Hyvät vesiskootterin käyttäjät Näsijärvellä.
Voisitteko ystävällisesti välttää ajelua asutusalueiden läheisyydessä. Tämä on todella häiritsevää ja ärsyttävää. Melusaaste kantautuu sisälle asuntoihin asti ja estää ihmisten kaikenlaisen rentoutumisen rannoilla. Vettä riittää aivan varmasti muuallakin kuin asuntojen välittömässä läheisyydessä. Älkää siis jääkö päristelemään esim. Lapinniemen kärjen edustalle. Kukaan ei halua temppujanne siinä katsella saati kuunnella sitä melua. Mikäli pelottaa lähteä kauemmas rantojen läheltä, niin olette varmasti valinneet väärän harrastuksen. Jos asiaa on vaikea sisäistää, niin voitte kysyä itseltänne: Haluaisinko oman ikkunani alle esim. mopoja ajelemaan p*llurallia? T: Meluun kyllästynyt
Näsijärven vesiskootterit
Anonyymi
3
142
Vastaukset 3
- Anonyymi
Jos pystyt osoittamaan muita konkretioita kuin mielipiteitäsi, joita ko. toiminnasta aiheutuu, voi kirjoituksestasi olla hyötyä. Muuten ei. Epämukavuus tai harmitus ei riitä.
- Anonyymi
unohdin laitaa että y.o. on sarkasmia.
- Anonyymi
Veikkaan että useimmat "pörrääjät" ajavat vuokralaitteilla ja siksipä terveiset kannattaa osoittaa vuokraamoon, jotta niillä olisi vaikutusta.
Halkoniemen asukki Nässyn rannalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451