Hei!
olen viimeistä vuotta peruskoulussa ja olen miettinyt että haen turvallisuus ala, vartija winnova.
Millaiset pääsykokeet ovat? onko fyysisiä testejä winnovassa? Mitä kustannuksia tulee? Pärjääkö sielä vähän ujo ihminen? kokemuksia?
Turvallisuus ala perustutkinto
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään järkeä. Turvallisuusalan perustutkinto ei anna pätevyyttä muuhun kuin johonkin vartijan hommiin. Vartijan hommia pääsee tekemään kolmen viikon koulutuksella joten ei turvallisuusalan perustutkintoon kannata käyttää kolmea VUOTTA!
Jos turvallisuusala kiinnostaa niin mene lukioon ja aloita urheiluharrastus (esim. kamppailulajit). Muita hyviä harrastuksia on vaikka vapaapalokunta. Mene lukion jälkeen armeijaan ja yritä saada aliupseeri- tai upseerikoulutus.
Intin jälkeen voit sitten hakea poliisikouluun, puolustusvoimiin aliupseerin virkaan, upseerikoulutukseen tai vaikka palo- ja pelastusopistoon. Noissa on palkat ja etenemismahdollisuudet ihan eri tasolla turvallisuusalan perustutkinnon suorittaneilla, jotka siis yleenäs päätyvät vartijan hommiin joita voi tehdä kolmen viikon koulutuksella. - Anonyymi
Siitä vaan, mutta pian tulet huomaamaan, että hommat on ihan kusisia nakkeja. Palkka 10e/h. Pitkiä työvuoroja. Yksinäistä pojottamista, taikka auton ratin takana. Käytännössä olet vain yleisavainta kantava läskisäkki. Suosittelen miettimään jotain oikeaa työtä.
- Anonyymi
No vartijan työ on nopea tapa saada matala palkkatyötä, kouluttamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389