Katsahdin tässä viikon matkailupalstaoireilut ja päädyin otsikon aiheeseen, koska muu huuhaata.
Neiti metropoli aikoinaan ei valmistanut kotona ruokaa, sitten ryhtyi juntiksi valmistaen kotiruokaa ja nyt toimii ravintola-arvostelijana kaikilla perseenoillaan.
No täällä Thaimaan Chiang Maissa miten ollakaan on tänään otsikon aihe osuva, koska tuossa pian alkaa sähköportista saapumaan meidän raille niin naarasta, urosta kuin siltä väliltäkin jokseenkin lukuisa määrä paikallisia ihmisiä.
On grillit kuumana pikkuhiljaa ja sitten hieman myöhemmin pitkän pöydän rosterikouruunkin kippaan hiiliä isommasta tynnyrigrillistä.
Jokainen valitsee lautaselleen runsaasta tarjonnasta mielensä mukaisesti ja kypsentää mitä kypsentää oman mieltymyksensä mukaisesti.
Juomana ei ole thaiviskiä, mutta tarjolla varmuudella sellainen rivistö, että kukaan ei jää kuivin suin.
Sauna lämmin ja muutama lapsi jo eteerisen kauniiden äitiensä kanssa polskuttelee.
Näin päädyimme siirtämään oman äitimme äitienpäivän viikonloppuun ja mummulle mukava lahja sitten myöhemmin eteerisen kauniin saaden pojalta omavalmistekaulakorun.
Miten Te muistitte rakastanne?
KOTIPUFFE.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416