Mies, lopeta poistamasta yhteystietojani t:Ex-Tonnikalanainen

Anonyymi

Puhelimestani. Etkö ymmärrä että olen jo muuttamassa ja lopettamassa opintoni. Kysyn jälleen kerran, että mitä enää haluat minusta? Lopeta estämästä pääsemästä koneelleni. Yksi tentti vielä tulossa etkä halua että teen sen. T.Ex-Tonnikalanainen,

Ja arvaa rakas mitä? Eikö olekin hienoa, että lähden pois emmekä näe enää?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin vain arvata että riitelette taas minusta!!????sano suoraan minulle jos on asiaa!!!! miten voit olla noin mustasukainen jos minä tein sinulle erittäin selväksi että minä jatkan siitä mihin sinä jäit! Vai luulitko että olet ainut joka saa pitää baarissa hauskaa????????unohda jo menneet ja ollaan vaikka ystäviä?????????????? miksi olet mustasukainen siitä mitä kirjoitin sulle viestiä toisessa ketjussa?????????????? ja miksi sä syytät siitä puolisoo?????????? olen erittäin iloinen teidän puolestanne ja vielä iloisempi jos minua ei sotketa joka riitaa joita teille tulee vähintään 10kertaa päivässä ja lopputulos on sama minähän se olen joka joutuu vastaamaan siitä sovinto seksistä! minun perääni hän on aina kysellyt kun teille on tullut riitaa! ja minä sitten olen lohduttanut häntä niin miten minä olen tässä se syyllinen????????eikö sinussa oo mitään vikaa????????????? tehkää nyt mitä haluatte!!mä lähden tästä nyt nauttimaan ilta drinksuja 🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🆗

      • Anonyymi

        Mulle on ihan sama mitä se vonkuaa sun hanurista ja sen miehen kohtelu on kyllä ihan bueno enkä oo mustasukkanen mistää viesteistä joita en oo ees nähny. T:Ex-Tonnikalanainen,

        Ja bueno se on vaa sen takii ku oot sille samis. Et sen kohtelu jatkuu mitä on ollukkii ja mun tarttee vaa lähtä ni ootte kaikki samas tilas, samaa aikaa, samiksin. Et kirjaat ittes sit vaa exkirsikkaiseks ja kopsaat tän tekstin ja liität exkirsikkaisen mun tonnarin tilalle. P.s. sateenkaaren pää näkyy tps puitten välis mun parvekkeelt suoraa. Tiiän mis se toinen pää kans on ehkä. Tonnari: T: Ex-Tonnikalanainen,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe