Olipa härskiä propagandaa jos väitetään että ulkomaan ruoka hyvää

Anonyymi

Liideli myy jauhelihasalmonellaa...

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalainen ruoka on onneksi turvallista ja laadukasta.

      • Anonyymi

        Tuo tietenkin riippuu valmistetun ruoan raaka-aineiden laadusta. Saksalainen laatu on loistavaa.


    • Anonyymi

      Olen Lidlistä saanut ihan hyvääkin ruokaa, mutta muutaman vuoden takainen kokemus uusiseelantilaisesta lampaanlihasta oli huono. Purin ja jäystin jänteistä lihapalaa viisi minuuttia, minkä jälkeen panin sen biojäteastiaan.

      • Anonyymi

        Eikö äites opettanut että lautanen on syötävä tyhjäksi.Ruoka lienee liian halpaa kun sitä voi jätteisiin laittaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on osittain oikeassa. Kotimaiset kasvikset ovat hyviä, kanankoivet ok, kalan suhteen ei ole valittamista. Mutta liha on pääosin syömäkelvotonta, porsaasta niska on ainoa syämäkelpoinen osa, muu osa eläimestä nälkään näännyttämällä saatu sitkeäksi ja kuivaksi. Kotimainen naudanliha on syömäkelvotonta.

      Miksi ksvattajat eivät ymmärrä, että eläimelle pitää antaa ruokaa? Lihassa pitää olla rasvaakin, siitä se maku tulee!

      No, onneksi ulkomailla kasvatetaan hyvänmakuista lihaa, kotimainen lihantuotanto on hautaamista valmis!!

      • Anonyymi

        Aito suomalainen strutsin liha on korkealuokkaista ja erittäin hyvää. Se on kuin kalkkunan, ankan tai vasikan lihan makuista. Omaa myös isot munat. Yksi vastaa tiuta kananmunia tai jopa 25 kananmunaa.


      • Anonyymi

        Tuota sikus , ei sitä ole nälässä pitämällä vähärasvaiseksi saatu, vaan jalostuksella. Viime vuostuhannella oli hirvee haloo eläinrasvoista ja kuinka Suomi kuolee infarktiin läskin takia. Markkinoiden ja terveysintoilijoiden vaatimuksesta ruvettiin jalostamaan possusta piitkää ja rasvatonta sikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe