Onko koirankiduttajaskitso Riihimäeltä

Anonyymi

Murron yhteydessä kadonnut Tyra-koira löytyi – kaltoinkohdeltuna, mutta elossa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8b331bc-a850-4cd4-8239-6b4cad964d4d

Koiraparkahan löytyi Riihimäeltä. Jos sattuu olemaan paikallisia ja jos jollain on tietoa näistä skitsoista koiranrääkkääjistä, tai yhdestä sellaisesta.
Heti ilmoitus poliisille. Kiinnijäätyään, rangaistus ei ole valitettavasti suuri.
Mutta, kyllähän näin vaaralliset ja päästään vialla olevat pitää nopeasti esille kaivaa ja muille varoitukseksi tunnistettaviksi tehdä.
Toivon koirankiduttajalle/kiduttajille, oikein helvetillisen kauheaa loppuelämää!
Jotta muistuisi mieleen mitä on tehnyt viattomalle, puolustuskyvyttömälle eläimelle.

16

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarttis kyllä itse kunnon kuorimishoidon se tyyppi!

    • Anonyymi

      Kadultako löytyi hyljättynä?Kyllä jonkun on täytynyt nähdä,keitten seurassa on ollut ulkona tuntomerkit.

    • Anonyymi

      Tai sitten ovat hylänneet ryöstösaaliinsa tänne. Mistä noista tietää.

    • Anonyymi

      Koira on jouduttu lopettamaan pahojen vammojensa takia.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        sitä tapahtuu täällä, muillekin eläimille ja ihmisille


    • Anonyymi

      Toisaalla netissä tekijä

      • Anonyymi

        Linkkiä?


      • Anonyymi

        Linkkiä


      • Anonyymi

        Ei tainnut nimiä olla missääb? Mutta arvasin tuon perusteella kurkata murha.infoon, jossa väitettiin että tekijät Riihimäen kansallispukuisia raviharrastajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut nimiä olla missääb? Mutta arvasin tuon perusteella kurkata murha.infoon, jossa väitettiin että tekijät Riihimäen kansallispukuisia raviharrastajia.

        Tekijä on Riksussa asuva Viki Bollst...öm. Fb-profiilin mukaan on töissä yrityksessä Mercedes-Benz, avoliitossa ja asuu paikkakunnalla Las Vegas. Varas löytyi poliisin tunnistettua hänet valvontakameran kuvista ja Tyra oli hänen hallussaan. Tekijä ja uhri eivät tunne toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekijä on Riksussa asuva Viki Bollst...öm. Fb-profiilin mukaan on töissä yrityksessä Mercedes-Benz, avoliitossa ja asuu paikkakunnalla Las Vegas. Varas löytyi poliisin tunnistettua hänet valvontakameran kuvista ja Tyra oli hänen hallussaan. Tekijä ja uhri eivät tunne toisiaan.

        Mikähän peruste ko.romaanilla on ollut varastaa vaatimattomasta matkailuautosta tavarat ja koira ja alkaa kiduttaa viatonta eläintä? Erittäin vaikea ymmärtää.
        Miksi poliisikaan ei tiedottaneet mitään kyseisen tyypin löytymisestä?
        Erikoista kaikenkaikkiaan.


    • Anonyymi

      jep.

    • Anonyymi

      Rixun m....

    • Anonyymi

      Jos jotain tietoa. Kannattaisi sitten asiaa tutkia tarkemmin. Jos jotain hajua asiasta. Tälläinen ei saa jatkua! Ihmisyys on kaukana, sellaisesta joka tekee tälläistä eläimille.

    • Anonyymi

      Onko jo saanut tuomion ja jos, niin minkälaisen? Ei ole kuulunut mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe