Kirkkolehdon kosteikon suunnitelmaraportti

Anonyymi

Koko sisältö löytyy tuolla nimellä netistä. Hankkeen suunnittelijoiden nimet ja muut tiedot helposti saatavilla.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ollut Kivelän nimeä mainittu vaikka täällä kovasti kirjoittaa suunnitelleensa kaiken. Kyllä pitää olla aika pimeä kaveri että aamu kuudelta lähes päivittäin tänne samoja asioita kirjoittaa ja ne ei edes ole totta kuten tuo raportti kertoo.

      • Anonyymi

        Hah, raportteja voidaan muokata niin kuin haluaa, itselleen sopivaksi...
        Mutta saostusaltaan - Tervalammen on keksinyt ja ideoinut allekirjoittanut, Tosirealisti, Kokkolan Kingsi. Ja sen tietävät kaikki. Jotkut kunnian perään kitisevät henkilöt vain nolaavat itsensä, saattavat itsensä naurunalaiseksi. Tietysti toteuttava "porras" pitää olla viimeistä kauhakuormaajaa myöten, kuten anomukset, lupahakemukset, kustannuslaskelmat, rahoitus jne. Avauspotkun on joka tapauksessa joku tehnyt, ja se olen minä, Reijo Kivelä.
        Kokkojärveä ja Kahakkasiltaa odotellessa, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi

        Taitaa olla se mies sekaisin, kun jotain kaupunki tekee ja toteuttaa, niin käppänä ottaa itselleen kunnian, että on esityksen suunnitellut, esittänyt ja nyt se on toteutettu.
        Esitys suunnitelma on herran kehuman yöpöydän laatikossa julkisesti nähtävillä.
        No, ei kukaan mene kenekään kotiin yöpöydän laatikolle jotain suunnitelmaa katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, raportteja voidaan muokata niin kuin haluaa, itselleen sopivaksi...
        Mutta saostusaltaan - Tervalammen on keksinyt ja ideoinut allekirjoittanut, Tosirealisti, Kokkolan Kingsi. Ja sen tietävät kaikki. Jotkut kunnian perään kitisevät henkilöt vain nolaavat itsensä, saattavat itsensä naurunalaiseksi. Tietysti toteuttava "porras" pitää olla viimeistä kauhakuormaajaa myöten, kuten anomukset, lupahakemukset, kustannuslaskelmat, rahoitus jne. Avauspotkun on joka tapauksessa joku tehnyt, ja se olen minä, Reijo Kivelä.
        Kokkojärveä ja Kahakkasiltaa odotellessa, hah hah haaa!!!...

        " se olen minä, Reijo Kivelä.
        Kokkojärveä ja Kahakkasiltaa odotellessa, hah hah haaa!!!..."

        Eikö paremmin sopisi Kakkasilta, kun on kyse realistin esityksistä.


    • Anonyymi

      Tuo silta aloite on Halkokarin asukasyhdistyksen tekemä. Nämä Reijo poloisen Kirkkolehdon nimiväännökset ja jopa Lidl kaupalle keksimät nimet voidaan laittaa jo vanhuuden höperyyden piikkiin.

      • Anonyymi

        Kuulun Halkokarin asukasyhdistykseen ja naurua päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun Halkokarin asukasyhdistykseen ja naurua päälle.

        Et ole maksanut vuosiin jäsenmaksuasi.


    • Anonyymi

      Vanhus vain toistelee muiden tekemiä kirjoituksia.

      • Anonyymi

        Realisti on kokkolan Blagiaattori.


    • Anonyymi

      Olen kuitenkin lähes 68 vuotiaana Kokkolan komein uros. Taiteen tekijä ja ainoa suurmies koko kaupungissa. Urho Kekkosta kätellyt ja Vieno Kekkosta suudellut kädelle, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Miksi suurmiehestä ei ole toimittajat kiinnostuneet tekemään juttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi suurmiehestä ei ole toimittajat kiinnostuneet tekemään juttuja?

        Voimme kuulla, kuinka Realisti pihisee kateudesta, kun kokkola lehdessä on usein haastatteluja ja jutunpätkiä tavallisista kokkolalaisista, jotka eivät ole tehneet yhtäkään esitystä Realistin rinnalla, joka on tehnyt jokaisen esityksen ja suunnitellut kokkolan kaikki rakennukset, mutta eipä ole mies vielä lehteen päässyt kuvan kanssa.
        Siinä on Realistille vielä suuri haaste.....


    • Anonyymi

      Realistin aloitteet ovat pöytälaatikossa, kuten Realisti on sanonut.
      Ei Realistin esityksiä ole netissä nähtävissä, joten Kirkkolehdon kosteikko suunnitelma on ihan eri asiantuntijoiden suunnittelema ja nähtävissä netissä.
      Ei kukaan tule Realistin yöpöydän laatikon suunnitelmia katsomaan.

      • Anonyymi

        Hah, kaupungintalolla, lehtien palstoilla, facebook`ssa ja jopa tällä Suomi24 keskustelupalstalla noin 3000 kommenttia, joten vituttaako, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi

        Taitaa olla pöytälaatikossa vanhoja käytettyjä pölyisiä nenäliinoja.....


    • Anonyymi

      Olen sen kohta tehnyt.

    • Anonyymi

      Kohta lohia nousee Sunttiin.

      • Anonyymi

        Kaikki etenee kuten olen suunnitellut yli 32 vuoden ajan. Kokkojoki ruopattiin, vaikkakin se jäi torsoksi. Kaupunki suunnitteli pohjapadoksi kiviröykkiötä, jolloin ärähdin:
        Pato pitää rakentaa betonista kalaportaineen. No, näin se sitten toteutettiin, tosin "väärään paikkaan" (olisi pitänyt olla lähempänä Kokkojokisuuta)... Esittämäni pengerrys puuttuu edelleen, why...
        Esittämäni saostusallas - Tervalampi on pian valmis ottamaan talvikauden vastaan. Ennustan, että työt viimeistellään ensi keväänä/kesällä. Esittämäni silta - Kahakkasilta toteutunee piakkoin (onhan päätös jo tehty)...
        Ja mikä tärkein. Kultainen pallo Kokkojoen latvalle on tekojärven - Kokkojärven kaivaminen Kaustarin suolle... That it`s the everything we need, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki etenee kuten olen suunnitellut yli 32 vuoden ajan. Kokkojoki ruopattiin, vaikkakin se jäi torsoksi. Kaupunki suunnitteli pohjapadoksi kiviröykkiötä, jolloin ärähdin:
        Pato pitää rakentaa betonista kalaportaineen. No, näin se sitten toteutettiin, tosin "väärään paikkaan" (olisi pitänyt olla lähempänä Kokkojokisuuta)... Esittämäni pengerrys puuttuu edelleen, why...
        Esittämäni saostusallas - Tervalampi on pian valmis ottamaan talvikauden vastaan. Ennustan, että työt viimeistellään ensi keväänä/kesällä. Esittämäni silta - Kahakkasilta toteutunee piakkoin (onhan päätös jo tehty)...
        Ja mikä tärkein. Kultainen pallo Kokkojoen latvalle on tekojärven - Kokkojärven kaivaminen Kaustarin suolle... That it`s the everything we need, hah hah haaa!!!...

        Minä en usko realistin puheita, mitä esityksiä, ne esitykset pohjapadosta on esittäneet nykyinen kaupunginjohtaja ja kaupungin virkamiehissä on viisaita insinööris miehiä, jotka noista asioista jotain ymmärtää.
        Jos pöytä/piirongin laatikkoon tekee esityksiä ja sanoo tehneensä jälkeenpäin esityksiä asioista sen jälkeen, kun ne on toteutettu, niin eivät ne silloin ole esityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko realistin puheita, mitä esityksiä, ne esitykset pohjapadosta on esittäneet nykyinen kaupunginjohtaja ja kaupungin virkamiehissä on viisaita insinööris miehiä, jotka noista asioista jotain ymmärtää.
        Jos pöytä/piirongin laatikkoon tekee esityksiä ja sanoo tehneensä jälkeenpäin esityksiä asioista sen jälkeen, kun ne on toteutettu, niin eivät ne silloin ole esityksiä.

        Nykyinen kaupunginjohtaja ei ole asioihin vaikuttanut, sillä esitin ensimmäiset suunnitelmani yli 30 vuotta sitten. Ne ovat luettavissa mm kuntalaisaloitteista, lehtikirjoituksista, Suomi24 keskustelupalstalta ja facebook`ista...
        Olen keskustellut vuosien ajan kaupungin johto-organisation, mm ympäristö-, kaupunkikehitys- ja suunnitteluhenkilöiden kanssa. Jokainen tietää ja tunnustaa suunnitelmieni arvon. Joten niitä on alettu toteuttaa järjestelmällisesti, mm Kokkojoen ruoppaus, pohjapadon rakentaminen esittämälläni tavalla, sekä saostusaltaan, Tervalammen kaivaminen, joka onkin pian valmis (viimeistely ensi vuonna). Kokkojokisuun silta - Kahakkasilta odottaa vuoroaan, sekä tärkein: Kokkojoen puhdistaja - tekojärvi - Kokkojärvi Kaustarin suolle, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko realistin puheita, mitä esityksiä, ne esitykset pohjapadosta on esittäneet nykyinen kaupunginjohtaja ja kaupungin virkamiehissä on viisaita insinööris miehiä, jotka noista asioista jotain ymmärtää.
        Jos pöytä/piirongin laatikkoon tekee esityksiä ja sanoo tehneensä jälkeenpäin esityksiä asioista sen jälkeen, kun ne on toteutettu, niin eivät ne silloin ole esityksiä.

        Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Pataljoonan komentaja testaa kosteikon ph arvon .

    • Anonyymi

      Nyt jo taimen nousee ja vesi on puhdasta. Kyllä vain naiset osaa hoitaa tämänkin asian ja kunnostaa Suntin.

      • Anonyymi

        Kyllä vain, tosirealistin (ReKi) tekemien aloitteiden, keksintöjen, esitysten ja ideoitten (ohjeiden) mukaan... "Realisti ideoi, suunnittelijat suunnittelevat, ja tekijät tekevät".
        Siinä se, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain, tosirealistin (ReKi) tekemien aloitteiden, keksintöjen, esitysten ja ideoitten (ohjeiden) mukaan... "Realisti ideoi, suunnittelijat suunnittelevat, ja tekijät tekevät".
        Siinä se, hah hah haaa!!!...

        Se on just noin kun ressu sanoo. Kokkolan Kingsi.


    • Anonyymi

      Ei mainittu Kivelän nimeä tuossa suunnitelmassa Kirkkolehdon kosteikosta.

    • Anonyymi

      Uutisissa näytettiin äsken kuvaa ja puhuttiin Kirkkolehdon kosteikosta.

      • Anonyymi

        Varmaan siinä haastateltiin myös jotain suunnittelijaa?


    • Anonyymi

      Kaupungin insinöörejä kehuivat.

    • Anonyymi

      Reijoa ei mainittu.

      • Anonyymi

        Oli siellä puhetta Löhösestä.


    • Anonyymi

      Ei reijo sitä ymmärrä kirjoittelee tänne kuten tuo toinen samanlainen kokkolaryhmässä ja etsii kavereita.

    • Anonyymi

      Pioneeri komppania teki suunnitelmat .

    • Anonyymi

      Reijo Löhönen on realisti ja suunnitelee vaikka mitä.

      • Anonyymi

        Autolla ajeli aikoinaan eestaas Vaasaan ja sen jälkeen ei ole saanut nettihäirinnän lisäksi aikaan mitään.


    • Anonyymi

      Nyt on Suntissa vettä.

    • Anonyymi

      Suntti on kunnostettu ja ihmiset menevät sinne uimaan vielä marraskuussa.

    • Anonyymi

      Näinkö on?

    • Anonyymi

      Tarpeeksi monestiko kirjoittaa saman asian niin ainakin itse alkaa uskoa kirjoittamaansa. Sama juttu kuin lapsilla joulupukille kirjoittaminen. Lapset kuitenkin vanhemmiten ymmärtävät totuuden mutta Reijo ei vieläkään.

    • Anonyymi

      Kivelä oli koko suunnitelmat alkuperäinen esittäjä.Vanhemmista asiakirjoista löytyy hänen nimi,samoin kuin Hakalan .

      • Anonyymi

        Eipä muuten ollu! Oon nähny ko suunnitelmat


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe