Tietääkö joku jotain siitä tumman sinisestä BMW:stä joka oli tänään Pernon tiellä about 200 m Nurmi&Sulosen leipomosta Pernoon päin. Autosta puuttuivat kaikki renkaat. Auto ei näyttänyt muuten miltään romuautolta. Varastettu??
Pernontiellä BMW:stä viety renkaat
11
86
Vastaukset
- Anonyymi
Sepitettä.
- Anonyymi
Siihen se ilmestyi muistaakseni keskiviikon ja torstain välisenä aikana...
- Anonyymi
Pernossa pyörinyt jo muutaman päivän valkoinen Viron rekisterissä oleva pakettiauto. Liittyyköhän asiaan jotenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pernossa pyörinyt jo muutaman päivän valkoinen Viron rekisterissä oleva pakettiauto. Liittyyköhän asiaan jotenkin?
Aivan varmasti liittyy.
- Anonyymi
Valkoinen Virolainen pakettiauto pyörii myös Naantalissa Tammistossa Haikarinkadulla.
- Anonyymi
Rekisteri ylös ja ilmoitus poliisille. Ovat ammattirikollisia.
- Anonyymi
Ne tyypit ovat Virolaista rikollisliigaa. Varkaita, huumekauppiaita sekä mustapörssin kauppaa.
- Anonyymi
Varastaminen ei ole rikos vaan se on laittomuus.
- Anonyymi
Mustanpörssin kauppa ainakin käy hyvin Raisiossa ja Naantalissa.
- Anonyymi
Jokos renkaat on löydetty ja palautettu?
- Anonyymi
Teemu, miljonääri ja jääkiekon supertähti, ei ole myyjän ilmiselvästä epäluulosta moksiskaan.
– Joo, mä tiedän, mulla on näitä kaksi, hän letkauttaa kuin olisi lähikaupassa ostamassa maitoa.
Myyjän leuka loksahtaa.
– Hänen ilmeensä naurattaa minua vielä vuosienkin päästä, Hyvönen hykertelee.
– Myyjiä alkaa parveilla ympärillämme, ja eteemme kannetaan kahvia, vichyä ja mitä ikinä nyt keksimmekin haluta. Teemu nauttii olostaan. Me muut otamme juotavaa ja naureskelemme vedet silmissä.
Hannes Hyvönen edusti NHL:ssä San Jose Sharksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013