Minulla siis vakkarin paikka auki ja terveydellisistä syistä johtuen etsin partneriksi tervettä neitseellistä naista.. Profiilissani enemmän asiasta.
Olen kiinostunut myöskin luomaan uutta elämää anonyymisti ilman taloudellisia vastuita, joten siksi kirjoitan tälle palstalle, koska huomaan monen etsivän täältä siittäjää.
Kävikö sinulle niin, että sitä oikeaa ei koskaan osunutkaan ajoissa kohdalle kenen kanssa perustaa perhe ja nyt päätit lopulta hankkia lapsen yksin? -Ymmärrän oikeen hyvin ja voin auttaa sinua siinä..
Voit kirjoittaa minulle itestäsi ja elämästäsi. Odotan, että pääsemme tutustumaan.
-Blade.
Neitseelliselle naiselle lapsi.
3
91
Vastaukset
Ai jai..Olisi kyllä niiiin kiva löytää kriteerieni mukainen partneri ja alkaa yrittää lapsen tekoa.
Esim. Vaikka talvi vakkareina tapailua muuten vaan ja yhteisiä öitä ja alkaa yrittää lasta kun olet valmis ja hetki oikea tai vaikka tietysti hetikin. Ihan kuinka haluat.
Neitseellinen terve partneri hakusessa edelleen.Edelleen etsin partneria lisääntymiseen..
Edelleen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195