hei saako olla autossa eri kokoiset renkaat alla itsellä ei ole niin paljoa vielä kokemusta. 195/65/r15 taakse ja eteen 185/65/r15
eri kokoiset renkaat
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
Ajossa olevassa autossa pitää olla samanlaiset renkaat molemmilla akseleilla, ellei rekisteriotteeseen ole merkitty erilaisia rengaskokoja määrätylle akselille. Rekisteriotteessa on merkitty sallitut rengaskoot, mutta niitä ei saa sekoittaa akseleille.
- Anonyymi
Esim. edessä voi olla pienemmät renkaat kuin takana, paitsi nelivedossa. Tietenkin valmistajan ja rekisteriotteen mukaiset.
- Anonyymi
Saapas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapas
Kumisaapasko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. edessä voi olla pienemmät renkaat kuin takana, paitsi nelivedossa. Tietenkin valmistajan ja rekisteriotteen mukaiset.
Tietenkin takavedossa isommat voi olla edessä, etuvedossa ei.
- Anonyymi
Jos on uudempi auto, missä on rengaspainevahti, niin tietokone herjaa koko ajan koska eri pyörimisnopeudet. Ja myös luistonesto herjaa.
- Anonyymi
aivan sontaa kirjoitat ei taida auto tietämys olla kun mopo luokka tasolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1234401- 1563727
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1351780
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi201202Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421150