joku toinen

äijä vaan

olen joskus haaveilut näkeväni vaimon joskus naivan jonkun ihan vieraan kanssa , viimeksi kun olimme sänkyssä ja imeskelin vaimoni rintoja kehuin kuinka kauniit ne ovat ja samalla sanoin että joku muukin varmasti pitäisi niiden imemisestä , siirryimme naimatouhuun ja hetken päästä sanoin kuinka joku olisi tyytyväinen näin hyvästä pillusta , vaimo sanoi vaan höpö höpö mutta huomasin kuinka hän tuli jatkuvasti märemmäksi ja kiimaisemmaksi , taas sanoin kuinka joskus vielä katson vieressä kun joku nussii sinua "en nussi muiden kanssa" sanoi hän , mutta saikin sillä kertaa oikein mukavan orkasmin .
Mitä luulette, olenko lähellä fantasiani toteutumista , tietysti jatkan vielä tällä tavalla vai olenko liian rohkea lähteäkseni toteuttamaan toivettani , mustasukkaisuus saattaa tehdä tepposen , mitä sitten !!! .

6

17602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ben

itse jaksoin ottaa asian esille aina vaan uudestaan, nyt vaimoni on paneskellut varmaan 50 eri mihen kanssa. On upeata kasella kun hän saa vierasta oikein kunnolla ja pääsen sitten nuolemaan pillua puhtaaksi. Tuo nuoleminen aluksi arvelutti, mutta nyt se on suurta herkkua.

• Nautiskelija

Vaimollani on ollut kolme rakastajaa minun luvallani ja olemme sopineet, että hän kertoo yhteisistä hetkistään miesten kanssa minulle.

Olen myös nuollut liukkaita niiden käyntien jälkeen ja on tuntunut tosi kiihottavalta.
        Sen jälkeen on aina minun vuoroni laittaa omat nesteet sekaan.

Tällä viikolla taitaa taas käydä niin.

Voin kertoa asiasta sitten jälkikäteen täälläkin.

• jaana
        Nautiskelija kirjoitti:

Vaimollani on ollut kolme rakastajaa minun luvallani ja olemme sopineet, että hän kertoo yhteisistä hetkistään miesten kanssa minulle.

Olen myös nuollut liukkaita niiden käyntien jälkeen ja on tuntunut tosi kiihottavalta.
        Sen jälkeen on aina minun vuoroni laittaa omat nesteet sekaan.

Tällä viikolla taitaa taas käydä niin.

Voin kertoa asiasta sitten jälkikäteen täälläkin.

Te ootte ihan sairaita... Mikä on kun pitää tuolla tavalla tehdä, mulle ainakin riittää hyvin oma ukko.

• äijä vaan
        jaana kirjoitti:

Te ootte ihan sairaita... Mikä on kun pitää tuolla tavalla tehdä, mulle ainakin riittää hyvin oma ukko.

muija sanoo että hälle riittää oma mies , mutta tää onkin mun juttuni , se on sellainen fantasiajuttu , olis jotenkin kiva katsoa vieressä kun joku vaan panis muijaa , siinä vaan on sellainen juttu ettei osaa etukäten sanoa miten todellisuudessa sen kokisi , olisko se mukavaa vai tulisko sitä mustasukkaiseksi ja kärsis jälkeen .
        Onhan meillä ihmisillä erilaisia fantasioita , ja tämä vaan on sellainen jota olen jo kauan miettinyt .

• todeksi

Jostakin syystä, ehkä monien kimppanovellien lukemisen seurauksena, minua alkoi kiinnostamaan juuri nämä alueet. aina kun luin jotain, missä mies antoi vaimonsa toisten naitavaksi, oli pakko vetää käteen.

Vaimon kanssa rakastellessa aloin pikkuhiljaa juttelemaan toisesta. Lopulta hänestä tuli niin kiimainen, että pyysi minua kertomaan aina iltasatua. Hän myöskin alkoi juttelemaan nuoruusvuosien seikkailuja ja kyrpä kovana kuuntelin. Hän oli todella ollut usean pojan ja miehen kanssa vuosien saatossa.

Kerran lomalla eräällä leirintäalueella tulimme saunaan ja siellä oli kolme miestä, vaikka oli jo meidän vuoro. Vaimo oli enemmän hiprakassa ja oli sitä mieltä, että se ei haittaa mitään.

Saunavuoron loputtua oli vaimo harrastanut seksiä jokaisen miehen kanssa ja minä pääsin liukkaille.
      Se oli elämäni kiihottavin seksikokemus.

• 4. mies

Ihan sama juttu. Olin kerran neljäs mies vaimolleni samana yönä. Tosi kiihottava kokemus, kun vielä kertoi toisten nuolleen hänet naimisten välissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe