Onko tällaisia kokemuksia?
https://www.youtube.com/watch?v=4CWyk_0YLIc
Ms-auto kokemuksia
16
1802
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää muistaa, että busineksessa se maksu on tärkeä, muu ei sitten niinkään.
Nyt onkin paljon noita eri autokauppiaita, suuria ja pieniä.
Ja hikinen tunnelma.
Ovelia kauppiaita ja ovelia asiakkaita.Kaikkee on. - Anonyymi
Joo on, menin autoa vaihtamaan ja se myyjä katto mun vaihdokkia ja kysy et onks tää ämmäs auto? Sanoin et pitäishän sun tietää.. Katto ihan ..tun pitkään ja kysy et tunnenks mä sun muijan jostain? Oli sen verran sekava kaveri että menin autoon ja ajoin pois.
- Anonyymi
Niin paljon juttuja kuullut että itse pidän kyllä distanssia tuohon liikkeeseen.
- Anonyymi
Tuota sanoisin noin alustavasti että periaatteessa kyllä ja käytännössäkin varmaan kyseisen autokauppaa tekevän yrityksen henkilöstönkoulutukseen tarkoitettu video.
- Anonyymi
Rahulia pitäisi tehdä ja sitten tulee köyhiä asiakkaita, niin miten niistä saisi rahat irti ?
Tiukka paikka se on köyhää heruttaa,, jos ei lypsä niin ei.
Ja työttömiä on niin paljo, niin miten niillä tekee bisnestä? On se Suomi kuin kehitysmaa. - Anonyymi
Aika paljon tuntuu MS-autossa autot vaihtuvan, joten valtaosin hoitavat asiat mallikkaasti.
- Anonyymi
eri liikkeiden välillä autot siirtyy edestaa. se on se idea.
ja silloin tällöin joku ostaa.
onko kaikki myymälät pysyneet? luulen että se bilia, tms on lähtenyt? ja lentokentän pään häkkimyymälä on hävinny?
- Anonyymi
Kuullu kyllä että todella paskaa palvelua mutta oma auto oli kyllä sitä mistä puhuttiin tietysti oli yksi varuste enemmän mitä todellisuudessa mutta muuten oli hyvät kaupat
- Anonyymi
Vaihdoin syksyllä autoa. Kävin MS-autossa, mutta sain paremman tarjouksen toisesta liikkeestä, joten valinta oli selvä. Se auto josta hieroin kauppaa MS-autossa, on edelleen myymättä.
- Anonyymi
Niin siis ms autohan on auto-sunin halpisvaihtoautojen kauppa. tuonne mm. dumpataan kaikki halpa paska jota eivät tuolla pääkallopaikalla kehtaa laittaa myyntiin.
Eikai tuo sen parempi tai huonompi ole kuin muutkaan jobbariliikkeet jotka noita
halpiksia myyvät.
Ostajan tottakai on oltava autoista jonkinverran perilä jos näistä hapiskaupoista auton ostaa.
Harvemmin noihin mitään priimayksilöitä päätyy. - Anonyymi
Kyllä näihin autoliikkeisiin kannattaa pitää distanssia.
Mutta silloin tällöin kun joutuu vaihtamaan tai ostamaan, niin kaikkea näkee.
Itsellä nyt onneksi mennyt jo 10v. ilman autokauppa show asetelmaa.
Mutta olen törmännyt autokorjaamoissa monenlaiseen puuhaan, kun vanhaa autoa olen ylläpitänyt ja korjauttanut. Ja asiallisiakin kyllä on.
Mutta on myös väsyneitä ja uupuneita tasamaantallaajia..
Ja täytyy muistaa, että meitä asiakkaitakin on kaikenmoisia... - Anonyymi
Romuja myy.. auto vähän väliä pajalla.
- Anonyymi
Kannattaa ne autot ostaa muualta kuin täältä. Paljon halvempia eikä ole paskaa
- Anonyymi
ÄmmäS auton myyntipäälikkö on suurin kusettaja ihan kun mannelta olisi ollut volvoa ostamassa... Mulkkas kokoajan muutenki oudosti. Käveltiin pois liikeestä ja hanakasti. Taitaa myyjät kehuskella täällä itteensä..
- Anonyymi
Ostin -16 Toyota Auriksen TDI Lisäturvan. Myynti-ilmoituksessa ei mainittu mitään vikoja ja hinta 12t ja ajettu 145tkm.
Huoltokirjakin piti olla, mutta sain sitten huoltokuitit ja Toyotan tyhjän huoltokirjan 2vko kaupanteon jälkeen. (Pariin otteeseen piti vaatia ennenkuin löytyi.)
Huollatin autoa 1500e puolessa vuodessa ennenkun koko vyyhti selvisi .
Auto oltiin ohjelmoitu/viritetty ja vikakoodeja antoi 30kpl.
Auto oltiin myös madallettu ja ms-auton oma liike asennutti ostamani uudet(oem) iskarit väärille jousille. Nyt iskarit ovat rikki 6kk ja 12tkm jälkeen.
Kaikki mukana tulleet renkaat lähes sakot runkovikaset.
Kaijuttimet oltiin vaihdettu ovista ja sähkötyöt tehnyt ite joku Mikko 5v. Vedeneristysmuovit poistettu, vedenpoisto kanavat tulpattu. Kaijuttimet kiinni kuumaliimalla ja itse tehdyillä kämäsillä vanerisovitteilla.
Ovien tiivisteet oli asennettu niin että ovien sisällä oli vettä ja ovien sähköt hapettuneet palovaaralliseen kuntoon.
Vialliset rengaspaineanturit "ohjelmoitiin" heidän omassa pajassa niin etteivät hälyttäneet seuraavaan renkaanvaihtoon asti.
Kaikista näistä vioista toimitin asianmukaiset dokumentit, diagnoosit ja seisontarahapäivä korvausvaatimuksen Kuluttajariitalautakuntaan.
5kk kestänyt prosessi tähän asti ja auto seisonut pihassa saman ajan.
Rahoituskin on jäädytetty.
Toyota airportin mukaan auton saattaminen ilmoituksessa mainittuun kuntoon maksaisi noin 5000-8000e vaurioiden laajuudesta riippuen.
Vaadin tietenkin kaupanpurkua.
MS-Auto kielsi kaiken vastuunsa, vaikka olin ostanut 1v/15000km lisäturvankin heiltä.
Pitkittivät reklamaatioprosessia tahallisesti niin paljon kun pystyivät.
Eivät tarjonneet sijaisautoa ja vikadiagnoosin jälkeen kielsivät kaiken korvausvastuunsa.
Vaativat kuluttajariitalautakunnan päätöstä niin sitä tässä nyt odotellaan.
Aluepäälliköllekin soitin asiasta ja hän vain naureskeli koko asialle.
Lipeviä rikollisia koko sakki ja toivon, että tarpeeksi monen tapauksen jälkeen viranomaiset puuttuvat peliin.
Toivottavasti oli sopiva varoitus kaikille ja kyseessä siis MS-Auto Vantaa - Anonyymi
Alkuperäinen MS-auto kuopattu kun myytiin auto-sunille. Ihmetellä täytyy mitä on sunilla päässä liikkunut kun ostanut hallillisen romuja. Toki voi olla ettei niistä ole mitään tarvinnut maksaa mutta toki juoksevat kulut täytynyt ottaa niskaan.
Nyt Sollo taas aloittanut omalla nimellä romujen myynnin. On audia ja Mersua kaikilla herkuilla. Ja muistakaa että se mittarilukema on vain numero.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768