Niskan Liete, Imatra

Anonyymi

Imen Lietteen uimarannalla tai venerannalla ukkomiehen kyrpää ja nielen spermat. Paikalla usein aamulla ennen yhdeksää ja iltapäivällä kolmen neljän aikaan. Laita viestiä tänne tai runkkupaikat-kartan pisteelle.

68

2554

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viestittele vaikka persikka.net sivun kautta.

    • Anonyymi

      Tänään taas Lietteellä uimarannalla tai venerannalla vanhempi mies imee ukkomiehen kyrpää loppuun asti.

    • Anonyymi

      Nyt voi taas kodassa ja vessoissa touhuta aika hyvin, kun uimakausi on ohi.
      Onkin alkanut vilkastua ranta.

    • Anonyymi

      Mukavasti on vilkastunut uimarannan touhut. Aikaisin aamulla jo löytyy imettäjää /imijää ja vauhti vaan kiihtyy iltaa kohti.
      Asentelevat rannalle näköjään pari katulamppua, joten yölläkin näkee minkälaisen kaverin kanssa tulee puuhailtua ;)

    • Anonyymi

      pitääpä käydä katsomassa jos vaikka osuttais samoihin aikoihin anna pieni vinkki mistä tunnistan

      • Anonyymi

        Olen valtava aanus aukko levällään voi pökkiä vaikka halolla kera lietteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valtava aanus aukko levällään voi pökkiä vaikka halolla kera lietteen

        Missä päin näin hyvä reikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin näin hyvä reikä

        Kirjoita [email protected] saat kyrpää


    • Anonyymi

      Pari kertaa nyt käynyt ihan kattelemassa ja molemmilla kerroilla saanut laueta päälle 50v äijän suuhun.
      Pitää taas joku päivä käväistä kolmen aikoihin.

    • Anonyymi

      Aikaisin aamulla, 7-10 aikaan imijä paikalla aika usein. Ilmoittelen tuolla runkkupaikat-kartan pisteellä.

      • Anonyymi

        Aamulla on rauhallista touhuta rannalla. Itse usein käyn kattelemassa, olisko vaikka ukkomiehiä imettämässä kalujaan.


    • Anonyymi

      Aika hyvin on etenkin iltaisin äijiä touhuamassa kodassa tai rannan pukusuojassa. Itse saanut aamuisin hyvät imut töihin mennessä.

      • Anonyymi

        Aamukävelyllä tulee imettyä äijiä Lietteellä. Hyvät lastit on nieltyä monet kerrat.


    • Anonyymi

      Ukkomiestä imettämään kullia Lietteelle aamuisin? Imen vaikka kodassa loppuun asti ja nielen spermat.

    • Anonyymi

      Kodalla taas toimintaa. Itse imen ukkomiehiä aamuisin, hämärän aikaan.

    • Anonyymi

      Rannalla on taas toiminta vilkastunut. Miehiä cruisailemassa uimarannan parkissa ja rannan pukusuojan lähellä. Laita reilusti viestiä, jos haluat kunnon imut, joko persikka.net tai cruisingmap.net pisteelle.

    • Anonyymi

      Jos uimarannalla tai kodassa on porukkaa, niin venerannalla voi imeä ja runkkailla.

      • Anonyymi

        Venerannalla on aika monet spermat tullut nieltyä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venerannalla on aika monet spermat tullut nieltyä ;)

        Eilen viimeksi imin ja nielin venerannalla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen viimeksi imin ja nielin venerannalla :)

        Viikon loppuna uimarannan parkissa upea ukkomiehen kulli suussani myös.


    • Anonyymi

      Aamukävelyllä oon saanut mukavasti kullia suuhun uimarannan pukusuojassa, sekä venerannalla jos uimarannalla on ollut porukkaa.

    • Anonyymi

      Liian pitkä aika siitä, kun on viimeksi saanut imeä tuntemattoman kyrpää. Pitäisi löytää joku vakinainen isokyrpäinen, joka ruiskisi suun täyteen kerran viikossa.

      • Anonyymi

        Aika hyvin minä oon saanut tuolla Lietteellä tai venerannalla imettävää. Ukkomiehiä enimmäkseen käynyt tyhjentämässä spermat mun suuhun. Oon toki laittanut ensin ilmoituksen tuonne runkkupaikat-kartalle, että olen paikalla ja imen sekä nielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin minä oon saanut tuolla Lietteellä tai venerannalla imettävää. Ukkomiehiä enimmäkseen käynyt tyhjentämässä spermat mun suuhun. Oon toki laittanut ensin ilmoituksen tuonne runkkupaikat-kartalle, että olen paikalla ja imen sekä nielen.

        Pari kertaa itse käyny rannalla imettämässä .
        Kodassa kerran ja kerran pukukopissa.
        Kummallakin kerralla eri imuri,mutta molemmat nieli.
        Kyllä siellä pallit tyhjenee jos vaan saa sovittua ajan imuhaluisen kaverin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin minä oon saanut tuolla Lietteellä tai venerannalla imettävää. Ukkomiehiä enimmäkseen käynyt tyhjentämässä spermat mun suuhun. Oon toki laittanut ensin ilmoituksen tuonne runkkupaikat-kartalle, että olen paikalla ja imen sekä nielen.

        Huh sitä kiiman määrää, kun laskee vieraalta housut ja esille tulee sellainen 20 senttinen, paksu ja isoilla kiveksillä oleva kulli. Aivan mahtava imeä sellainen loppuun asti. Upea tunne kun laukeaa ja tulee oikein paljon spermaa.


    • Anonyymi

      Itse olen huomannut, että moni mies vaan istuu kuin liimattuna autossaan parkissa ja sitten valitetaan, ettei mitään tapahdu.
      Kyllä sieltä autosta pitää nousta ylös ja ulos ja tulla rannalle kävelemään. Siinä sitten juttelua ja kyllä siitä sitten huomaa, onko molemmat samalla asialla rannalla.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu! Pari kertaa pyörinyt rannalla pukusuojan lähellä, valmiina ottamaan suihin, mutta parkissa olevissa autoissa tyypit vaan istuu ja kattelee rannalle päin.
        Ehkä kaikissa autoissa ei ole avautuvia ovia vakiovarusteena.


    • Anonyymi

      Kesä alkanut ja aikaisin aamullakin jo saa kullia imettäväksi. Kyllä sperma aamuseisokista on parasta!

    • Anonyymi

      Onko siellä yhtään naista imemässä ja nielemässä?

      En mä miesten välittäis antaa imee.

      • Anonyymi

        Jos oikeasti haluaa imettää, niin ei ole väliä imeekö mies vai nainen.
        Itse imetän mieluummin miehillä, osaavat ottaa kunnolla suihin.


    • Anonyymi

      Taas olisi aamuseisokille imijä uima- tai venerannalla. Tänään sunnuntaina maistuisi vaikka ukkomiehen paksu sperma.

    • Anonyymi

      Viikonloppuna voisi aamuisin taas käydä imemässä vaikka ukkomiehiltä spermat. Laita viestiä runkkupaikat kartalle, tai tule persikkaan jutuille.

    • Anonyymi

      Onpa ollut hiljaista Lietteellä tai venerannalla. Pari kertaa saanut imuttaa mukavia miehiä ja saanut spermat suuhun. Lisääkin maistuisi.
      Oon käynyt paikalla aina silloin tällöin ja välillä siellä on kavereita odottelemassa, mikä on mukavaa.

    • Anonyymi

      Kohta taas meen Lieteelle tai venerannalle kattelemaan olisko herkkukyrpää imettäväksi. Imen ja nielen.

      • Anonyymi

        Pääsisin klo 15.00 jälkeen. Oon ukm terve myös siisti kalu.


    • Anonyymi

      Sunnuntaina voisi taas aamupäivällä ottaa kyrpää suuhun ja niellä spermat, joko uimarannalla tai venerannalla.

    • Anonyymi

      Runkkupaikat kartalla on kuva oikein herkullisen näköisestä kyrvästä, kuvattuna Lietteen vessassa. Sitä kun pääsis imemään.
      Pitää taas sunnuntaina käydä päivystämässä, jos sais kyrpää ja spermaa suuhun.

    • Anonyymi

      Kyllähän se paljaalla antaminen on parasta.
      Mutta imeekö kukaan enää kumilla?
      Tai tee pelkkiä käsitöitä?
      Kun ei aina viitsisi imujen jälkeen miettiä ,että tulikohan jotain yllätyksiä samalla kun on antanut imeä paljasta.
      -Ukm-

      • Anonyymi

        Itse en ime kumin peittämää kyrpää. Maistuu tiskihanskalle ja sitä voi lutkuttaa kotona, jos tykkää kumin mausta!
        Kyllä se pitää olla paljaana ja antaa imijän ottaa spermat suuhun nieltäväksi. Sehän on sen imijän palkka hyvin tehdystä työstä!
        Toisen pelkkää runkkaamista en ymmärrä ollenkaan, eihän siitä saa muuta iloa, kun ranteen kipeäksi.


      • Anonyymi

        Kyllä se imuri ottaa saman riskin. Miksi aina kuvitellaan, että sillä imurilla on joku tauti ja itse ollaan niin puhtaita pulmusia.?


    • Anonyymi

      Missä tää lietteen uimaranta on IMATRALLA VAI VUOKSENNISKALLA vai missä???

      • Anonyymi

        Vuoksenniskan uimaranta ja siitä vähän matkan päässä on veneranta. Molemmissa imetään ja runkataan. Uimaranta ehkä näin kesäisin liian vilkas, paitsi aikaisin aamulla.
        Onpa tullut otettua poskeen myös lintutornilla, joka on siinä uimarannan lähellä.


    • Anonyymi

      Uimaranta on nyt aika vilkas pitkin päivää, joten imut hoituu vähän matkan päässä venerannalla.
      Jopa lintutornilla on välillä rauhallista ja voi ottaa pikaisesti suihin tai imettää.
      Voisi toki olla enemmän miehiä ihan cruisailemassa ja kattoa onko seuraa tarjolla. Tuon runkkupaikka-kartan kautta voi myös sopia hyvin, milloin olisi kullia tai suuta tarjolla.

      • Moi ootko nainen olisin kiinnostunut että imet tuubin tyhjäksi vastaa sähköposti sovitaan [email protected]


      • Anonyymi
        valkokarhu kirjoitti:

        Moi ootko nainen olisin kiinnostunut että imet tuubin tyhjäksi vastaa sähköposti sovitaan [email protected]

        Enpä usko, että täällä naiset edes lukee tätä osiota. Jos haluaa kunnon suihinoton, niin mies on siihen hommaan paras!


    • Anonyymi

      Tulevana viikonloppuna vois taas käydä imemässä vaikka ukkomiehiä venerannalla. Otan poskeen loppuun asti ja nielen mällit. Aamupäivisin liikkeellä.

    • Anonyymi

      Tupla suikkari olisi kiva kokea.
      Ei taida kahta imuria löytyä samaan aikaan?

    • Anonyymi

      Tänään taas imijä venerannalla aamupäivästä. Imen loppuun asti ja nielen.

    • Anonyymi

      Nyt on uimarannalla aika vilkasta, joten imut, runkut ja miksei panotkin on hyvä hoitaa venerannalla. Aika moni jo tietääkin tämän syrjässä olevan tapaamispaikan.
      Itse saanut siellä hyvin kullia suuhun.

    • Anonyymi

      Imettäjät, tulkaa juttelemaan tuonne persikkaan tai laittakaa viestiä runkkupaikka-kartalle. Imen loppuun ja nielen!

    • Anonyymi

      Vieläkö venerannalla tai uimarannalla saa spermaa suuhun?

      • Anonyymi

        Kyllä saa. Aika vilkasta välillä. Itse käyn imemässä ukkomiehiä molemmilla rannoilla.


    • Anonyymi

      Kiitti imettäjälle!
      Olipa mukava mies rannalla. Ei mitään höpinöitä, vaan kalu esiin ja mä imemään sitä, kunnes mies räjähti mun suuhun. Tottakai nielin mahtavan makuisen lastin.
      Tuollaisia miehiä kun olisi useimmin rannalla.

    • Anonyymi

      Tällä viikolla vanhempi kaveri imee ennen yhdeksää joko uima- tai venerannalla. Imen loppuun asti ja nielen herkut!

    • Anonyymi

      Huomenna huoriin.
      Naista pitkästä aikaa.

    • Anonyymi

      Tällä viikolla taas rannalla suihinoton merkeissä aamuisin. Imen yksipuolisesti loppuun asti ja nielen spermat.

    • Anonyymi

      Päälle 50v kaveri imee aamuisin uimarannalla tai venerannalla kullia loppuun asti ja nielee spermat. Paikalla melkein joka aamu. Laita kartalle tai persikkaan viestiä, jos imut kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Kodassa on hyvä ottaa suihin.

    • Anonyymi

      Kuuskymppinen kaveri ottaa suihin vene tai uimarannalla aamuisin / aamupäivisin. Imen loppuun asti ja nielen.

      • Anonyymi

        Siis käykö paikalla kaksi spermaa nielevää miestä?
        Toi päälle 50v kaveri ja tuo kuuskymppinen?
        Vai onko yksi ja sama henkilö?
        Mutta jos ovat eri tyyppejä,niin kumpi on parempi imuri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis käykö paikalla kaksi spermaa nielevää miestä?
        Toi päälle 50v kaveri ja tuo kuuskymppinen?
        Vai onko yksi ja sama henkilö?
        Mutta jos ovat eri tyyppejä,niin kumpi on parempi imuri?

        Kyllähän siellä porukkaa käy, eri ikäisiä seikkailijoita. Itse oon imettänyt tuolla kuuskymppisellä ja hyvin imi. Lopuksi nieli koko lastin ja nuoli vielä kullin puhtaaksi. Todella hyvä tyyppi.


    • Anonyymi

      Viikonlopun aikana voisi käydä rannalla ottamassa suihin aamukävelyn yhteydessä. Ukkomiehet ja muut mukavat kaverit, nyt imettämään :)

    • Anonyymi

      Syksyn tullen on taas uima- ja veneranta vilkastunut imu ja runkkupaikkana.
      Itse pyörin siellä yleensä aamupäivällä ottamassa suihin mukavilta kavereilta. Ukkomiehiä käy jonkin verran tyhjennyksellä, mutta myös muitakin. Aika usein laitetaan viesti kartalle tai chattaillaan persikassa ja sovitaan tapaaminen.
      Hyvä paikka.

    • Anonyymi

      Nyt imatralaiset juttelemaan tuonne Persikkaan ja sopimaan tapaamisia Lietteelle tai venerannalle.

    • Anonyymi

      Vanhempi mies voisi aamukävelyllä pysähtyä rannalle ottamaan suihin. Ukkomiehet tai yli 45v tyhjennykselle, imen loppuun asti ja nielen lastin.

    • Anonyymi

      Nyt on kota saanut ikkunat takaisin talveksi ja uimarannan siistit vessat on auki. Molemmissa on hyvä ottaa suihin loppuun asti.
      Itse pyörin siellä yleensä aamupäivällä ja otan yksipuolisesti suihin ja nielen herkku spermat.
      Laita viestiä kartalle, jos haluat tyhjentää kyrvän suuhun.

    • Anonyymi

      Kuuskymppinen on taas imupäällä. Aamupäivisin Lietteen grillikodalle tai uudessa paikassa, Lidlin takaparkissa. Otan suihin sun autossa, parkkeeraa muuntajan viereen, nokka poispäin Lidlistä.
      Persikassa tai kartalla voi sopia tarkemmin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      94
      2001
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      418
      1551
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1303
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1096
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1042
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      996
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      979
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      930
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe