IPhone numeron blokkaaminen

Anonyymi

Miten voin estää tietyistä numeroista tulevat soitot/TXT viestit ?

8

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnistuuko sekään, mainosten uhrien odotetaan vastaavaan kaupustelijoille. Lumiassa parilla klikkauksella. Nyt taitaa olla kaikki viimeisen kampanjat numerot estetty kun ei ole tullut moneen päivään yhtään.

• Anonyymi

Lumia mies täällä taas mutuilee, onnistuu se ja helposti, ei ole asiaa mikä ei iPhonella onnistuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumia mies täällä taas mutuilee, onnistuu se ja helposti, ei ole asiaa mikä ei iPhonella onnistuisi.

Kukaan ei viitsi kertoa MITEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei viitsi kertoa MITEN.

Yksinkertaisesti eivät tiedä, jo puhelimen käyttöönotto vie mehut niin hankalakäyttöinen se on. Yritä hopeinen omena palstaa ja mitä näitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi sitten olevan helppoa vastatakin, miten? Näköjään ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi sitten olevan helppoa vastatakin, miten? Näköjään ei onnistu.

Vastasin jo mutta tämän palstan typerät ilmoitukset ja ylläpito poisti virsti, miksi vaivautuisin uudestaan kertomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin jo mutta tämän palstan typerät ilmoitukset ja ylläpito poisti virsti, miksi vaivautuisin uudestaan kertomaan?

Hahaha, ei onnistu blokkaaminen, sitähän minäkin! On muuten harvinaisen surkea lelu ja järjetön hinta silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha, ei onnistu blokkaaminen, sitähän minäkin! On muuten harvinaisen surkea lelu ja järjetön hinta silti.

Sulta ei lukeminen edes onnistu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe