En haluaisi vieläkään uskoa tätä äidistäni, mutta, olen vasta nyt aikuis-iällä tajunnut kuinka kaikilla lapsilla oli aina tarve miellyttää äitiä ja tiedettiin miten, ja vaikka kaikki olisivat olleet hyvällä tuulella, kun hän tuli kotiin saattoi muuttaa koko talon tunnelman omalla äsyymisellään, ja kaikki oli kestettävä, jos sanoin (12v) vastaan hänelle, sanoi ”muuta pois jos ei kiinnosta kuunnella minua”.
Lapsesta asti ollaan jouduttu kuuntelemaan hänen s*ksi tarinoita yms ja jos yritin sanoa etten halua kuulla sai rangaistuksen ja omista asioista ei saanut kertoa kun hän on niin loppu
Ja äidillä oli vanhin ns ”lemmikki” eli ei ikinä HUOM IKINÄ laittanut äidille vastaan joten tietenkin paras kaikista aina
Keskimmäinen enemmänkin kuritti minua hänen puolestaan, äitini ei esim tehnyt mitään kun veljeni hyökkäsi kimppuun
Itse olen sanonut takaisin ja puolustanut sisaruksia, jonka takia olen vihatuin kaikista
Narsistinen äiti
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallista elämää lapsiperheessä!
- Anonyymi
Kuulostaa aika paljon minun lapsuudeltani. "Äiti" kuoli pois hiljattain, hyvä niin.
- Anonyymi
Itse taas äitini kuoleman jälkeen on tullut sisäinen tarve puolustaa häntä niitä narsisteja kohtaan jotka hänet painoivat pohjamutiin eläessään. En silti ääneen mainitse sillä onhan tämä yksi itsensä ylentäjä nainenkin jo iäkäs, mutta mielessäni tajuan, että teitä itsensä ylentäjiä on suurin osa. Kuten narsisteilla yleensäkin. Heitätte vain edelliset uhrit pois syytellen narsisteiksi ja uuden kimppuun. Muut ihmiset ovat teille kulutustavaraa,huonolaatuista mielestänne, jos ne eivät osaa täyttää vaatimuksianne, nìin löydätte kyllä uusia kohteita helposti.
Kun syyttelet jotakuta narsistiksi, niin lasketko koskaan oman käytöksesi tasoa? Montaako olet vähätellyt- Anonyymi
Minä koen, että narsistinen äiti on kärsivä ihminen, joka ei ansaitse yhtään lisää kärsimystä keneltäkään.
Mutta se ei poista sitä, että hän voi aiheuttaa vakaavakin vahinkoa lapselleen, ja sen asian kanssa tulisi olla varuillaan.
"poouyttyuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä koen, että narsistinen äiti on kärsivä ihminen, joka ei ansaitse yhtään lisää kärsimystä keneltäkään.
Mutta se ei poista sitä, että hän voi aiheuttaa vakaavakin vahinkoa lapselleen, ja sen asian kanssa tulisi olla varuillaan.
"poouyttyuu"Auttavia puhelinpalveluja en enää käytä, koska näkemykseni mukaan keskustelujen taso siellä on niin huono, että se on neurologisesti epäterveellistä-
"pooiuuuuuuu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888