Työpaikan pihalle näkisin sinut.
Voitko tulla...
99
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se muija oo tänään siellä ostarilla töis. Löydät kotoa. Mee sinne jos asiaa
- Anonyymi
Mistä tiesit olen melkein siinä kohtaan..ihan luit ajatukset.kävelen sen kautta..
- Anonyymi
Kurkit ikkunasata ihan kurotuit..huomasin..muut ei nähny..siksi varmaan niin toimit. Muavaa työpäivää😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurkit ikkunasata ihan kurotuit..huomasin..muut ei nähny..siksi varmaan niin toimit. Muavaa työpäivää😉
Oot palstasetä ollut jumppasalin ikkunan takana takapuolia ihastelemassa?
- Anonyymi
En ole siellä töissä enää.
- Anonyymi
Harmi!
- Anonyymi
Ai jaa, kävin sua etsimässä sieltä siis turhaan.
sivulliselta
- Anonyymi
Kyll maar mää tule vaikk heti.
- Anonyymi
Ai Hämeentielle, siihen tavaratalon kulmalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Hämeentielle, siihen tavaratalon kulmalle?
Kyrväkkäläntie 208
- Anonyymi
Minä voisin tulla Hämeentien varrelle :D naurattaa nää epätoivoiset vastailuni vaikka mikään epätoivoinen ole... kai
- Anonyymi
No Hämeentie on lähes joka kaupungissa joten mikään hyvä tunniste tuo ei ole.
- Anonyymi
Tule Porvoonkadulle
- Anonyymi
Älä ole ,,ärrällä siis..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole ,,ärrällä siis..
No ni herran rauhaa sinne ärkiskalle vaan
- Anonyymi
kävelen luultavasti pian tuolla lähistöllä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla viestillä?????? ja kenen kanssa kirjoitat? tiedät että en todellakaan hyväksy että tapailet ketään muuta ennen kuin me ollaan juteltu IRL meidän välit!
- Anonyymi
Joo huomasin siinä sillalla..teitä oli kaks misua siinä kävelemässä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla viestillä?????? ja kenen kanssa kirjoitat? tiedät että en todellakaan hyväksy että tapailet ketään muuta ennen kuin me ollaan juteltu IRL meidän välit!
Miksi et tee asialle jotain? Oletko huomannut että olet vähän uhkaava?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tee asialle jotain? Oletko huomannut että olet vähän uhkaava?!
Toivottavasti tämä kommentti on osa palstasedän eli aloittajan yksinpuhelua. Yhtään lisää tämmöisiä samanhenkisiä ei mahtuis maailmaan mielellään ainakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo huomasin siinä sillalla..teitä oli kaks misua siinä kävelemässä,
Olivatko nämä kyseiset misut palstasetä jopa täysi-ikäisiä? Juu kyllä täällä töitä on ns kun ottaa silmän käteen ja katsoo.
- Anonyymi
En tänään. Mulla on muuta ohjelmaa kohta lähen meneen fillarilla eri suuntaan.
- Anonyymi
Sinulla on aina noita ihme selityksiä..ootko huomannut?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut. Koska pelkään ettei hän halua nähdä mua. Mutta oli mulla oikeesti muuta tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis on noita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis on noita
Arvaa..niin olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis on noita
Mitä nä occultisti täällä höpäjät?
Miksi pihalle..? Eikö sisään saa tulla..?😁
- Anonyymi
Kylöä bussin sisälle yleensä tullaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullaanko myös penkeille? Aika sottaista touhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullaanko myös penkeille? Aika sottaista touhua
En miettinyt tuollaista kyllä..
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
On..🤣
Mitä...
- Anonyymi
Et taida mahtua ovesta😂
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Välillä tekee tiukkaa..🤔
Apropoo palstasetä, aka susimies aka kaikki loput rekatut hahmot- tämä vasta lapsekas white trash- periodi oli nääs mänset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apropoo palstasetä, aka susimies aka kaikki loput rekatut hahmot- tämä vasta lapsekas white trash- periodi oli nääs mänset
Moni ei varmaan vieläkään myönnä tyhmyyttään tässä asiassa. Se vain lisää kärsimystä ns. Laastari pois ja parantumaan sielun pipistä. Korostan, että nicin nimimerkki viittaa naisen sukupuolielimeen, onko se uusi jännä asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni ei varmaan vieläkään myönnä tyhmyyttään tässä asiassa. Se vain lisää kärsimystä ns. Laastari pois ja parantumaan sielun pipistä. Korostan, että nicin nimimerkki viittaa naisen sukupuolielimeen, onko se uusi jännä asia?
Ps minun nicci olisi, jos sellaista olisi varmaan esim krpänaamavttuilunmaster
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämäkin kommentti voi muka kuulua kuumeisesti ja epätoivosesti loukkaantumisen aihetta etsivää väkeä? Eihän se mene kuin yleiseen pöyristelytarkoitukseen sekä nk tuen kerjäämiseen suoraan sanoen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämäkin kommentti voi muka kuulua kuumeisesti ja epätoivosesti loukkaantumisen aihetta etsivää väkeä? Eihän se mene kuin yleiseen pöyristelytarkoitukseen sekä nk tuen kerjäämiseen suoraan sanoen
Ja lopuksi mikäli teilläpäin on kovasti esim pimpsukst mielessä tai kaiken keskiössä niin kannattaako sitä aina paljastaa itsensä vetämällä herneitä nenään muiden ilmaisunvapaudesta, joka ei todellakaan kuulu minkään verkkosoturin totalitarismin piiriin. Kerjäläisiä te olette haette populismia mikä ei ole mikään virkateko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi mikäli teilläpäin on kovasti esim pimpsukst mielessä tai kaiken keskiössä niin kannattaako sitä aina paljastaa itsensä vetämällä herneitä nenään muiden ilmaisunvapaudesta, joka ei todellakaan kuulu minkään verkkosoturin totalitarismin piiriin. Kerjäläisiä te olette haette populismia mikä ei ole mikään virkateko
Ja vielä kerran ei- teillä ei ole valtuuksia, mahdollisuuksia tai oikeuksia puuttua muiden ilmaisuun ja jos mitään muuta mihin ns nojata ei ole, niin koko juttu vaikuttaa saippuakuplalta🤦♀️
- Anonyymi
Nössöt ei pää kestäny pientä isolationia. Juu ei rintamalle mitään asiaa ainakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nössöt ei pää kestäny pientä isolationia. Juu ei rintamalle mitään asiaa ainakaan
I could get killed by my own troops or win it all, but my head is solid
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I could get killed by my own troops or win it all, but my head is solid
Oliko verkkototilat toti loukkaavaa nyt? Mee oikeisiin töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko verkkototilat toti loukkaavaa nyt? Mee oikeisiin töihin
Niin eikö esim ns verkon lähityöryhmällä ole vähän niinku oikeaakin tekemistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eikö esim ns verkon lähityöryhmällä ole vähän niinku oikeaakin tekemistä?
Miksi minun monet tiedot infrasta hakkaa monen fantasiat mennen tullen? Se on vähän pelottavaa jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun monet tiedot infrasta hakkaa monen fantasiat mennen tullen? Se on vähän pelottavaa jopa.
Tuu tuu tukarirulla annappa itkun tulla. Viimeistelyriimi, vassokuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu tuu tukarirulla annappa itkun tulla. Viimeistelyriimi, vassokuu
Ps minä vihaan tukareita aivan yli kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps minä vihaan tukareita aivan yli kaiken
Tukari on tyhmä aisankannattaja sukupuolesta riippumatta, esim joku mumma taivalkoskelta, joka vaatii poliiseille lisää oikeuksia mm kotietsintään terrorismin varjolla ihan melkein mielijohteesta käsin tietämättä aiheesta mitään. Huutaa esim tervetuloa, ei ole mitään salattavaa. Kenelläpä olisi, mutta kuulostaa dystooppiselta mikäli tätä tulisi todistaa tarvittaessa esim viikottain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukari on tyhmä aisankannattaja sukupuolesta riippumatta, esim joku mumma taivalkoskelta, joka vaatii poliiseille lisää oikeuksia mm kotietsintään terrorismin varjolla ihan melkein mielijohteesta käsin tietämättä aiheesta mitään. Huutaa esim tervetuloa, ei ole mitään salattavaa. Kenelläpä olisi, mutta kuulostaa dystooppiselta mikäli tätä tulisi todistaa tarvittaessa esim viikottain.
Viimeksi esim joskus kolmekymmentäluvulla olleet oikeutettuja matkustajakotiin tupatsarkastuksiin ns siveyssyistä, joten trauma ehkä peruja tuolta ajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi esim joskus kolmekymmentäluvulla olleet oikeutettuja matkustajakotiin tupatsarkastuksiin ns siveyssyistä, joten trauma ehkä peruja tuolta ajalta
Suomen kansa sanoo vieläkin mää mää ja bää bää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko takaosa koviksille
- Anonyymi
Tule vaan, laitappa sellaista lyhyempää päälle, että saan vähän piristystä päivään.
- Anonyymi
Suloinen;)
- Anonyymi
Ystävystyisimme heti?
- Anonyymi
sopivan sottaista meille. 💖
- Anonyymi
En tule sitä varten, koska piilottelet kuitenkin itse jossain. Haluan nähdä minäkin sinut. Yhtä lailla sinä ilahdutat minua hymylläsj, ja olemuksellasi💓
- Anonyymi
Tänään meni vähän myöhäsempään pihalle meno, harmi 😏
- Anonyymi
Missä??
- Anonyymi
Vähän myöhässä , sori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän myöhässä , sori
Ala kertoo missä olet?????
- Anonyymi
Jos on jo kahtena päivänä ollut työpaikan pihassa, eikä häntä ole nähnyt, niin pitääkö vielä huomennakin? 🙄
- Anonyymi
Kyllä pitää. Ota mallia tästä japanilaisesta Hachiko koirasta, joka isäntänsä kuoltua meni joka päivä juna-asemalle odottamaan tätä töistä kotiin 9 vuoden ajan.
- Anonyymi
Tietysti pitää.
- Anonyymi
En kyllä enää seuraavalla viikolla tule, eri vuorokin. Enkä ole edes nähnyt häntä missään katselemassa. 🤨
- Anonyymi
Eilen ja tänään juteltu joka on mukavaa kieltämättä
- Anonyymi
Huomenna tuun, kyl sä varmaan tiiät.
- Anonyymi
Kumman työpaikka kyseessä vai molempien?
Voitko antaa jonkin tunnisteen vai onko tämä vaan leikkiä sulle?
Naiset vastaa naisille tyyliin kuten palstalla tapana.- Anonyymi
Miehen työpaikka..vapaa kulku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen työpaikka..vapaa kulku
Miksi sä kerrot sen vasta sitten, kun olet kirjoitellut noin 10 naisen kanssa kuvitellen ties mitä? Oletko bi-seksuaali?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä kerrot sen vasta sitten, kun olet kirjoitellut noin 10 naisen kanssa kuvitellen ties mitä? Oletko bi-seksuaali?
Täällä palstalla kyllä miehillä on vientiä, onneksi olkoon m i e h i l l e
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla kyllä miehillä on vientiä, onneksi olkoon m i e h i l l e
Niinpä ksi esim tässä sinun pseudotodellisuudessa palstasetä kun esität naisia, jotka on avoimia eri seikkailuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee palstasetä sekä aloittaja jo varsin huvittavaksi. Tästä mm näkee, että sinä pidät tätä tuhertelua seksuaalista tekoa vastaavana. Ei siinä vielä mitään, mutta roskasakki saattaa ehdollistua samantapaisen ajatteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee palstasetä sekä aloittaja jo varsin huvittavaksi. Tästä mm näkee, että sinä pidät tätä tuhertelua seksuaalista tekoa vastaavana. Ei siinä vielä mitään, mutta roskasakki saattaa ehdollistua samantapaisen ajatteluun
Ja se on varsin noloa se, kuten korkeampi minänne ns varsin hyvin tietää, heh hee
- Anonyymi
okei. voit lopettaa tuon jo, palstailu on loppu jo kohdallani, lopetan tämän puuhan täysin.
nyt ymmärrät, että loppu kaikelle on.
moi.- Anonyymi
Eihän tämä nyt multa ollut. Haloo. En mä tollasta kirjoita koskaan.
- Anonyymi
Palstailu on loppu mutta tänne vaan kirjoitat. Älykön näppikselta tuo selvästi. Miksi et sano suoraan, että kirjoitat muille mutta et enää hänelle. Ihastus ehti vaihtua jo. Puhu suoraan, äläkä ali-arvioi toisen älyä vaikka itse vajakki oletkin.
sivusta - Anonyymi
"nyt ymmärrät, että loppu kaikelle on."
Ooksä joku joka on ihan tosissaan että tuosta pitäisi tunnistaa itsensä jonkun? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä joku joka on ihan tosissaan että tuosta pitäisi tunnistaa itsensä jonkun?Sori mut tunnisti kyllä..paa pientä päälle niin kivempi katella sano bussikuski..sori♡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksä joku joka on ihan tosissaan että tuosta pitäisi tunnistaa itsensä jonkun?Ei tämä itsensä kanssa keskustelua käyvä palstasetä ole koskaan tosissaan yhtään missään. Mutta. Oletko sinä tosissasi kun revit hermojasi riekaleiksi jostain syystä kun et näitä anonyymeja kirjoittajia tunnista? Hän ei ole fiksaatiosi kohde varmastikaan, vai mitä mieltä olet hombre? Nämä sinun mielikuvat on sinun mielikuvia ja hyvin moukkamaisia sellaisia, näet toisen sellaisena kuin itse olet ja kuva ei ole kovin hyvä. Pää irti ahterista niin ei ahrista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstailu on loppu mutta tänne vaan kirjoitat. Älykön näppikselta tuo selvästi. Miksi et sano suoraan, että kirjoitat muille mutta et enää hänelle. Ihastus ehti vaihtua jo. Puhu suoraan, äläkä ali-arvioi toisen älyä vaikka itse vajakki oletkin.
sivustaOnko sulla kaikki aivan okei? No ei taida
- Anonyymi
Oli se ihana aika kun nähtiin ohimenneen melkein päivittäin, siellä pihassa! Kaipaan sitä aikaa.Viimeksi nähtiin 6.3,vihje. A-nainen
- Anonyymi
En todellakaan tule.
- Anonyymi
Sama täällä...en tule!
- Anonyymi
minä voisin joskus tulla kurkkimaan. mutta en tänään.
- Anonyymi
Juu mulla on kans kalenterissa aina ollu tilaa keskustelulle, itse edistänyt asiaa mm kysymällä oliko sitä asiaa
- Anonyymi
Meille ja sunkin työpaikalle pitää kyllä tulla ihan sisälle että näkee.Voisit kyllä tulla käväsemään.Mä edelleenkin voin tarjota kahvit.
- Anonyymi
Ei mitään sormisyötävää kylkeen?
- Anonyymi
Majoittaisit minut vai?
- Anonyymi
Siellä missä törmättiin yleensä/ nähtiin, ei pääsee enää. Sun firma on muuttunut sieltä pois.....
- Anonyymi
Talo on purettu, rakennettu uusi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talo on purettu, rakennettu uusi....
Sairaala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaala?
Ei. Mutta olin sairaalassa.
- Anonyymi
Oletko mennyt ohi sitten?
- Anonyymi
Ethän asu edes siellä enää?
- Anonyymi
Niuvanniemen pihassa ei olla nähty.
- Anonyymi
No ei siitä muuta voi ku ohi mennä 😄
- Anonyymi
Mitä tapahtunut tuolloin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223