Petteri Ahomaan salarakas poseeraa Hymyssä ja Playboyssa. Miten lauluhommat tähän liittyykään vai onko pelkkä oikotie onneen. Silikoonia ja täytettä, onko mitään aitoa?
Johanna Kuvaja
Anonyymi
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Tissit on hyvät ja musiikki hyvää. Hyvä yhdistelmä. Kaunis ja rohkea.
- Anonyymi
Playboy on siis Portugalin Playboy johon pääsee jokainen ostarin pirkko joka viitsii vähän maksaa julkaisulle. Täysin mennyttä maailmaa koko playboy.
- Anonyymi
No miksi sitten Suomesta ei ole mennyt sinne kuin muutama? Kyllä sinne on vaikeampi päästä kuin Miss Suomeksi. Halukkaita sinne riittää koko Euroopasta, koska brändi on iso ja maineikas.
- Anonyymi
Mitä mieltä ootte Johannan Playboy-kuvasta, mikä tuli julki? Oon yllättynyt, että on noin kesy 😳
- Anonyymi
Upea kuva! Ja upea Lady!
- Anonyymi
Paras Playboy-tyttö Suomesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805