Lounaskahvila

Anonyymi

No nyt on Jämijärvellä uusi hieno ruokapaikka, nimi ei kyllä aivan vastaa kaikkea mitä lupaa.
Ohi ajaessani ajattelin poiketa syömässä ja tukemassa uutta yrittäjää mutta lounaskahvila kyllä vaan mistä se maistuva nimeen tulee? Kinkkukiusaus oli ohut karrelle palanut lätty jota nyt ei voisi tarjoilla kenellekään, lisäksi luulisi että yrittäjä satsaisi nykypäivänä edes salaatteihin eikä pelkkään tomaatin ja kurkun seka melskaan.
Lisäksi mainostettiin juuri leivottuja leivonnaisia jotka kyllä olivat suoraan kaupan hyllystä haettu/tilattu.
Asiakas palveluun kannattaisi myös satsata ,koska jos mainitsen ettei ruoka ollut niin maistuvaa kuin kehuttiin niin sitten vain tuhahdetaan ja toivotetaan että toisaalla ehkä on parempaa. Ehkä siis parempi käydä siellä jossain toisaalla.

Kiitos ja anteeksi M. Heinimäki

4

1893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäs käyt? Neste Jäminportti FB:n mukaan myy vaan noutoruokaa tai sitten on kuollu kun ei ole maaliskuun jälkeen mitään muuta ja Jämistä ei koskaan tiedä. Parasta on ostaa potut kaupasta ja onkia omat ahvenet.

• Anonyymi

Äidinkieleen kannattais kirjoittajan satsata. Erityisesti yhdys sanoihin.

• Anonyymi

Siis:" yhdyssanoihin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis:" yhdyssanoihin"

Ei, vaan yhdy s-sanoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      150
      1598
    2. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      17
      1110
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      88
      1070
    4. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      42
      1037
    5. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      66
      881
    6. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      107
      836
    7. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      45
      798
    8. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      784
    9. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      183
      768
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      751
    Aihe