toivottavasti sopivanlaisen kumppanin.

        Enpä kutsuisi tätä keskusteluksi kun tietämättömät ihmiset kertovat "faktoina" näkemyksiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa mulle miksi aloittaja ei olisi nainen?
        Mikä siitä nyt tekee niin oudon?

        Naiset ei tee noin vähä-älyisiä aloituksia.


    • Anonyymi

      Ei täällä mitään miehiä ole. Vähän vain huumoria heitetty väliin piristykseksi.

      • Anonyymi

        Onko tämä mauton äijähuumori jonkun naisen mielestä hauskaa, uskomatonta. Tylsää on kuin tiskivesi. Taitaa olla taas uskovaiset asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä mauton äijähuumori jonkun naisen mielestä hauskaa, uskomatonta. Tylsää on kuin tiskivesi. Taitaa olla taas uskovaiset asialla.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Minä en ole samaa mieltä senkin uskovainen tiukkapipo.


    • Anonyymi

      Naisilla ei vissiin limakalvot ohene ja kostuminen vähene iän myötä jolloin tarvitaan liukkaria tai hormonihoitoa. Eikä kellään lesbolla ole lääkityksiä jotka vaikuttaa kostumiseen vaikka haluja olisi..

      • Anonyymi

        Kyllä sitä kostuu, vaikka lääkitystä olisikin. Sinä vain et halua tarpeeksi. Oletkohan valinnut oikean kumppanin vai vaihteletko kumppania liian usein?


      • Anonyymi

        Kyllä, tämä on totta. iho ja etenkin limalalvot ohenevat iän myötä. Tämä ei ole mikään mauttoman rekkahuumorin asia.
        On hyvin yksilöllistä muutenkin kosketusherkkyys. Ja liukuvoiteita on muuten ihan 5 ml matkakokoja ja erityisesti naisille tarkoitettuja, esim Pink on erittäin hyvä ja laadukas tuote. Myös voi valita vesi - tai silikonipohjainen tuotteen, riippuen kuinka käyttää ja jos on esim allergiaa, voi valita luonnonmuk tuotteen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe