Olen aloitteleva sukututkimusharrastaja ja tarvitsisin apua. Miten ja mistä saisin selville tietoja ruotusotamiehestä? Lähtötietoni ovat aika niukat: Henrik Henriksson Klinga (s. 15.5.1769) vihittiin Harjussa 15.4.1790 Caisa Henriksdotterin kanssa ja rippikirjassa Henrikiä kutsutaan "Lätta inf". Harjun rippikirjassa 1784-1815 hänet mainitaan sekä Niemis, Peräniittu sotilaana. Vielä kuolinmerkinnässäkin 9.4.1807 on maininta vanhasta sotilaasta. Kuinka nähdä, mihin taisteluihin on osallistunut?
U.k.res.drag. af öfredels corp. vid
S-paikka on epävarma, Harjun srk. nykyisin Tamperetta > Nokiaa.
Mistä löytää ruotusotilaan?
Anonyymi
3
173
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo juttu, Teetä dna-testi. Maksaa vain muutaman tonnin, että saat isälinjasta kaiken tietoosi. Niin minullekin luvattiin.
- Anonyymi
Älä viitsi kiusata vaikka et itse osaakaan.
- Anonyymi
Oletko varma että Henrik ja Caisa haluavat kaiken tietonsa tänne tai minnekään muualle kaikkien katsottavaksi?
Niin, he eivät voi enää puolustaa itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921