Korona Keuruulla

Anonyymi

29

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paskapuhetta. Keuruulla ei ole todettu koronatartuntoja.

      • Anonyymi

        Niinpä. Eihän tuossa linkissä ollut mitään Keuruusta sanallakaan.


      • Anonyymi

        Ihan miten vaan, luulisi terveyskeskuksen henkilökunnan tietävän. Alle viittä tartuntaa ei julkaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vaan, luulisi terveyskeskuksen henkilökunnan tietävän. Alle viittä tartuntaa ei julkaista!

        Nää on taas näitä pirun seinälle maalaajia. Yrittää luoda paniikkia trolleillaan. Luuletko että terveydenhuoltohenkilökunta kertoo tällaisista asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on taas näitä pirun seinälle maalaajia. Yrittää luoda paniikkia trolleillaan. Luuletko että terveydenhuoltohenkilökunta kertoo tällaisista asioista?

        Minulle on ihan sama mihin sinä uskot, itse uskon kuitenkin tätä terveyskeskuksessa työskentelevää. Jos tunnet jonkun joka on tk.ssa töissä niin kysäseppä huviksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on ihan sama mihin sinä uskot, itse uskon kuitenkin tätä terveyskeskuksessa työskentelevää. Jos tunnet jonkun joka on tk.ssa töissä niin kysäseppä huviksesi.

        Tunnen yhden siivoojan sieltä. Täytyypä tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vaan, luulisi terveyskeskuksen henkilökunnan tietävän. Alle viittä tartuntaa ei julkaista!

        Eli itse tiedät, mutta terveyskeskuksen henkilökunta ei välttämättä? Mikähän on salainen tiedonlähteesi? Mutta minua ei haittaa kuitenkaan, vaikka jollain olisikin tartunta. Ei maailma tähän kaadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on ihan sama mihin sinä uskot, itse uskon kuitenkin tätä terveyskeskuksessa työskentelevää. Jos tunnet jonkun joka on tk.ssa töissä niin kysäseppä huviksesi.

        Luuletko, että sanovat? Heillä on varmasti vaitiolovelvollisuus...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen yhden siivoojan sieltä. Täytyypä tarkistaa.

        Siivoojahan tunteekin paremmin potilaat, kuin hoitohenkilökunta? :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen yhden siivoojan sieltä. Täytyypä tarkistaa.

        Eipä sinulla kovin vakuuttava pohja ole jutullesi tai et käy kertaakaan edes vuodessakaan terveysasemalla, jos tiedät ainoastaan yhden siivoojan sieltä? (heheh)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen yhden siivoojan sieltä. Täytyypä tarkistaa.

        Siivoojalla ei ole tarvittavaa asiantuntemusta.
        Paras tietolähde on huorat ja taksit kuten Tallinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojalla ei ole tarvittavaa asiantuntemusta.
        Paras tietolähde on huorat ja taksit kuten Tallinnassa.

        Se on muuten kaiketi semmonen juttu, että jos on Keuruulla kirjoilla niin se taitaa piisata. Eli Keuruulla ei konkreettisesti ole välttämättä yhtään tartuntaa jos vaikka opiskelee Jyväskylässä ja on Keuruulla vaan kirjoilla.
        Onko parempaa tietoa tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinulla kovin vakuuttava pohja ole jutullesi tai et käy kertaakaan edes vuodessakaan terveysasemalla, jos tiedät ainoastaan yhden siivoojan sieltä? (heheh)

        Ihan tarpeeksi vahva toteamaan, että ketjun aloitus on paskapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vaan, luulisi terveyskeskuksen henkilökunnan tietävän. Alle viittä tartuntaa ei julkaista!

        Itse en tiedä varmaksi tartunnoista, muutakuin huhupuheita niistä kuullut. Lääkäri sanoi tk:ssa asioidessani, että päivittäin Keuruulla otetaan 30-35 koronatestiä. Ei puhunut tartunnoista mitään, eikä varmaan saakkaan puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en tiedä varmaksi tartunnoista, muutakuin huhupuheita niistä kuullut. Lääkäri sanoi tk:ssa asioidessani, että päivittäin Keuruulla otetaan 30-35 koronatestiä. Ei puhunut tartunnoista mitään, eikä varmaan saakkaan puhua.

        Tiktokissa eräs nainen kertoi olevansa eristyksissä ja käyneensä koronatestissä.
        Hän opiskelee Iso-Kirja helluntailaisten kansanopistossa, siis sisäoppilaitoksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiktokissa eräs nainen kertoi olevansa eristyksissä ja käyneensä koronatestissä.
        Hän opiskelee Iso-Kirja helluntailaisten kansanopistossa, siis sisäoppilaitoksessa.

        Kyllä niitä tartuntoja nyt tulee. Meiltä töistä kolme henkilöä karanteenissa, itse vien lapsen ja itseni huomenna testattavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiktokissa eräs nainen kertoi olevansa eristyksissä ja käyneensä koronatestissä.
        Hän opiskelee Iso-Kirja helluntailaisten kansanopistossa, siis sisäoppilaitoksessa.

        No onko se sama asia, että on saanut tartunnan? Puolison työpaikalta kävi kaikki työntekijät koronatesteissä, eikä kenelläkään ollut tartuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sama asia, että on saanut tartunnan? Puolison työpaikalta kävi kaikki työntekijät koronatesteissä, eikä kenelläkään ollut tartuntaa.

        Älä puhu palturia, että kaikki puolison työpaikalta olisi käynyt koronatestissä. Koska tuloksia täytyy odottaa 5 päivää, ja firmako laitetaan viikoksi säppiin. Älä naurata, valheilla on lyhyet jäljet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu palturia, että kaikki puolison työpaikalta olisi käynyt koronatestissä. Koska tuloksia täytyy odottaa 5 päivää, ja firmako laitetaan viikoksi säppiin. Älä naurata, valheilla on lyhyet jäljet.

        Sinähän himmeä kaveri olet. Luuletko, että ne ovat kaikki menneet yhtä aikaa testeihin? Ovat vielä eri toimipisteissä. Järjen jättiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän himmeä kaveri olet. Luuletko, että ne ovat kaikki menneet yhtä aikaa testeihin? Ovat vielä eri toimipisteissä. Järjen jättiläinen.

        Paska puhetta, älä yritä väkisin vängätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko se sama asia, että on saanut tartunnan? Puolison työpaikalta kävi kaikki työntekijät koronatesteissä, eikä kenelläkään ollut tartuntaa.

        Aika paskua väitettä, tuskin työpaikka kustantaa mitään koronatestejä ja toisekseen viisi päivää pitää odottaa tuloksia karanteenissa. Ei mikään työpaikka maksa viiden päivän palkkaa kotiin.


      • Anonyymi

        Sinulle se korona tuntuu olevan koko elämä. Osaatko muusta puhuakkaan. Pitäskö vähä kehittyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle se korona tuntuu olevan koko elämä. Osaatko muusta puhuakkaan. Pitäskö vähä kehittyä?

        Juuri näin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoojalla ei ole tarvittavaa asiantuntemusta.
        Paras tietolähde on huorat ja taksit kuten Tallinnassa.

        Onko niitä kumpaakaan Keuruulla?


    • Anonyymi

      Keuruulla asuva serkkuni sanoi, ettei korona tartu keuruulaisiin.

      • Anonyymi

        Valetta. Haapamäellä loisiva serkkuni sanoi saaneensa tartunnan Keuruun torilla ostamistaan savustetuista sisiliskoista ja suolasammakoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta. Haapamäellä loisiva serkkuni sanoi saaneensa tartunnan Keuruun torilla ostamistaan savustetuista sisiliskoista ja suolasammakoista.

        Haapamäellä ei loisia suvaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapamäellä ei loisia suvaita

        Persuja ei siis kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja ei siis kaivata.

        Kaipaaminen ja suvaitseminen ovat eri asioita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe