Haluaisin uskovaisen naisen ystäväksi imatra
Anonyymi
Uskovaiset
10
645
Vastaukset
- Anonyymi
Lepso ja uskovainen? Oletko ihan täysissä järjissä vielä? Ja samankaltainen naikkonen hakusessa? Saatat sopan vielä keittää, jos lahkosi saa tietää? Taidanpa kertoa niille...
- Anonyymi
Jos aloittaja on nainen joka kamppailee lesbo-kiusausten kanssa niin asiasta toisen kohtalotoverin kanssa puhuminen voi auttaa.
Jos taas aloittaja on homo-kiusauksista kärsivä mies , olisi lesbo-kiusauksista kärsivä nainen paras aviokumppani tälle miehelle.
Vertaistuki ja ystävyys on kaikille tarpeen, homo ja lesboviehtymykset myös usein haihtuvat ja halu syttyy vastakkaiseen sukupuoleen.
Onneksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja on nainen joka kamppailee lesbo-kiusausten kanssa niin asiasta toisen kohtalotoverin kanssa puhuminen voi auttaa.
Jos taas aloittaja on homo-kiusauksista kärsivä mies , olisi lesbo-kiusauksista kärsivä nainen paras aviokumppani tälle miehelle.
Vertaistuki ja ystävyys on kaikille tarpeen, homo ja lesboviehtymykset myös usein haihtuvat ja halu syttyy vastakkaiseen sukupuoleen.
Onneksi!No sehän tästä vielä puuttuisi, että pitäisi homokin ottaa aviomieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän tästä vielä puuttuisi, että pitäisi homokin ottaa aviomieheksi.
Ota vaan, et sinä ketään naistakaan saa.
- Anonyymi
Kummanko puolesta veikkaat?
- Anonyymi
Tällä palstalla näkyy olevan uskovaista porukkaa, ainakin vastauksista päätellen?
Raamattuun se on totuus kirjoitettu. Uskokoon, ken haluaa?
Aloittaja: Jos haluat uskovaisen naisen ystäväksi, miksi etsit häntä täältä? Onhan olemassa uskovaisille tarkoitettuja deittipalstoja esim?- Anonyymi
Ymmärrätkö sinä mitä tämä merkki ? tarkoittaa ja miten sitä käytetään?
Vinkki: se ei ole piste.
- Anonyymi
Täällä olis yks. Olen jo 10 vuotta kamppailut homoseksuaalisuuteni kanssa. Äitini on reagoinut todella dramaattisesti homoseksuaalisuuteen. Mielestäni se on väärin. Olen tuntenut itseni todella arvottomaksi ihmiseksi. Olen nyt aikuinen, enkä oo ikinä tehnyt mitään, en edes suudellut. Mutta en ole oikein kunnolla uskossakaan. En ole ikinä koskaan puhunut tästä kenellekään. Olis ihan mahtavaa löytää ystäväksi samoja asioita läpikäyviä ihmisiä.
- Anonyymi
Risti vai linkkuveitsi https://youtu.be/X183xXCX8A8
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409