Kaarinan terveyskeskus naislääkäri asentaa ihmisille RFID seurantasirun käteen lupaa kysymättä, valehtelee operaation olevan verinäytteen oton.
RFID seurantasiru
10
939
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että asentaa sirua.
- Anonyymi
Miksi menit sinne?
Minä käyn kerran vuodessa verikokeessa. Ihan normaaliverikoe.
Onko sulla ollut harhoja, vainoharhaa?- Anonyymi
Juu, luulen et mul laitettu siruja😳
- Anonyymi
Tuo hyvä. Et pääse eksymään kun tiedetään missä pyörit ja voidaan tarvittaessa hakea sinut kotiin. Ole rauhallinen ja anna sirun kotiutua kaikessa rauhassa ettei se putoa.
- Anonyymi
Kieltäydyin
- Anonyymi
😄😄
- Anonyymi
Lääkäri ei ota verinäytettä, ne otetaan labrassa.
Kun otetaan näyte, verta otetaan näyteputkeen. - Anonyymi
Aika uskomatonta.
- Anonyymi
🤪😜🤑🥳🥸😎🤓
- Anonyymi
Aloittaja uskalsi paljastaa CIAn ja Kaarinan terveyskeskuksen salaliiton. Hän voi olla hengen vaarassa, jos lokitiedot paljastuvat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780