Ihan sama missä kulkee niin tuntuu, että kaikki kyylää niinku ei olis ennen ihmistä nähny. Tosi moukkamaista käytöstä.
Miksi oulaistelaiset on niin kovia kyyläämää?
29
1387
Vastaukset
- Anonyymi
Saman pistäny merkille, osa vielä suu auki, kuin kottaraisenpönttö.
- Anonyymi
Eikä auta vaikka mulkaisee, silti pitää kyylätä entistä enemmän. Mitä teille pitää tehdä, että tajuutta lopettaa? Aukoa päätä?
- Anonyymi
Sanot isosti PÄIVÄÄ. Niin herkeää tollottamasta, ja monesti napsahtaa suukin kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanot isosti PÄIVÄÄ. Niin herkeää tollottamasta, ja monesti napsahtaa suukin kiinni.
Ettei vaan olis aloittajalla siellä korvien välissä semmonen kuin luulotauti että kuvittelee häntä katsottavan. Eikö se kuitenkin ole parempi kun toinen katsoo kohti kuin että kääntää pään pois eikö se sillon tulis mieleen että olenko niin kauhian näkönen ettei kukaan halua edes nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan olis aloittajalla siellä korvien välissä semmonen kuin luulotauti että kuvittelee häntä katsottavan. Eikö se kuitenkin ole parempi kun toinen katsoo kohti kuin että kääntää pään pois eikö se sillon tulis mieleen että olenko niin kauhian näkönen ettei kukaan halua edes nähdä.
Eipä taida olla luulotautia, kyllä tuon ilmiön on niin moni muukin huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelepa tarkemmin onko sillä yhtään mitään väliä jos joku kyylää se on sen kyylääjän ongelma ei sinun. Mietipä sitä kuinka maailmassa on paljon suurempiakin asioita kuin tuo kyylääminen. Periaatteessa ei sillä ole mitään merkitystä sinun eikä minun elämään mitä muuta meistäkin ajattelevat tai kyyläävät. Ei elämä muutu siitä miksikään. Aletaan vaan elämään sillä ajatuksella että siinähän kyyläät ei se minua haittaa. Kävellään vaan pää pystyssä ja kokonaan jätetään omaan arvoonsa tuommoset kyylärit. Niillä ei vaan ole itsellään omaa elämää niin tavallaan elävät toisten ihmisten kautta. Ollaan vaan niin ettei välitetä niistä niin pian kyllästyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelepa tarkemmin onko sillä yhtään mitään väliä jos joku kyylää se on sen kyylääjän ongelma ei sinun. Mietipä sitä kuinka maailmassa on paljon suurempiakin asioita kuin tuo kyylääminen. Periaatteessa ei sillä ole mitään merkitystä sinun eikä minun elämään mitä muuta meistäkin ajattelevat tai kyyläävät. Ei elämä muutu siitä miksikään. Aletaan vaan elämään sillä ajatuksella että siinähän kyyläät ei se minua haittaa. Kävellään vaan pää pystyssä ja kokonaan jätetään omaan arvoonsa tuommoset kyylärit. Niillä ei vaan ole itsellään omaa elämää niin tavallaan elävät toisten ihmisten kautta. Ollaan vaan niin ettei välitetä niistä niin pian kyllästyvät.
Ei voi olla maailmassa mitään isompaa kriisitilannetta kuin hevosnaamaisen mulkosilmän suu auki toljottaminen. Kriisiytyy sitä ihmispolo vähemmästäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se luulotauti olla monellakin.
ja niin kuin onkin
- Anonyymi
Ihan perus Oulainen. Johtuu siitä kun asukkaita on niin vähän, ja jos siellä sattuu ulkopaikkakuntalainen liikkumaan niin kyllä päät kääntyy. Ei isommissa paikkakunnissa ole samaa ilmiötä
- Anonyymi
Jassoo no missähän ne isommat paikkakunnat on kun lähinkin on 100 km päässä jota voi sanoa kaupungiksi.Tässä ympärillä ei ole muita kuin tuppukyliä jotka on samanlaisia takahikiöitä.
- Anonyymi
Oulainen on suuri BB-talo. Kaikki kyttäävät toisiaan ja ne juorut......
- Anonyymi
Mitä sillä on väliä mitä juoru ukot ja akat leukojaan lonksuttelevat siinäpähän saranat leukapielistä kuluvat. Ei vaikuta ainakaan minun elämääni mitenkään kun en itse juoruile kenestäkään. Minusta voidaan tietysti juoruilla mutta nauran moisille ihmisille ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
- Anonyymi
TervetuloA Raaaheeen!!! 8-000
- Anonyymi
kun oulaistelaiset näkee vieraan niin ensin mulkoillaan ja sitten supistaan vieressä olevan toisen oulaistelaisen kanssa. kun sitten vieras tulee juttusille niin teeskentelevät että onpa mukava nähdä!
- Anonyymi
tosi kuin vesi
- Anonyymi
Muutin isommasta kaupungista Oulaisiin. Elämäni virhe. En ikinä tottunut tuijottaviin paikallisiin ja ittumaiseen käytökseen. "Ai sä olet O-kaupungista? Mene ittuun jos et viihdy. Haha, sainpahan sanottua ylpeälle O-kaupunkilaiselle."
- Anonyymi
Muutin sieltä pois saman asian takia. Kaikki tietää kaikkien asiat. Liian pieni kaupunki. Kehuvat omia sukulaisia,vaikka niillä kuset valuu lahdetta pitkin.
Ja salaat omat pimeät asiat.
- Anonyymi
Yhdessä pitäjässä aviopari kyttäilee montakertaa päivässä."Sihteerillä" myistivihko mukana.Vaihtavat välillä paikkaa.....
- Anonyymi
Onko tuo ihan täydessä tolkussaan olevien touhuja.....
- Anonyymi
Jos on niin pieni kyläpahanen, että jokainen uusi ennennäkemätön on tuntematon ulkopuolinen, eli alien.
- Anonyymi
Se on oulaistelaisten tapa,eivät ole nähneet ihmisiä ennen!
- Anonyymi
Oulaisissa on tosi ikäviä piirteitä paikkakuntalaisilla.Olen kuullut kerrottavan paikkakuntalaisesta vanhemmasta joka kulukee rollalla ja sillä kännykkä
rollassa .On jossain maalaisessa yhistyksessä aj on hirviän utelias.Ku sielä kerhosa puhuvat ihmisistä, paikkakuntalaisista ,niin tää rolla ottaa kännykkänsä ja alkaa soittelemaan" kylälle " ja soittaa niin kauan että tullee tietämään
puhutusta henkilöstä Jos puhuttu henkilö
on hyvä maineinen ,tää rolla tekee siitä pahan.Kulkee" kylällä" ja tekee
ite keksimiään juoru juttuja "huonoja" tietenkin. Kylällä sitten kiertää äkkiä puheet ,on puhelimet,
niillä kuitenkin .On hyvä että väki katuaa tuollaisesta kylästä,saavat maksaa kalliit veronsa ite.Yksi ja kaksi rollaaaaa pilaa koko kylän maineen.- Anonyymi
No voi hyvä tavaton😅
- Anonyymi
Oulaistelaiset tosiaan kahtovat suu auki muualta tullutta.!
Oulaistelaiset pitäs viiä Helsiinkin mannerheimintielle katsomaan ihmisiä jotka ovat
muualta tulleita , siinä kun 8 tuntia tuijottavat viikon ,niin osaisivat arvostaa oman
paikkaunnan asukkaita.
Käpykyläset eivät kunnioita muualta muuttaneita.! - Anonyymi
Jos näytät kivalta? Tai tallaisena aikana jos katsotaan että oliko se joku tuttu? Meistä tuskin kukaan menee katsomalla rikki.
- Anonyymi
Taitaa ite kyttääjät täällä jauhaa toisistaan. Köyhien kannattaakin muuttaa pois. Niitä Oulaisissa mulkoillaan.
- Anonyymi
Iät ajat on köyhät keskuudessamme eikä niitä kytätäsen enempää kuin muitakaan tämä aloittaja aitaa vaa olla itte pahin kyttä kun vielä täältäkin hakee taustatukea tuolle käyttäytymiselleen.!
- Anonyymi
Onko tuo rolla tyyppi se joka peruuttaa jollain vanhusten mobedilla sokkarin kärrykatokseen kyyläämään?
- Anonyymi
Tää rolla on isokoinen ja isotissinen N.Tietää kaikkien asiat.
kun aamulla menen ulos tämä rolla on jo pihalla ja kertoo #KYLÄN# asiat ja
tapahtumat yön osalta.EttÄ sellainen Rolla se on
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846759
- 323139
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991777Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27845Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45723Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄59689Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html27647Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29646- 20635
Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v25605