Tekemistä Hanian ympäristö, vinkkejä

Anonyymi

Hei! olen menossa Agia Marinaan ja kaipaisin vinkkejä mitä tehdä ☺
Matkustan yksin, onko ongelmia esim. iltaisin yms.?
Tietääkö kukaan onko viikko markkinoita lähistöllä ja milloin?
Entä harrastukset, onko lähistöllä mahdollisuus käydä ratsastamassa hevosilla?
Vielä jos joku kertoisi kivan illallisravintolan jossa kuulisi elävää musiikkia niin olisin tosi kiitollinen! 😊
p.s. Tiedän että on korona-aika, ei kommentteja siitä, kiitos.

4

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronarajoituksen iskeneet sinne, joten unohda kaikki viihteellinen toiminta ja tapahtumat. Baarit ja ravintolat suljetaan viimeistää 24.00. Lisää rajoituksia odotettavissa. Nauti rantaelämästä nyt kun ei ole ruuhkaa ja vuokraa auto.

    • Anonyymi

      Hei!

      Viikkomarkkinat on lauantaisin Hanian vanhassa kaupungissa 7-13 välillä about. Agia Marina, Platanias tai Kato Stalos alueella ei ole omia markkinoita. Bussit kulkee Haniaan, rahastaja kyydissa ja veloittaa 1,60€ suunta. Maskipakko kaupoissa, julkisissa ja muissa tiloissa.

      Ei mitään ongelmia liikkua iltaisin yms... Turvallinen paikka lomailla/asua. Melko hiljaista on normaaliin kauteen verrattuna. Sama koskee ravintoloita, ei ole normaaliin tapaan vielä live-musiikkia useammassa paikassa/ravintolassa iltaisin, vähän siellä täällä välillä.

      Raeti Taverna, Nesaki, Piato ja Marias tavernas ehkä omat ravintola suosikit lähialueella mutta paljon hyviä ravintoloita siellä täällä.

      Hevosia en ole nähnyt täällä vielä, mitä nyt Hanian keskustassa vankkuri/hevoskyyti.
      Auton vuokraus on hyvä idea, jos ei niin bussit kulkee myös pidemmälle, Elafonissi, Samarian rotko alkupää ym, kannattaa retket ostaa mahdollisimman suoraan palveluntuottajilta, hotellin kautta tuppaavat isoa välityspalkkiota ottamaan.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksista!
        Yödiskoilu ei kiinnostakkaan joten rauhallisuus on vain plussaa. Miten mahtaa korona muuten vaikuttaa turistien elämään?
        Millainen on hotelli Alexia? Onko hotelleissa ja lennoilla väljää vai ihan normi meno?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksista!
        Yödiskoilu ei kiinnostakkaan joten rauhallisuus on vain plussaa. Miten mahtaa korona muuten vaikuttaa turistien elämään?
        Millainen on hotelli Alexia? Onko hotelleissa ja lennoilla väljää vai ihan normi meno?

        Ei se sen ihmeemmin vaikuta. Maski vaan mukaan kaikkialle, itse pidän taskussa aina pussissa maskia mukana jos pitääkin jossain sisätiloissa käydä/taksi/bussit käsidesiä siellä täällä voi laitella, isoja tapahtumia/kokoontumisia rajattu ja nuo aukioloajat ravintoloilla ja baareilla rajattu. Hiljaista on normaaliin nähden selkeästi, et väljää on rannan rantatuoleissa, kaduilla, ravintoloissa ym.

        Lomalennot on varmaan täynnä, eikös ne myyty loppuun ja lentoja lisätty jo. Itse olen tällä hetkellä 2 viikon lomalla Suomessa, tulin viikko sitten ja kone tänne oli about 70% täynnä, ei toki ollut erikseen lomalento.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe