KONICA MINOLTA Reflex Dynax 40 AF 28-100... 200€ www.pixmania.com
mitä olette mieltä kyseisestä setistä... tekeekö mitään? pilipali kamera? vai miksi noin halpa...?
entäs CANON EOS 3000V 28-90 II 230€
onko rungoissa laadullisia eroja vaiko vain objektiivien välillä...
uskaltaako järkkärin ostaa käytettynä, edullisesti tuntuu saavan nykyään, mikä niissä kuluu suoranaisesti...varaosia...
jos jollain myytävänä alle 200€ setti (eli todella edullinen) níin tarjoa pois. olisi kiva jos löytyisi zoomia se 300... ei välttämätön tosin...
käyttökokemuksia
2
586
Vastaukset
- .....
Kyllä tosiaan kanattaa katsella vaihtoehtona noille halpisjärkkäreille käytettyä puoliammatilaismallia, jossa ominaisuuksia ihan toisella tavalla ja myös kestävyys parempi.Nytkin taitaa ola tuolla valokuva.net-sivulla myynnissä Nikon F90X, joka täyttää vaativammankin harrastajan vaatimukset ja hinta kuitenkin on samaa luokkaa kuin noiden "karvalakki"-mallien uutena.
- ?????????
Toi esim. Nikonin F 90 X on tosiaan aivan toista luokkaa kamera kuin nää halpismallit. Ei todellakaan kannata mitään rupusia järkkäreitä ostella kun on hyvää laatutavaraa edullisesti käytettynä liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090