Marskin majan tilausravintola

Anonyymi

Marskin majan tilausravintola,sinänsä hienolla paikalla,mutta näin korona aikana se väkimäärä pienessä tilassa,ei minkäänlaisia turvavälejä,siellä jonotetaan nenä niskassa ja kierretään ahdasta noutopöytä, täytyy todellakin toivoa,ettei kellään ollut oireetonta tartuntaa ja levittänyt sitä .Käsidesiä oli kyllä tarjolla,mutta se ei auta aerosoli pisaroiden leviämiseen. Tuli aika epämiellyttävä olo kun useampikin ihminen siellä pärski Itse olin siellä erään seurueen mukana olosuhteiden pakosta.Täytyy sanoa että ihan liian ahdas tila ruokailuun,varsinkin näinä korona-aikoina. Eräänä elokuun päivänä 2020

5

225

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kertohan tyhmälle, että mikä pakko Sinun oli kiertää sitä noutopöytää samalla sekunnilla muiden kanssa? Etkö olisi voinut odottaa sivummalla tai ulkona, että kiireisimmät ehtivät ensin? Vai ahneusko taas ajoi ihmistä? Etkö olisi voinut kysyä oliko mahdollisuutta ruokailla ulkotiloissa?

• Anonyymi

Kaikki lounasravintolat kiinni, ja heti. Lautaselle kerätää montaa eri sorttia sapuskaa, jokaista otinta ja juomakannua koskee joka syöjä. Samoilla käsillä voidellaan samalla veitsellä levite leivälle ja tungetaan suuhun. Toivoa todella sopii, ettei tullut tartuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki lounasravintolat kiinni, ja heti. Lautaselle kerätää montaa eri sorttia sapuskaa, jokaista otinta ja juomakannua koskee joka syöjä. Samoilla käsillä voidellaan samalla veitsellä levite leivälle ja tungetaan suuhun. Toivoa todella sopii, ettei tullut tartuntaa.

Niin, mutta mikä pakko Sinun oli ängetä sinne sekaan? Ahneus? Vietkö myös leivän lapsen suusta ja kasvomaskin vähävaraisen naamalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta mikä pakko Sinun oli ängetä sinne sekaan? Ahneus? Vietkö myös leivän lapsen suusta ja kasvomaskin vähävaraisen naamalta?

En ole lounaspaikoissa ja yleisötapahtumissa käynyt sitten maaliskuun. En ole viestiketjun aloittaja. Lounaspakkat heti kiinni. Taidat itse saada osuuden majalta, ahne pa..a

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lounaspaikoissa ja yleisötapahtumissa käynyt sitten maaliskuun. En ole viestiketjun aloittaja. Lounaspakkat heti kiinni. Taidat itse saada osuuden majalta, ahne pa..a

Käänny paikallisen kansanedustajan puoleen. Kai hänellä jotain vaikutusvaltaa on. Tosin niin paljon mainostaa erästä syöttölää, että tuskin on intressissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe