Aihe

Tebarilla vasuri elmöi

Anonyymi

Mikä se on tämä vassari mikä joka aamu elämöi persuista tebarilla? Koiransa kans puskee paikalle ja soittaa suutaan minkä ehtii. Mesuaa vaikka ei ite ymmärräkkään mitä höpisee. Eläkkeellä ties miten kauan vaikka iän puolesta töissä pitäs olla. Näitä me työssä käyvät elätetään ja nämä loisiat suutaan soittavat kun on jouten aikaa. Tämäki joku muka lentopallon potkia ollu eikä haapaveellä ees oo ollu oikiaa joukkuetta. Puulaakissa huusi kuin tapettava pisteitten perään. Eikö tebbari pysty heittämään tuommosta mesuajaa ulos. Väki kaikkoaa kun pitää joka päivä sen suun soittoa kuunnella.

12

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sinne oakko mennä itekään joka aamu,keitä kahvit kotona ja nauti elämästä,minä en muutenkaa ymmärrä tätä kulttuuria,aina sama kööri,alakaa muistuttaa apsin ruunakerhoa.

• Anonyymi

hyvin ruunari rupsuttaa,
        ilman tammaa takkuaa.

• Anonyymi

Onko tämä se P A.

• Anonyymi

Hemohes sentään, pakkoko sun on ängetä samalle tebarille jauhaa riitaa toisen kanssa? Anna vasurin puhua ja keskity sinä vaikka jäätelösi syömiseen. Saahan sitä ihmiset puhua että niin se on! Kunhan ei puhu rasistiseen sävyyn etnisistä ryhmistä, niin ihminen saa puhua. Syö jäätelösi ja mene vaikka uitaa onkea, jos kala nappais! Kalaonnea ja kireitä siimoja!

• Anonyymi

Haapaveen kovin työmies ☺

• Anonyymi

Eikö soo Jussi.

• Anonyymi

Anttihan se siellä mölyää. Eläkeläisellä kun ei oo muuta tekua. Ei oo saanu ite mittään aikaan mutta suu käy kun suuri rohovessoorska. Paliokohan nostaa sossusta tukia että saa kahavit joka päivä? Kovvoo se on tuo vassarin eläminen toisten varoilla. Myö käyvään töissä että toinen saa löhötä ja söklöttää huoltarilla päivästä toiseen. Kevät toi sen kuulusan hampparin sinne rakennuksille. Sutta ja sekunttaa se on sen muuraamisen jäläki ollu.

• Anonyymi

Eli tiesi persujen istuvan päivät pitkät huoltsikalla.

• Anonyymi

omituisten ihmisten älämölöä leluja ei ole pienenä ollut ,eikä isona älyä . Menkää takas kyntämään .

• Anonyymi

jos kyseessä on AP,niin hän on kyllä ikänsä tehnyt töitä ulkomaita myöten.Menkää kyntämään te jotka ette muuhun pysty

• Anonyymi

Kovin lyhyeksi jäi työura ja vaihtu eläkkeeseen ja sen seurauksena lorvimiseen ja suun soittoon kahvikuppiloissa. Joka päiväinen riesa oli apsilla ja nyt teparilla.

• Anonyymi

Valittajat taitaa olla niitä kuuluisia peräkamarin poikia,jotka ei ole koskaan itse tehnyt eikä nähnyt yhtään mitään. Ikänsä kotikylän raittia kiertäneet eikä mitään muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      229
      15502
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13533
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      9383
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6671
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      247
      3968