Tyydytättekö muut itseänne tälleen? Minä tykkään maata vatsalleni ja hieron kalua vasten patjaa ja samalla hieron terskan alapintaa parilla sormella. Joskus laitan pyyhkeen alle joskus laukeamisen lähestyessä kietaisen talouspaperia kalun ympärille ja lasken spermat siihen.
Patjaa vasten hierominen
10
348
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus varhaisteininä 11-12 vuotiaana harrastin samaa, mutta en enää aikuisiällä.
- Anonyymi
Minä tyydytän itseni työntämällä kalun vaimon pilluun, sitten suuhun imettäväksi ja joskus pääsee herkuttelemaan kakkoseenkin.
- Anonyymi
Minäkin tyydytän itseni työntämällä kaluni vaimosi pilluun. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tyydytän itseni työntämällä kaluni vaimosi pilluun. ;)
Sitä olen vähän epäillytkin. Mutta hyvä että vaimo saa kunnolla. On sitten taas tyytyväinen.
- Anonyymi
Minkä vuoksi te olette panopatjana ja tungette perseesenne vaikka mitä. Minä vain laukaisen mällit pyyhkeeseen. Ja tietysti emännän pilluun, mutta jos ei ole kotona niin hoitelen asian näin.
- Anonyymi
Teininä olen viimeksi nussinut patjan väliin. Sit alko ihan käteenvetely.
Pitkä naisen satiiyöpaita yllä. Purkaus siihen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023