Miten voin estää tietyistä numeroista tulevat soitot/TXT viestit ?
IPhone numeron blokkaaminen
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuuko sekään, mainosten uhrien odotetaan vastaavaan kaupustelijoille. Lumiassa parilla klikkauksella. Nyt taitaa olla kaikki viimeisen kampanjat numerot estetty kun ei ole tullut moneen päivään yhtään.
- Anonyymi
Lumia mies täällä taas mutuilee, onnistuu se ja helposti, ei ole asiaa mikä ei iPhonella onnistuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumia mies täällä taas mutuilee, onnistuu se ja helposti, ei ole asiaa mikä ei iPhonella onnistuisi.
Kukaan ei viitsi kertoa MITEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei viitsi kertoa MITEN.
Yksinkertaisesti eivät tiedä, jo puhelimen käyttöönotto vie mehut niin hankalakäyttöinen se on. Yritä hopeinen omena palstaa ja mitä näitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi sitten olevan helppoa vastatakin, miten? Näköjään ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi sitten olevan helppoa vastatakin, miten? Näköjään ei onnistu.
Vastasin jo mutta tämän palstan typerät ilmoitukset ja ylläpito poisti virsti, miksi vaivautuisin uudestaan kertomaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo mutta tämän palstan typerät ilmoitukset ja ylläpito poisti virsti, miksi vaivautuisin uudestaan kertomaan?
Hahaha, ei onnistu blokkaaminen, sitähän minäkin! On muuten harvinaisen surkea lelu ja järjetön hinta silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha, ei onnistu blokkaaminen, sitähän minäkin! On muuten harvinaisen surkea lelu ja järjetön hinta silti.
Sulta ei lukeminen edes onnistu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527