Muutimme Saton asuntoon ja hain asuntoa joka on TURVALLINEN!
Meidän piti saada elää rauhassa ja opiskella ja käydä töissä rauhassa. talossa asui kuitenkin häirikkö joka alkoi välittömästi tunkeutua reviirillemme. Tämän henkilö
esim. pyöräili perässäni. Hän on myös ottanut asiakseen puhua pahaa perheestämme vaikka ei edes tunne meitä. Huutelu ja kommentoi elämäämme. Myöhemmin patterinhakkaus kuului asiaan. Epäilen hänen katkaisseen sähkömme monta kertaa. Missään sähkölaitteissa ei ollut mitään vikaa kun sähkömies kävi.
Äitienpäivän yönä hän kävi muistamassa meitä potkaisemalla oveemme, ihan äitienpäivän kunniaksi.
Hän on itse työtön, mutta huuteli minulle, että olen työtön, ( tällöin opiskelin ja olin töissä).
Jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta hänen täytyy kärsiä sillä ei normaali ihminen käyttäydy noin.
Koen Saton pettäneen meidät, Sato lupasi meille turvallisen asuinpaikan.
Meille tästä on tullut taloudellista tappiota ja tämä on vaikeuttanut elämäämme.
Lapsiperheille on erittäin traumaattista asua tämän kaltaisten asukkaiden kanssa. Esim. piha on turvaton.
Sähköfirma oli Oulunenergia. Sähkölaskut maksettu.
En keksi edelleenkään muuta syytä sähköjenkatkaisemiseen kuin ilkivalta.
Sato kohtelee huonosti vuokralla asuvia äitejä
Anonyymi
2
93
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaahan kuitenkin olla, että joku alkoholia käyttävä nainen tykätä näistä miehistä.
- Anonyymi
Meidän rauhalliseen taloon muutti lapsiperhe jossa on ainakin viisi lasta lapsien annetaan juosta ja kirkua rapuissa mielensä mukaan. Minulle opetettiin lapsena että portaissa ei juosta eikä meluta. Nykyiset vanhemmat ei viitsi opettaa lapsiaan saavat nämä nykyajan taivaan taimet tehdä mitä lystäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125