Mitä osaat paremmin kuin muut ?

Anonyymi

Jokainen osaa jotain paremmin kuin muut.
(Minulla se on oman käsialan lukeminen)

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mitään.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Sählätä.

    • Anonyymi

      Jokaisella löytyy jotain, missä on maailman paras. Täytyy vain osata rajata reunaehdot oikein. Ollakseen paras, ei aina tarvii olla edes hyvä.

      • Anonyymi

        "Ollakseen paras, ei aina tarvii olla edes hyvä."
        Tuo oli kyllä ihan parhaiten sanottu.


    • Anonyymi

      Osaan vaikka mitä ja osassa olen huonompi. Pitää vaan löytää vastustajia. Tai tunnustajia, että parempi olet, hyvä sinä.

    • Anonyymi

      Varmaan kiusata ihmisiä :)

    • En pyri osaamaan mitään paremmin kuin muut. Minulle riittää, kun osaan joitakin asioita ihan kivasti.

    • Anonyymi

      Monipuolisuudessa taidan olla ja sitkydessä monen asian läpiviemiseen, valmiiksisaattamiseen asti. Jokaisen tekemistäni joku toinen voisi tehdä paremmin, mutta niin paljon kerralla harvat.

    • Anonyymi

      Asiallisuudessa, en pidä juoruilusta.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta!
      Minua viehättää ajatus, että osaan ihan-ihan kaikkia paremmin kuin joku muu.
      Pyydän huomioimaan sanan "joku".
      Tällä ajattelutavalla saan imaistua itseeni itsevarmaa osaamistunnetta.

      Ainahan sitä joku osaa mun tekemän asian huonommin.
      Kun räpäytän sen tietoisuuden, että valtaisa määrä ihmisiä osaa paaaaljon paremmin jonkun asian jota teen, pois mielestä, niin jäljelle jää ne minua huonommat. :)

      En ole hyvä juoksemaan. Jalkani kuljettavat kehoani hitaanlännästi ja tekniikassa on parantamisen varaa. Lähes kaikki kipittävät paremmin kuin minä. MUTTA aina sitä varmaan "Joku" juoksee huonommin. Joku hyvin iäkäs ihminen esim.

      Olisi monia esimerkkejä, joissa en hyvyydellä voi maiskutella, mutta hieman kuitenkin voin päästä maiskuttelun syrjään kiinni, kun ajattelen että "Joku" ei osaa tätäkään vähää.

      Ne asiat, joissa koen olevani hyvä, niin nautin niistä omiksi iloikseni. Ei haittaa tipan lirua, että jotkut-useat-määrällisesti-monet, osaavat samat asiat vieläkin paremmin. Nauttikoot he niistä taidoista.
      Parasta on se, että nauttii ja hyväksyy Omat osaamisensa.

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Laiskottelemisessa eli siivouksen välttelemisessä.

      • Anonyymi

        En ole kilpailumielinen alkuunkaan, joten olla paras, ei istu.
        Voin yrittää tehdä jonkin paremmin kuin ennen. Helpompi on ottaa mittaa itsestään.
        Monessa mielessä olen keskeneräinen.
        Se, että yrittää esittää parempaa kuin muut, on kiusallista.
        Mutta, mitä pidän tärkeänä selkärankana, on yrittää pitää hyvästä etiikasta kiinni.
        Se ei aina ole suosiollista.
        Beng


    • Anonyymi

      Naaso auhup aj aattiojrik tanas niäpnirun, osaan puhua ja kirjoittaa sanat nurinpäin, siis ihan vaivatta ilman ajatustaukoja kuten normaalisti puhutaan. En ole tavannut ketään toista saman "taidon" omaavaa.

      • Anonyymi

        Sinulle väärinpäin puhujalle:

        Oot kyllä hyvä, jos tuon taidon osaat. Kerran radiossa haastateltiin tyyppiä, joka puhui vaivatta lauseet nurinpäin. Ja nopiaa papattikin. Oli hauska kuunnella niin omituisen kuuloisia sanoja.
        Saat minulta 10 pistettä.

        Minä osaan kirjoittaa kaunokirjoituksella peilikuvana. Helposti. Joskus oon jollekin oppilaalle kirjoittanut läksyvihkoon tekstin peilikuvana. Kun tekstiä lukee sivun toiselta puolelta valoa vasten, niin teksti aukenee normaalisti.

        Tuo mun "taito" ei ole vaikeudessaan lähelläkään verrattuna sun nurinpäin puhumiseen.

        Olis kiva osata. Ja yllättää ihmisiä omituisella siansaksalla:)

        Saanko kysyä, että mitä muut ovat sanoeet, kun ovat kuunnelleet sun puhetta?
        Jep ja joo, tämä kiinnostaa.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle väärinpäin puhujalle:

        Oot kyllä hyvä, jos tuon taidon osaat. Kerran radiossa haastateltiin tyyppiä, joka puhui vaivatta lauseet nurinpäin. Ja nopiaa papattikin. Oli hauska kuunnella niin omituisen kuuloisia sanoja.
        Saat minulta 10 pistettä.

        Minä osaan kirjoittaa kaunokirjoituksella peilikuvana. Helposti. Joskus oon jollekin oppilaalle kirjoittanut läksyvihkoon tekstin peilikuvana. Kun tekstiä lukee sivun toiselta puolelta valoa vasten, niin teksti aukenee normaalisti.

        Tuo mun "taito" ei ole vaikeudessaan lähelläkään verrattuna sun nurinpäin puhumiseen.

        Olis kiva osata. Ja yllättää ihmisiä omituisella siansaksalla:)

        Saanko kysyä, että mitä muut ovat sanoeet, kun ovat kuunnelleet sun puhetta?
        Jep ja joo, tämä kiinnostaa.

        Heikunkeikku

        Kyllä se monia naurattaa kun nurinpäin puhuu, mutta kaikki eivät usko että puhun oikeasti sanat nurinpäin, väittävät siansaksaksi kun eivät ymmärrä. Taisin olla 18 täyttänyt kun huomasin tuon taidon ihan yllättäen, muutenkin olen aina sanoja "käännellyt" ihan pienestä pitäen ja tehnyt sanaristikoita jo alle 10 vuotiaana. Lukemaankin opin itsekseni jo kolme vuotiaana, ensimmäinen oppimani sana oli savua, jonka luin romaanin selyksestä kirjahyllyssä ja siitä se sanojen kääntäminen lähti.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa koska olen lähes kaikessa paras!

      • Anonyymi

        Vaikka kaikki meneekin yleensä päin persettä!


    • Anonyymi

      Olen paras oma itseni. Eipä ole vielä sellaista henkilöä löytynyt joka olisi parempi minä, kuin minä itse, kaikkine vikoineni.

    • Anonyymi

      Ehkä osaan kuunnella ja jopa neuvoakin, mutta ite en kuitenkaan osaa elää ohjeitteni mukaan, miksihän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe