R-kioski ja posti

Anonyymi

Onko nyt tosiaankin niin , ettei yhtä hemmetin posti kyetä auki pitämään, ?
Johan nyt on markkinat.
Toivottavasti R-kioskin pitäjä antaa julkisen selvityksen .

16

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtuu pitäjä.

    • Anonyymi

      Onko joku kuullut rikastuneeta R-kioski yrittäjästä? Tuollainen kuitenkin työllistää useamman ihmisen.

      Nyt kun työntekijät jokanuhassa eivät edes saa korostetusti tulla töihin ja pakko tottakai maksaa kuitenkin täysi palkka, niin saa siinä Lottoa ja purkkaa myydä, että kannattavana pysyisi...

      Vaihtuu seuraavakin yrittäjä, kunhan voimat ja/tai rahat loppuvat.

      • Anonyymi

        Joopa joo... työllistää se jos saa palkkaa. kun palkka kaikesta raatamisesta oli 1300 miinus verot niin kyllä välillä piti sairastaa


    • Anonyymi

      Jos tuo olisi totta n niin mikään R-kioskin posti tai koko kioski ei olisi enää pystyssä , vois hiukan kunnioittaa kansalaisten älyä , ettei ihan perättömiä ala julkisesti esittään .

      Taitaa olla osaamattomuus ja ties mitä muuta,, taustalla.

      • Anonyymi

        Osaamattomuuspa hyvinkin. Ilman aiempaa yrittäjäkokemusta ja vajaan vuoden ollu jkl ärrän kassalla. Eipä semmoisilla eväillä putiikki pystyssä pysy.


    • Anonyymi

      Veikkaan että tuli karu totuus vastaan. Oletti varmaan että rikastuu katsomalla sivusta. Mut olisikin joutunut itse tekemään myös töitä.
      Jo alkuun kun irtisanoi vanhoja työntekijöitä sen takia etteivät sovi imagoon alkoi alamäki. Ei kukaan tollaseen paikkaan töihin halua. Ja ilmeisesti jokunen myös irtisanoi itsensä hänen aikaan.
      Toivottavasti nyt uusi pitäjä saa korjattua tämän tyttösen teot. Hänellä tais kuitenkin olla useampi kioski pyörityksessä.
      Autetaan häntä ja jatketaan käyntiä samaan vanhaan malliin!

      • Anonyymi

        Itseasiassa oli meikein aina itse se pitäjä töissä. Sunnuntaisi myös tuntui aina itse vaan olevan, jolloin tarvinut maksaa muille palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa oli meikein aina itse se pitäjä töissä. Sunnuntaisi myös tuntui aina itse vaan olevan, jolloin tarvinut maksaa muille palkkaa.

        Kun ei ollut enään työntekijöitä. Itse näin sen vaan kerran siellä ja oli niin hapan naama että hohhoijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ollut enään työntekijöitä. Itse näin sen vaan kerran siellä ja oli niin hapan naama että hohhoijaa

        Juu hymyä oli turha odottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu hymyä oli turha odottaa

        Et ole ollut töissä R kioskilla.Tutustu heidän työaikoihinsa,taukoihin yms,ei paljon hymyilytä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollut töissä R kioskilla.Tutustu heidän työaikoihinsa,taukoihin yms,ei paljon hymyilytä!

        No tauot selviää sopparista minkä tekee yrittäjän kanssa. Kirjallisesti.Jos niistä lipsuu niin en ihmettele. älyluurit pois käytöstä, työ ajalla niin asia on kunnossa. Paitsi niiltä joilla on addikti siihen luuriin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tauot selviää sopparista minkä tekee yrittäjän kanssa. Kirjallisesti.Jos niistä lipsuu niin en ihmettele. älyluurit pois käytöstä, työ ajalla niin asia on kunnossa. Paitsi niiltä joilla on addikti siihen luuriin. :)

        Aivan asiaa. Tänä päivänä kaikki vahtaa siihen luuriin. Tein tässä testin kaverin kanssa. Pyysin laittaan tekstarin mulle. Olin "kaupassa" puhelin piippas... yli 6 ihmistä katsoi luuriaan. :) Ja pettyneenä laittoi taskuun. :) Toistimme saman eri paikassa. Sama tulos :)


    • Anonyymi

      Ei oo helppoo ärräkauppiaan työ. Itse olet kaikesta vastuussa rahallisesti, mutta ketju sanelee ehdot, ottaa vuokraa kaikista laitteista ja tuuppaa isot määrät tavaraa mitä kukaan ei edes halua ostaa. Lisäksi ketju vie sitten melkein puolet tuloksesta. Siitä omasta puolikkaasta makselet paikkavuokrat, vartioinnin, sähköt, palkat, tavarat, yms. Sitten jos jää jotain niin voit maksaa itelles palkkaa.
      Niin ja vaatimuksena on vähintään 50 tuntia/viikko.

      Ehkä jossain hesassa saattaa olla kannattavaa, mutta täällä keski-suomessa joudut itse tekemään kaikki illat ja viikonloput että jää edes jotain omaankin pussiin

    • Anonyymi

      Tänään 23.8 klo 11:10 ovet kiinni ja säpissä. Maksavia asiakkaita jatkuvasti ovella.... On tämä yksi iso vitsi!!

    • Anonyymi

      Loppuu koko paska

      • Anonyymi

        ei olis kyllä mikään ihme.jatkuvaa kadehtimista ja haukkumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe