Miten noi pari ihmistä (jos noita voi ihmisiksi sanoa?) jaksaa vain seurata koko ajan.
Varsinkin tuo yksi.
WTF!?
Ihan sama mitä tekee ja kuinka hiljaa niin toinen on nenä perseessä kiinni.
Pitääks täs alkaa vittuilee lisää? Vai kertoo lisää faktoja? Taidat tietää itsekin etten edes kaikkea paljastanut sinun kirjoittelusta...
Mikä teit oikeesti vaivaa? Haluatte lisää vihaa päällenne?
Tää on just teille kahelle "naiselle" jotka kuvittelette mitä ihmeellisimpiä asioita korvienne välissä, pelkän palstan perusteella.
Vitun rasittavaa
Anonyymi
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ai niin... eikö tuo pahin tapaus ole 180cm pitkä? ;)
T: ap- Anonyymi
Veneentappi, anustappi:-|:-\O Tilipitappi.
- Anonyymi
Kuka sua nyt haluaa seurata.????Tuskin oot niin kiinnostava. Yhtä lailla sä oot sairas ja pimeä kun kuvittelet palstan perusteella tiettyjen ihmisten olevan täällä. Teet itsesi naurunalaiseksi aika reilulla kädellä.
Kuvittelet itsestäs myös liikoja. Hanki elämä. Palstan ulkopuolinen elämä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596