kalastus kaverin kanssa ei kalastus onnistu?

Anonyymi

alettiin kunnolla kalastaan kaverin kanssa vuosia sitten ja opittiin ja saatiin paremmin saalista pikku hiljaa mutta viime vuosina homma on alkanu mennä tosi huonoon suuntaan. ennen reissua laitellaan viestiä miten ja mistä veto uistellaan taikka heitellään mutta sitten paikan päällä kaveri tekee suunitelmiin muutoksia oman tahdon mukaan eli mennä eri paikkaan taikka kaveri kyllästyy ja haluu jonnekki rannalle tjms. tai lähetään ajeleen vaan jonnekkin paikkaan eikä saalista enää tule yhtään! lisäksi yhteisen veneen ja moottorin ylläpitoa/huoltoa/puhdistusta ei häntä kiinnosta vaan voi jättää syksyyn tai ensi kesään.

muilla kokemuksia?

kesän eka reissu meni sekin mönkään ja lähettiin pois etuajassa ja meinasin että voitas lopettaa koko homma ja myydä vene taikka käydä vaikka kerran kesässä. mutta päätettiin sit vielä jatkaa mut ei oo kyllä homma parantanut yhtään.

2

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sääntö nro 1 Älä ikinä osta yhteisomistukseen mitään harrastusvälineistöä.
      Itse olen eräharrastuksessani yksinäinen susi. Kalareissulle lähtijät ovat joko sokerista eli pelkäävät sadetta saati kyllästyvät tai ovat tietävinään enemmän asioista vaikka huomaat että heidän tietotasonsa on olematon.
      Sama metsästyksen kanssa. Enemmän saa saalista kun lähtee yksin. Porukkajahdit kuten hirven osalla on pakonomainen pakko mutta väittäisin siinäkin pääseväni helpommin paisteille yksin naakimalla.
      Poikkeuksen tekee ne kaverit joilla on todella kova into ja vihkimys harrastukseen. Näiden kanssa on mukava mennä mutta ihan kuten sellaiset muutenkin mielummin kanssa harrastavat yksin.
      Julkisestihan pitäisi aina sanoa että "ei se saalis ole pääasia" Kyllä muuten on. Miksi sellaiset henkilöt joille se ei ole pääasia sitten ylipäätään pitävät mukana virveliä tai haulikkoa? Rekvisiittana vai? Lintua et saa nuotiolla istumalla etkä kalaa kokkakoristeena pilkkien.

• Anonyymi

onneksi ei ole mikään kallis vene. yksin käyn myös silloin tällöin ja jotain yleensä tulee. motivaatio alkaa vaan loppuun kun turhan takia pakkaa kamoja ja välineitä noille reissuille turhan takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe