No nyt on Jämijärvellä uusi hieno ruokapaikka, nimi ei kyllä aivan vastaa kaikkea mitä lupaa.
Ohi ajaessani ajattelin poiketa syömässä ja tukemassa uutta yrittäjää mutta lounaskahvila kyllä vaan mistä se maistuva nimeen tulee? Kinkkukiusaus oli ohut karrelle palanut lätty jota nyt ei voisi tarjoilla kenellekään, lisäksi luulisi että yrittäjä satsaisi nykypäivänä edes salaatteihin eikä pelkkään tomaatin ja kurkun seka melskaan.
Lisäksi mainostettiin juuri leivottuja leivonnaisia jotka kyllä olivat suoraan kaupan hyllystä haettu/tilattu.
Asiakas palveluun kannattaisi myös satsata ,koska jos mainitsen ettei ruoka ollut niin maistuvaa kuin kehuttiin niin sitten vain tuhahdetaan ja toivotetaan että toisaalla ehkä on parempaa. Ehkä siis parempi käydä siellä jossain toisaalla.
Kiitos ja anteeksi M. Heinimäki
Lounaskahvila
Anonyymi
4
2153
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs käyt? Neste Jäminportti FB:n mukaan myy vaan noutoruokaa tai sitten on kuollu kun ei ole maaliskuun jälkeen mitään muuta ja Jämistä ei koskaan tiedä. Parasta on ostaa potut kaupasta ja onkia omat ahvenet.
- Anonyymi
Äidinkieleen kannattais kirjoittajan satsata. Erityisesti yhdys sanoihin.
- Anonyymi
Siis:" yhdyssanoihin"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis:" yhdyssanoihin"
Ei, vaan yhdy s-sanoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755