Forxiga kokemuksia

Anonyymi

olisiko Forxiga lääkkeeetä tietoa lähinnä kokemuksia.

9

19872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoitin jo alemmas. Määrättiin painonpudotuksen avuksi. Paino ei sen jälkeen pudonnut. Vessassa käynnit lisääntyi ja sitä kautta nestehukka, kun en muista juoda riittävästi vettä. Juon 1,5 litraa päivässä, mutta tuon lääkkeen kanssa minun pitäisi juoda ainakin 3 litraa.

Turhempaan en ole vielä rahojani laittanut.

• Anonyymi

Lisäksi on tarkkailtava ettei synny virtsatietulehduksia, koska sokeria erittyy virtsaan runsaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi on tarkkailtava ettei synny virtsatietulehduksia, koska sokeria erittyy virtsaan runsaasti.

Ei ole sokereita mitä poistaa, niin ei hiivakaan vaivaa. Ei tarvitse kaluakaan joka vessakäynnillä pestä hiivan pelossa.

• Anonyymi

Minulla on forxiga, kerran vuorokaudessa otettava. Pitkä sokeri oli viime labrassa laskenut. En sitten tiedä onko lääkkeen ansiota vai jonkun muun. Liikalihavuutta ei ole mutta vessassahan sitä saa käydä usein.

• Anonyymi

Olen käyttänyt Forxigaa n. 2 vuotta jona aikana paino on pudonnut n. 10 kg ja kaikki veriarvot selvästi parantuneet. Sairastan 2 tyypin diabetesta, korkeaa verenpainetta
      ja munuaisten lievää vajaatoimintaa. Ylipainoa on vieläkin n. 20 kg. Toivottavasti muutaman vuoden päästä sekin on poissa. Mitään haittavaikutuksia Forxiga ei ole aiheuttanut. Aluksi lääkäri määräsi Jardiancea mutta se aiheutti sietämätöntä päänsärkyä jonka johdosta sen käyttöä en voinut jatkaa. Muu lääkitys Xelevia, Cardase ja Simvastatin.

• Anonyymi

Aloin käyttää Forxigaa puoli vuotta sitten munuaisten kohtalaiseen vajaatoimintaan. Käytön jälkeen wc-käyntejä 3-4 krt yössä, joilloin univelkaa syntyy, mutta päivällä tämä hallinnassa. Virtsaputken ajoittaisen kirvelyn takia pyysin lääkkeen muuttamista ja sain viikko sitten Jordiancen, josta nyt vasta kolmen päivän kokemus, mutta sama määrä yöllisiä heräämisiä kuin Forxigankin kanssa. Seuraan tilanteen kehittymistä 30 kpl:n pakkauksen verran. Yritän juoda pari litraa nesteitä päivässä, josta määrästä pääasiassa vettä. Kihdin takia punaviini ja olut jääneet jo aiemmin pois. Vaikuttaa vähän turhauttavalta, jos yöunet jäävät vähiin, sillä päivällä pitäisi vielä jaksaa työskennellä…

• Anonyymi

Kolmen päivän kokemuksella on paha sanoa yhtään mitään. Tuo voi tasaantua ajan kanssa mikäli on Forxigasta johtuvaa, mutta yksi mahdollisuus on sekin että kropassa on nestelastia joka poistuu vasta öisin makuuasennossa. Munuaisten edenneeseen vajaatoimintaan voi liittyä turvotuksia ja nesteen kertymistä eli lääkitystä pitäisi katsella isommassa mittakaavassa, tarvittaessa nesteenpoistolääke päivällä käyttöön tms.

• Anonyymi

Hei onko teille tullut virtaputkenntulehdusta?

• Anonyymi

Aloitin kanssa forxiga 5mg..muutama päivä sitten eikä varsinkaan yöllisiä vessa käyntejä ole ollut ...
        Minulla 2.tyypin diabetes verenpainetauti ja kolesterolit koholla ...
        Sokeriarvot hieman laskeneet ja toivon mukaan laskee rasva arvoja kun ei nuo kolesteroli lääkkeet mulle käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe