Marskin majan tilausravintola,sinänsä hienolla paikalla,mutta näin korona aikana se väkimäärä pienessä tilassa,ei minkäänlaisia turvavälejä,siellä jonotetaan nenä niskassa ja kierretään ahdasta noutopöytä, täytyy todellakin toivoa,ettei kellään ollut oireetonta tartuntaa ja levittänyt sitä .Käsidesiä oli kyllä tarjolla,mutta se ei auta aerosoli pisaroiden leviämiseen. Tuli aika epämiellyttävä olo kun useampikin ihminen siellä pärski Itse olin siellä erään seurueen mukana olosuhteiden pakosta.Täytyy sanoa että ihan liian ahdas tila ruokailuun,varsinkin näinä korona-aikoina. Eräänä elokuun päivänä 2020
Marskin majan tilausravintola
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kertohan tyhmälle, että mikä pakko Sinun oli kiertää sitä noutopöytää samalla sekunnilla muiden kanssa? Etkö olisi voinut odottaa sivummalla tai ulkona, että kiireisimmät ehtivät ensin? Vai ahneusko taas ajoi ihmistä? Etkö olisi voinut kysyä oliko mahdollisuutta ruokailla ulkotiloissa?
- Anonyymi
Kaikki lounasravintolat kiinni, ja heti. Lautaselle kerätää montaa eri sorttia sapuskaa, jokaista otinta ja juomakannua koskee joka syöjä. Samoilla käsillä voidellaan samalla veitsellä levite leivälle ja tungetaan suuhun. Toivoa todella sopii, ettei tullut tartuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki lounasravintolat kiinni, ja heti. Lautaselle kerätää montaa eri sorttia sapuskaa, jokaista otinta ja juomakannua koskee joka syöjä. Samoilla käsillä voidellaan samalla veitsellä levite leivälle ja tungetaan suuhun. Toivoa todella sopii, ettei tullut tartuntaa.
Niin, mutta mikä pakko Sinun oli ängetä sinne sekaan? Ahneus? Vietkö myös leivän lapsen suusta ja kasvomaskin vähävaraisen naamalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta mikä pakko Sinun oli ängetä sinne sekaan? Ahneus? Vietkö myös leivän lapsen suusta ja kasvomaskin vähävaraisen naamalta?
En ole lounaspaikoissa ja yleisötapahtumissa käynyt sitten maaliskuun. En ole viestiketjun aloittaja. Lounaspakkat heti kiinni. Taidat itse saada osuuden majalta, ahne pa..a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lounaspaikoissa ja yleisötapahtumissa käynyt sitten maaliskuun. En ole viestiketjun aloittaja. Lounaspakkat heti kiinni. Taidat itse saada osuuden majalta, ahne pa..a
Käänny paikallisen kansanedustajan puoleen. Kai hänellä jotain vaikutusvaltaa on. Tosin niin paljon mainostaa erästä syöttölää, että tuskin on intressissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851