Kuntta käkelä... voiko luottaa ja tehdä kauppaa?
Onko luotettava yrittäjä
43
4641
Vastaukset
- Anonyymi
Koijareita ovat... sana ei pidä. Tee aina kirjallinen sopimus. Jos myyt heille ota etumaksu ja ostat älä anna etumaksua.
- Anonyymi
etumaksua tarjoilin aikaanaan paikallisessa thaikkuhieronnassa.. iha ok tiuqquus. tarjos lisäksi sumpit takahuoneessa, pöyhäsin mustamakkaraa takahuoneesta (tampereella olen käynyt kerran) ja mutsaa makkaraa söin. kuntta käkelä & käkelät muut.. jyki on hyvä merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etumaksua tarjoilin aikaanaan paikallisessa thaikkuhieronnassa.. iha ok tiuqquus. tarjos lisäksi sumpit takahuoneessa, pöyhäsin mustamakkaraa takahuoneesta (tampereella olen käynyt kerran) ja mutsaa makkaraa söin. kuntta käkelä & käkelät muut.. jyki on hyvä merkki.
Lähtikö jäykkyydet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtikö jäykkyydet?
jäykkääpi oli hetken aikaa mutta eipä sitten kauaa.. heh.. kymmenen minuuttia yleensä keitän munia, jos ymmärrät..,, njamps!!
- Anonyymi
Sekava tapaus, ainakin puhelimitse tuli sellainen kuva että onko ihan tässä maailmassa kun yritin kysellä pihan maisemoinnille hintaa ja aikataulua.
- Anonyymi
Ovat tahvoja. Normaali yritysmaailmassa ei pärjää tuolla toiminnalla. Rukan tollo markkinoilla se tietenkin on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat tahvoja. Normaali yritysmaailmassa ei pärjää tuolla toiminnalla. Rukan tollo markkinoilla se tietenkin on mahdollista.
Jollekkin markkinat auki. Helppo vallata kuntta pisnes. Rukalla kysyntää on... Ei vaan ole kunnon toimittajaa.
- Anonyymi
Verottaja ainakin kiinnostunut touhuista
- Anonyymi
Palkat maksamatta... nakkarille ei menemistä.
- Anonyymi
Eikös tuo ole yritystoimintakiellossa
- Anonyymi
Baarissa viereisestä pöydästä kuunnelleena kuinka suu vaahdossa selittää miten on paljon rahaa ja urakat pyörii, joten ei kait tuolla silloin kovin huonosti luulisi menevän
- Anonyymi
Outoja lestoja... baarissa kuulin
Olisiko ollut kirkonrappusilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja lestoja... baarissa kuulin
Olisiko ollut kirkonrappusilla.Ryhiksen rappusilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhiksen rappusilla.
Pojat puhuu ja lupaa enemmän mihin pystyvät.
- Anonyymi
Itse valitsisin piha hommiin rehellisen ja ammattitaitoisen firman
- Anonyymi
Sitte täytyy ottaa firma eteläsuomestä.
- Anonyymi
Kyseiseen yrittäjään luotan yhtä paljon kuin entiseen Neuvostoliittoon.
- Anonyymi
On luotettava, instanssakin kertoo avoimesti kuinka on suorittamassa yhdyskuntapalvelua. Suoraselkäistä ja rehellistä toimintaa.
- Anonyymi
Vaikea sanoa. 90% työajasta menee siemennestettä nauttiessa
- Anonyymi
Omaa vai jonkun toisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa vai jonkun toisen?
Luultavasti sekä että.
- Anonyymi
Erään sukulaisen metsästä olivat kunttaa repimässä ja hirveään kuntoon jättivät paikat lähtiessään. Roskia sun muuta romua jätetty pitkin metsää sinne tänne.
- Anonyymi
Paskamaakareita.
- Anonyymi
Enpäs tuosta tiedä! Meille teki kunttapihan nauvoon saarelle päijät kuntta oli laadukasta jälkeä.. suosittelen. Kainuulaisesta firmasta en kuullut hyviä..
- Anonyymi
Tuttu TV:stä
- Anonyymi
Poliisi TV:stä :D
- Anonyymi
npautan pöytää ja tule kahvia !! emänät laitto kahaviaa!! minä kuon myu mustana kahavia!! !M! ! kuntta käksy!!
- Anonyymi
Saisiko saman suomeksi?
- Anonyymi
Onko kyseessä sama tapaus joka aina välillä sekoilee somessa?
- Anonyymi
Nämä työtävierukuvat yhteiskunnan elätit eivät nytä tietävän mistä puhvat, pitäisi laittaa valtion pakkotöihin niikuin on aikoinaan tehty suomessa ,ompahan vähemmän aikaa jauhaa paskaa
- Anonyymi
Apu koulun aakkoset :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apu koulun aakkoset :D
Tämä d on jo edennyt apukoulun eskariin usiamman vuoden kirjoittelun myötä no tiedättekö mikä sana alkaa d: llä .........ja päättyy a:han ,saa nähdä milloin ratkaisette sana arvoituksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä d on jo edennyt apukoulun eskariin usiamman vuoden kirjoittelun myötä no tiedättekö mikä sana alkaa d: llä .........ja päättyy a:han ,saa nähdä milloin ratkaisette sana arvoituksen
Tarkoitatko DiapamiA vai DormicumiA?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieleen meni ,mmutta eihän tämänenepää voi vaatiakkaan ,lisä kysymys mithän mahtaa lukea eskrilaisen päästötdistuksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan D:llä loppunut puheaika ,vai onko eskari ope pannut nurkkaan häpeämään
- Anonyymi
Missähänpäin suomea toimii mainitsemasi virma en ainakaan ole kuullut olisi kuusamossa taikka lähikunnissa taitaa kirjoitteliat olla aivan pihlla varmaan apukoulun alaasteen tietoa
- Anonyymi
Nuita juttuja kun lukee niin tulee väkisinkin mieleen että onko kysymys kenties pahemman luokan lukihäiriöstä, vai liekkö siellä joku kirjoittelee sekaisin ja silmät ristissä?
- Anonyymi
Tuotahan olen jo oottanut koska alkaa viimmeinen sökötys ei tuolla tasolla voikkaan muuta vaatiakkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuotahan olen jo oottanut koska alkaa viimmeinen sökötys ei tuolla tasolla voikkaan muuta vaatiakkaan
Toivat meille toistatuhatta neliöä rahat menivät minne ne kuuluuki ,on siinä katelioilla kommentitavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivat meille toistatuhatta neliöä rahat menivät minne ne kuuluuki ,on siinä katelioilla kommentitavaa
Itsekkö kirjoitit? Hyvä hyvä
- Anonyymi
Hauskaa luettavaa
- Anonyymi
Täällä itäsuommessa ei ole kun hyviä kokemuksia kuntta hommista ja samoin majoitus on järjestynyt aina kun rukalle on mielitehnyt taitaa olla kateellisten panettelua nuo jutut
- Anonyymi
Kateellisia ne ovat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578487Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123329Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262480Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801980Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411412FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01191Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661020