Voitko tulla...

Anonyymi

Työpaikan pihalle näkisin sinut.

99

293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se muija oo tänään siellä ostarilla töis. Löydät kotoa. Mee sinne jos asiaa

• Anonyymi

Mistä tiesit olen melkein siinä kohtaan..ihan luit ajatukset.kävelen sen kautta..

• Anonyymi

Kurkit ikkunasata ihan kurotuit..huomasin..muut ei nähny..siksi varmaan niin toimit. Muavaa työpäivää😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkit ikkunasata ihan kurotuit..huomasin..muut ei nähny..siksi varmaan niin toimit. Muavaa työpäivää😉

Oot palstasetä ollut jumppasalin ikkunan takana takapuolia ihastelemassa?

• Anonyymi

En ole siellä töissä enää.

• Anonyymi

Harmi!

• Anonyymi

Ai jaa, kävin sua etsimässä sieltä siis turhaan.
        sivulliselta

• Anonyymi

Kyll maar mää tule vaikk heti.

• Anonyymi

Ai Hämeentielle, siihen tavaratalon kulmalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai Hämeentielle, siihen tavaratalon kulmalle?

Kyrväkkäläntie 208

• Anonyymi

Minä voisin tulla Hämeentien varrelle :D naurattaa nää epätoivoiset vastailuni vaikka mikään epätoivoinen ole... kai

• Anonyymi

No Hämeentie on lähes joka kaupungissa joten mikään hyvä tunniste tuo ei ole.

• Anonyymi

Tule Porvoonkadulle

• Anonyymi

Älä ole ,,ärrällä siis..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole ,,ärrällä siis..

No ni herran rauhaa sinne ärkiskalle vaan

• Anonyymi

kävelen luultavasti pian tuolla lähistöllä.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tuolla viestillä?????? ja kenen kanssa kirjoitat? tiedät että en todellakaan hyväksy että tapailet ketään muuta ennen kuin me ollaan juteltu IRL meidän välit!

• Anonyymi

Joo huomasin siinä sillalla..teitä oli kaks misua siinä kävelemässä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla viestillä?????? ja kenen kanssa kirjoitat? tiedät että en todellakaan hyväksy että tapailet ketään muuta ennen kuin me ollaan juteltu IRL meidän välit!

Miksi et tee asialle jotain? Oletko huomannut että olet vähän uhkaava?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et tee asialle jotain? Oletko huomannut että olet vähän uhkaava?!

Toivottavasti tämä kommentti on osa palstasedän eli aloittajan yksinpuhelua. Yhtään lisää tämmöisiä samanhenkisiä ei mahtuis maailmaan mielellään ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo huomasin siinä sillalla..teitä oli kaks misua siinä kävelemässä,

Olivatko nämä kyseiset misut palstasetä jopa täysi-ikäisiä? Juu kyllä täällä töitä on ns kun ottaa silmän käteen ja katsoo.

• Anonyymi

En tänään. Mulla on muuta ohjelmaa kohta lähen meneen fillarilla eri suuntaan.

• Anonyymi

Sinulla on aina noita ihme selityksiä..ootko huomannut?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut. Koska pelkään ettei hän halua nähdä mua. Mutta oli mulla oikeesti muuta tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitis on noita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitis on noita

Arvaa..niin olikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitis on noita

Mitä nä occultisti täällä höpäjät?

• Miksi pihalle..? Eikö sisään saa tulla..?😁

• Anonyymi

Kylöä bussin sisälle yleensä tullaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tullaanko myös penkeille? Aika sottaista touhua

• Anonyymi kirjoitti:

On..🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En miettinyt tuollaista kyllä..

• Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

On..🤣

Mitä...

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä...

Mitä, mitä..?🤣

• Anonyymi

Et taida mahtua ovesta😂

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida mahtua ovesta😂

Välillä tekee tiukkaa..🤔

• Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

Välillä tekee tiukkaa..🤔

Apropoo palstasetä, aka susimies aka kaikki loput rekatut hahmot- tämä vasta lapsekas white trash- periodi oli nääs mänset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apropoo palstasetä, aka susimies aka kaikki loput rekatut hahmot- tämä vasta lapsekas white trash- periodi oli nääs mänset

Moni ei varmaan vieläkään myönnä tyhmyyttään tässä asiassa. Se vain lisää kärsimystä ns. Laastari pois ja parantumaan sielun pipistä. Korostan, että nicin nimimerkki viittaa naisen sukupuolielimeen, onko se uusi jännä asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ei varmaan vieläkään myönnä tyhmyyttään tässä asiassa. Se vain lisää kärsimystä ns. Laastari pois ja parantumaan sielun pipistä. Korostan, että nicin nimimerkki viittaa naisen sukupuolielimeen, onko se uusi jännä asia?

Ps minun nicci olisi, jos sellaista olisi varmaan esim krpänaamavttuilunmaster

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämäkin kommentti voi muka kuulua kuumeisesti ja epätoivosesti loukkaantumisen aihetta etsivää väkeä? Eihän se mene kuin yleiseen pöyristelytarkoitukseen sekä nk tuen kerjäämiseen suoraan sanoen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämäkin kommentti voi muka kuulua kuumeisesti ja epätoivosesti loukkaantumisen aihetta etsivää väkeä? Eihän se mene kuin yleiseen pöyristelytarkoitukseen sekä nk tuen kerjäämiseen suoraan sanoen

Ja lopuksi mikäli teilläpäin on kovasti esim pimpsukst mielessä tai kaiken keskiössä niin kannattaako sitä aina paljastaa itsensä vetämällä herneitä nenään muiden ilmaisunvapaudesta, joka ei todellakaan kuulu minkään verkkosoturin totalitarismin piiriin. Kerjäläisiä te olette haette populismia mikä ei ole mikään virkateko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi mikäli teilläpäin on kovasti esim pimpsukst mielessä tai kaiken keskiössä niin kannattaako sitä aina paljastaa itsensä vetämällä herneitä nenään muiden ilmaisunvapaudesta, joka ei todellakaan kuulu minkään verkkosoturin totalitarismin piiriin. Kerjäläisiä te olette haette populismia mikä ei ole mikään virkateko

Ja vielä kerran ei- teillä ei ole valtuuksia, mahdollisuuksia tai oikeuksia puuttua muiden ilmaisuun ja jos mitään muuta mihin ns nojata ei ole, niin koko juttu vaikuttaa saippuakuplalta🤦‍♀️

• Anonyymi

Nössöt ei pää kestäny pientä isolationia. Juu ei rintamalle mitään asiaa ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nössöt ei pää kestäny pientä isolationia. Juu ei rintamalle mitään asiaa ainakaan

I could get killed by my own troops or win it all, but my head is solid

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I could get killed by my own troops or win it all, but my head is solid

Oliko verkkototilat toti loukkaavaa nyt? Mee oikeisiin töihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko verkkototilat toti loukkaavaa nyt? Mee oikeisiin töihin

Niin eikö esim ns verkon lähityöryhmällä ole vähän niinku oikeaakin tekemistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eikö esim ns verkon lähityöryhmällä ole vähän niinku oikeaakin tekemistä?

Miksi minun monet tiedot infrasta hakkaa monen fantasiat mennen tullen? Se on vähän pelottavaa jopa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun monet tiedot infrasta hakkaa monen fantasiat mennen tullen? Se on vähän pelottavaa jopa.

Tuu tuu tukarirulla annappa itkun tulla. Viimeistelyriimi, vassokuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu tuu tukarirulla annappa itkun tulla. Viimeistelyriimi, vassokuu

Ps minä vihaan tukareita aivan yli kaiken

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps minä vihaan tukareita aivan yli kaiken

Tukari on tyhmä aisankannattaja sukupuolesta riippumatta, esim joku mumma taivalkoskelta, joka vaatii poliiseille lisää oikeuksia mm kotietsintään terrorismin varjolla ihan melkein mielijohteesta käsin tietämättä aiheesta mitään. Huutaa esim tervetuloa, ei ole mitään salattavaa. Kenelläpä olisi, mutta kuulostaa dystooppiselta mikäli tätä tulisi todistaa tarvittaessa esim viikottain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukari on tyhmä aisankannattaja sukupuolesta riippumatta, esim joku mumma taivalkoskelta, joka vaatii poliiseille lisää oikeuksia mm kotietsintään terrorismin varjolla ihan melkein mielijohteesta käsin tietämättä aiheesta mitään. Huutaa esim tervetuloa, ei ole mitään salattavaa. Kenelläpä olisi, mutta kuulostaa dystooppiselta mikäli tätä tulisi todistaa tarvittaessa esim viikottain.

Viimeksi esim joskus kolmekymmentäluvulla olleet oikeutettuja matkustajakotiin tupatsarkastuksiin ns siveyssyistä, joten trauma ehkä peruja tuolta ajalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi esim joskus kolmekymmentäluvulla olleet oikeutettuja matkustajakotiin tupatsarkastuksiin ns siveyssyistä, joten trauma ehkä peruja tuolta ajalta

Suomen kansa sanoo vieläkin mää mää ja bää bää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko takaosa koviksille

• Anonyymi

Tule vaan, laitappa sellaista lyhyempää päälle, että saan vähän piristystä päivään.

• Anonyymi

Suloinen;)

• Anonyymi

Ystävystyisimme heti?

• Anonyymi

sopivan sottaista meille. 💖

• Anonyymi

En tule sitä varten, koska piilottelet kuitenkin itse jossain. Haluan nähdä minäkin sinut. Yhtä lailla sinä ilahdutat minua hymylläsj, ja olemuksellasi💓

• Anonyymi

Tänään meni vähän myöhäsempään pihalle meno, harmi 😏

• Anonyymi

Missä??

• Anonyymi

Vähän myöhässä , sori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän myöhässä , sori

Ala kertoo missä olet?????

• Anonyymi

Jos on jo kahtena päivänä ollut työpaikan pihassa, eikä häntä ole nähnyt, niin pitääkö vielä huomennakin? 🙄

• Anonyymi

Kyllä pitää. Ota mallia tästä japanilaisesta Hachiko koirasta, joka isäntänsä kuoltua meni joka päivä juna-asemalle odottamaan tätä töistä kotiin 9 vuoden ajan.

• Anonyymi

Tietysti pitää.

• Anonyymi

En kyllä enää seuraavalla viikolla tule, eri vuorokin. Enkä ole edes nähnyt häntä missään katselemassa. 🤨

• Anonyymi

Eilen ja tänään juteltu joka on mukavaa kieltämättä

• Anonyymi

Huomenna tuun, kyl sä varmaan tiiät.

• Anonyymi

Kumman työpaikka kyseessä vai molempien?
      Voitko antaa jonkin tunnisteen vai onko tämä vaan leikkiä sulle?
      Naiset vastaa naisille tyyliin kuten palstalla tapana.

• Anonyymi

Miehen työpaikka..vapaa kulku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työpaikka..vapaa kulku

Miksi sä kerrot sen vasta sitten, kun olet kirjoitellut noin 10 naisen kanssa kuvitellen ties mitä? Oletko bi-seksuaali?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä kerrot sen vasta sitten, kun olet kirjoitellut noin 10 naisen kanssa kuvitellen ties mitä? Oletko bi-seksuaali?

Täällä palstalla kyllä miehillä on vientiä, onneksi olkoon m i e h i l l e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla kyllä miehillä on vientiä, onneksi olkoon m i e h i l l e

Niinpä ksi esim tässä sinun pseudotodellisuudessa palstasetä kun esität naisia, jotka on avoimia eri seikkailuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt menee palstasetä sekä aloittaja jo varsin huvittavaksi. Tästä mm näkee, että sinä pidät tätä tuhertelua seksuaalista tekoa vastaavana. Ei siinä vielä mitään, mutta roskasakki saattaa ehdollistua samantapaisen ajatteluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt menee palstasetä sekä aloittaja jo varsin huvittavaksi. Tästä mm näkee, että sinä pidät tätä tuhertelua seksuaalista tekoa vastaavana. Ei siinä vielä mitään, mutta roskasakki saattaa ehdollistua samantapaisen ajatteluun

Ja se on varsin noloa se, kuten korkeampi minänne ns varsin hyvin tietää, heh hee

• Anonyymi

okei. voit lopettaa tuon jo, palstailu on loppu jo kohdallani, lopetan tämän puuhan täysin.

nyt ymmärrät, että loppu kaikelle on.

moi.

• Anonyymi

Eihän tämä nyt multa ollut. Haloo. En mä tollasta kirjoita koskaan.

• Anonyymi

Palstailu on loppu mutta tänne vaan kirjoitat. Älykön näppikselta tuo selvästi. Miksi et sano suoraan, että kirjoitat muille mutta et enää hänelle. Ihastus ehti vaihtua jo. Puhu suoraan, äläkä ali-arvioi toisen älyä vaikka itse vajakki oletkin.
        sivusta

• Anonyymi

"nyt ymmärrät, että loppu kaikelle on."
        Ooksä joku joka on ihan tosissaan että tuosta pitäisi tunnistaa itsensä jonkun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mut tunnisti kyllä..paa pientä päälle niin kivempi katella sano bussikuski..sori♡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä itsensä kanssa keskustelua käyvä palstasetä ole koskaan tosissaan yhtään missään. Mutta. Oletko sinä tosissasi kun revit hermojasi riekaleiksi jostain syystä kun et näitä anonyymeja kirjoittajia tunnista? Hän ei ole fiksaatiosi kohde varmastikaan, vai mitä mieltä olet hombre? Nämä sinun mielikuvat on sinun mielikuvia ja hyvin moukkamaisia sellaisia, näet toisen sellaisena kuin itse olet ja kuva ei ole kovin hyvä. Pää irti ahterista niin ei ahrista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstailu on loppu mutta tänne vaan kirjoitat. Älykön näppikselta tuo selvästi. Miksi et sano suoraan, että kirjoitat muille mutta et enää hänelle. Ihastus ehti vaihtua jo. Puhu suoraan, äläkä ali-arvioi toisen älyä vaikka itse vajakki oletkin.
        sivusta

Onko sulla kaikki aivan okei? No ei taida

• Anonyymi

Oli se ihana aika kun nähtiin ohimenneen melkein päivittäin, siellä pihassa! Kaipaan sitä aikaa.Viimeksi nähtiin 6.3,vihje. A-nainen

• Anonyymi

En todellakaan tule.

• Anonyymi

Sama täällä...en tule!

• Anonyymi

minä voisin joskus tulla kurkkimaan. mutta en tänään.

• Anonyymi

Juu mulla on kans kalenterissa aina ollu tilaa keskustelulle, itse edistänyt asiaa mm kysymällä oliko sitä asiaa

• Anonyymi

Meille ja sunkin työpaikalle pitää kyllä tulla ihan sisälle että näkee.Voisit kyllä tulla käväsemään.Mä edelleenkin voin tarjota kahvit.

• Anonyymi

Ei mitään sormisyötävää kylkeen?

• Anonyymi

Majoittaisit minut vai?

• Anonyymi

Siellä missä törmättiin yleensä/ nähtiin, ei pääsee enää. Sun firma on muuttunut sieltä pois.....

• Anonyymi

Talo on purettu, rakennettu uusi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talo on purettu, rakennettu uusi....

Sairaala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaala?

Ei. Mutta olin sairaalassa.

• Anonyymi

Oletko mennyt ohi sitten?

• Anonyymi

Ethän asu edes siellä enää?

• Anonyymi

Niuvanniemen pihassa ei olla nähty.

• Anonyymi

No ei siitä muuta voi ku ohi mennä 😄

• Anonyymi

Mitä tapahtunut tuolloin?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe