Sato kohtelee huonosti vuokralla asuvia äitejä

Anonyymi

Muutimme Saton asuntoon ja hain asuntoa joka on TURVALLINEN!
Meidän piti saada elää rauhassa ja opiskella ja käydä töissä rauhassa. talossa asui kuitenkin häirikkö joka alkoi välittömästi tunkeutua reviirillemme. Tämän henkilö
esim. pyöräili perässäni. Hän on myös ottanut asiakseen puhua pahaa perheestämme vaikka ei edes tunne meitä. Huutelu ja kommentoi elämäämme. Myöhemmin patterinhakkaus kuului asiaan. Epäilen hänen katkaisseen sähkömme monta kertaa. Missään sähkölaitteissa ei ollut mitään vikaa kun sähkömies kävi.
Äitienpäivän yönä hän kävi muistamassa meitä potkaisemalla oveemme, ihan äitienpäivän kunniaksi.
Hän on itse työtön, mutta huuteli minulle, että olen työtön, ( tällöin opiskelin ja olin töissä).

Jonkinlaisesta mielenterveysongelmasta hänen täytyy kärsiä sillä ei normaali ihminen käyttäydy noin.

Koen Saton pettäneen meidät, Sato lupasi meille turvallisen asuinpaikan.
Meille tästä on tullut taloudellista tappiota ja tämä on vaikeuttanut elämäämme.

Lapsiperheille on erittäin traumaattista asua tämän kaltaisten asukkaiden kanssa. Esim. piha on turvaton.

Sähköfirma oli Oulunenergia. Sähkölaskut maksettu.
En keksi edelleenkään muuta syytä sähköjenkatkaisemiseen kuin ilkivalta.

2

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saattaahan kuitenkin olla, että joku alkoholia käyttävä nainen tykätä näistä miehistä.

    • Anonyymi

      Meidän rauhalliseen taloon muutti lapsiperhe jossa on ainakin viisi lasta lapsien annetaan juosta ja kirkua rapuissa mielensä mukaan. Minulle opetettiin lapsena että portaissa ei juosta eikä meluta. Nykyiset vanhemmat ei viitsi opettaa lapsiaan saavat nämä nykyajan taivaan taimet tehdä mitä lystäävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe